تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:افزایش,سرعت,اینترنت,عقاب نیوز, | 11:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

محمود واعظی گفت: با تقویت زیرساخت ها در آینده نزدیک شاهد افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور خواهیم بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برنامه های دولت برای توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت اظهار داشت: فناوری اطلاعات بستر توسعه کشور است و به طور حتم در ابعاد مختلف اقتصادی علمی و تجاری موثر است که در این راستا بحث توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت در دستور کار وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که زیرساخت ها را تقویت کنیم و به طور یقین با این اتفاق هم پهنای باند و هم سرعت اینترنت در کشور افزایش خواهد یافت.

واعظی همچنین درباره برنامه های وزارت ارتباطات در زمینه شبکه ملی اطلاعات گفت: قطعاً این برنامه را ادامه خواهیم داد اما با سرعت بیشتری این طرح به جلو خواهد رفت زیرا در گذشته سرعت اجرای آن بسیار کند بود.



تاريخ : 26 / 5 / 1392برچسب:, | 5:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

شما با وررد به سايت "شارژ اول " مي توانيد در کمتر از چند ثانيه بدون نياز به بانک، سيم کارت تلفن همراه خود را شارژ کنيد.

 

به گزارش عقاب نیوز به نقل از دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شايد اين مشکل شما هم باشد!اين که از سيم کارت اعتباري استفاده مي کنيد و تصميم به شارژ مجدد گرفته ايد، چند قبض پرداخت نکرده هم هفته هاست که در جيبتان مانده است و وقت نداريد سراغ پرداخت آن برويد.

 

قدم اولي که شما براي اين کار انجام مي دهيد يک جستجوي ساده در اينترنت است،‌ جستجويي که شايد تيتر آن "شارژ اينترنتي" باشد.
نتيجه ي اين جستجوي چنديدن صفحه ي مختلف از سايت هايي است که ادعا مي کنند شارژ اينترنتي مي فروشند و کارهاي شما را به صورت مجازي انجام مي دهند.

 


اما در اين ميان نمي توان منکر صداقت تمام پايگاه هاي فروش محصولات اينترنتي شد، پيشنهاد دريچه براي خريد شارژ اعتباري و پرداخت قبوض به شما سايت "شارژ اول"


دريچه در گفتگو با تهراني از مديران سايت"شارژ اول"، پايگاه اينترنتي خود را اينگونه معرفي کرد: "در اين سايت امکان شارژ سيم کارت هاي اعتباري اپراتور هاي مختلف از قبيل  ايرانسل ،همراه اول ،رايتل و تاليا و غير از آن پرداخت اينترنتي قبوض تلفن امکان پذير است به جز اين فرقي نمي کند که دارنده کدام کارت اعتباري هست.

 

 

 



تاريخ : 22 / 4 / 1392برچسب:خودپرداز,بدون کارت,عقاب نیوز, | 4:27 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

این عدد توسط sms بانک برای گیرنده وجه، ارسال می‌شود. شخص انتقال گیرنده می‌تواند با وارد کردن کد دریافتی در دستگاه‌های خودپرداز، مبلغ مورد نظر را به طور کامل ویا در چند مرحله برداشت کند.
برداشت وجه بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک مسکن امکان پذیر شد.

به گزارش تسنیم، رییس اداره خدمات نوین بانک مسکن، با بیان مطلب فوق افزود: این سرویس برای نخستین بار در کشور و تنها بر روی کارت‌های بانک مسکن قابل اجراست و در مورد کارتهای شتابی صدق نمی‌کند.

وی در تشریح چگونگی استفاده از این سرویس گفت: مشتریان با استفاده از شماره تلفن همراه گیرنده وجه و وارد کردن رمز ۵ تا ۱۲ رقمی، مبلغ مورد نظر را (با در نظر گرفتن محدودیت سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازها) از طریق اینترنت بانک و یا دستگاه‌های خودپرداز به شماره مسکن کارت گیرنده وجه، واریز کرده و یک کد با حداقل ۱۰ رقم به عنوان Ticket دریافت می‌کنند.

این عدد توسط sms بانک برای گیرنده وجه، ارسال می‌شود. شخص انتقال گیرنده می‌تواند با وارد کردن کد دریافتی در دستگاه‌های خودپرداز، مبلغ مورد نظر را به طور کامل ویا در چند مرحله برداشت کند.

صفری تاکید کرد: Ticket های تولید شده در سیستم، دارای مدت اعتبار محدود بوده که پس از سپری شدن این مدت، مبلغ باقی مانده به حساب شخص انتقال دهنده باز می‌گردد.



تاريخ : 9 / 4 / 1392برچسب:, | 9:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پژوهشگران پژوهشگاه فضای مجازی کشور موفق به ساخت و طراحی یک ضدويروس کاملا ايراني شدند که قابل رقابت با ضدويروسهاي خارجي است و حتي از موتور ضدويروسهاي خارجي نيز استفاده نمي کند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، مطرح شدن مسايلي مانند جنگ سايبري و انتشار کرمهاي خطرناکي مانند استاکس نت - Stuxnet - و دیوکیو - Duqu - که مستقيما اهدافشان جاسوسي و خرابکاري در سيستمهاي رايانه اي و حتي صنعتي/نظامي يک کشور ديگر است، نشان مي دهد که امروزه بدافزارها مانند يک سلاح جنگي به شمار مي روند و نمي توان براي مقابله با آنها به ساير کشورها اميد بست.
 
براین اساس پژوهشگران پژوهشگاه فضای مجازی براي بقا و دفاع در برابر تهديدات رايانه اي و در راستای خودکفايي موفق به طراحی و ساخت آنتی ویروس کاملا ایرانی "پادويش" شدند.
 
پادویش برگرفته از دو کلمه "پاد به معنی ضد" و "ویش به معنی ویروس" است يک ضدبدافزار کاملا ايراني بوده و شامل بخشهايي مانند ويروس ياب (امضا و هوشمند)، پاكسازي ويروس، نگهبان رايانه، گزارش گيري، محافظت از خود و بروزرساني را در خود جاي داده است.
 
این ضد بدافزار، تمام امکانات ضدويروس را داراست و علاوه برآن فايروال شبکه و برنامه هاي کاربردي را نيز درخود گنجانده است.
 
جامع ضد بدافزار نيز شامل تمام امکانات ضد بدافزار، ليست سفيد نرم افزار، کنترل ديسکهاي جانبي، کنترل سي دي، کنترل فلاپي، کنترل پرينتر، کنترل اسکنر، امحاء فايل، امحاء فضاي آزاد ديسک و امحاءکل پارتيشن ديسک است.
 
کنترل مرکزي تمام محصولات، گروه بندي ايستگاهها، تجميع گزارشها، تنظيم ايستگاهها، قرنطينه مرکزي و به روز رساني مرکزي از دیگر ویژگیهای این ضدبدافزار جامع است که در آزمايشگاه بدافزار پژوهشگاه فضای مجازی مديريت مي شود.
 
مديريت نمونه هاي ويروس، مديريت امضاهاي توليد شده، کنترل کيفي امضاها، بررسي هاي خودکار ويروس، توليد خودکار امضا، نگهداري تحليلهاي بدافزار، توليد بسته به روزرساني و گزارشهاي آماري از جمله موارد کنترلي سيستم آزمايشگاه بدافزار است.
 
بخشهاي ديگري مانند تحليل بدافزار نيز در اين پروژه قرار دارد که شامل بخشهاي تحليل بدافزارها، توليد امضا و توليد پاکسازِ ويروس است. سيستم سندباکس نيز به تحليل رفتاري، تشخيص هوشمند ويروس (مبتني بر رفتار) و دسته بندي ويروسها (مبتني بر رفتار) مي پردازد.
 
اين محصول در حال حاضر در برخي از سازمانهاي داخلي در حال بهره برداري است و به زودي به مشتريان خانگي نيز عرضه خواهد شد.



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:دانلود,موسیقی,بی کلام,عقاب نیوز, | 3:25 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در فستیوال موسیقی های بی کلام سعی می شود بهترین موسیقی های بی کلام از آثار مختلف نوازندگان و گروه های ایرانی و خارجی گردآوری شود. در این مجموعه ها از مدل خاصی پیروی نمی شود و تمامی آثار به صورت اتفاقی انتخاب می شود و تنها زیبایی آنها مدنظر است. موسیقی های بی کلام دارای آرامش خاصی هستند و در این مجموعه ها نیز سعی می شود سلایق مختلف کاربران نیز در نظر گرفته شود.

در این مجموعه، ۳۰ موزیک بی کلام با زمانی حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. لیست آهنگ های موجود در این مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود و شنیدن مجموعه فستیوال های موسیقی بی کلام دانلودها لذت ببرید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 3 / 4 / 1392برچسب:اینترنت,افزایش,سرعت,تهران,عقاب نیوز, | 4:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

افزایش سرعت اینترنت شرکت مخابرات استان تهران
ظرفیت اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران( ADSL) تا ماه آینده بیش از 30 درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظرفیت اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران ( ADSL) با تعامل بوجود آمده با شرکت ارتباطات زیرساخت تا ماه آینده بیش از 30 درصد افزایش می یابد.

براساس این تعامل ماه آینده 22 لینک STM1 به ظرفیت شبکه ای اینترنت مخابرات استان تهران افزوده می شود و این در حالیست که هم اکنون ظرفیت شبـکه ای مخابرات استـان تهران 68 لینک STM1 است.

مخابرات تهران هدف از افزایش ظرفیت های ارتباطی را کسب رضایت مشترکان در سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب تر عنوان کرده است.

براساس اعلام این شرکت و با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت STM1 های موجود در شبکه مخابرات تهران تا پایان سال به دو برابر میزان کنونی افزایش می یابد.

برچسبها : اینترنت.افزایش.سرعت.تهران.عقاب نیوز



تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 1:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

قائم مقام وزیر ارتباطات عنوان کرد: در حال حاضر ما به نسل سوم ارتباطی دسترسی پیدا کرده‌ایم و کم کم به سمت نسل چهارم می رویم که اگر به این نقطه برسیم اینترنت با پهنای باند یک گیگ را در قالب تلفن همراه به کاربران ارائه خواهیم کرد؛ حال سوال این است که در این تغییر و تحولات و این تغییر نسل‌ها دانشگاه‌ها تا چه اندازه تاثیر دارند.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مرتضی براری اظهار کرد: در سال گذشته مخابرات ایران در حوزه ICT بیش از 10 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته که این رقم در ایرانسل حدود چهار هزار میلیارد تومان بوده است و با توجه به گردش مالی موجود در این حوزه این نکته جای سوال دارد که تاکنون دانشگاه‌های ما تا چه اندازه وارد این حیطه شده‌اند.

براری با بیان این‌که در حال حاضر طبق آمارها 25 میلیون ایرانی خریدار بازی‌های رایانه‌ای هستند گفت: این که در این بازار دانشگاه‌های ما تا چه اندازه سهم دارند موضوعی است که جای صحبت دارد. ما اکنون بیش از 60 میلیون سیم کارت فعال در بازار داریم و دانشگاه‌های ما می‌توانند در ارائه خدمات ارزش افزوده به اپراتورهای مختلف این سیم‌کارت‌ها یاری برسانند.

وی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر طی این سال‌های تلفن ثابت ما به دلیل آن‌که خدمات ارزش افزوده را نداشته به شبکه‌ای ضررده تبدیل شده است در حالی که می‌توان با همکاری با دانشگاه‌ها خدمات ارزش افزوده مختلفی برای آن تعیین کرد.

او یادآور شد: در حال حاضر بیش از 34 میلیون ایرانی به اینترنت متصل هستند و کاربر اینترنت محسوب می‌شوند که می توان با تقویت رابطه بخش ارتباطی با دانشگاه‌ها ارائه خدمات به این کاربران را تقویت کرد.

براری در ادامه با اشاره به ورود ICT به حوزه بانکداری و تاثیری که فن‌آوری اطلاعات در این بخش ایجاد کرده اظهار کرد: در حال حاضر در دنیا از فن‌آوری اطلاعات بهره‌های مختلفی گرفته می‌شود و حتی امسال شعارهایی که در این زمینه وجود دارد هم به فن‌آوری اطلاعات و ایمنی جاده‌ها مربوط شده است؛ این درحالی است که در حال حاضر طبق آمارهای ارائه شده کشورمان سالانه 25 هزار کشته بر اثر تصادفات جاده‌ای دارد. به عبارت دیگر در هر چهار سال ما به اندازه یک استادیوم کشته‌های جاده‌ای داریم که می‌توان در این زمینه هم از فن‌آوری اطلاعات کمک گرفت و باعث کاهش این خطرات شد.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه صحبت‌های خود به رشد روزافزون و رقابت شدید شرکت‌های فعال دراین زمینه اشاره کرد و گفت: اکنون شرکتی مانند فیس بوک تلاش کرده و با بهره گیری از جامعه شناسان، حقوق‌دانان، روانشناسان و طیف‌های مختلف از گوگل پیشی بگیرد. اکنون ما هم اگر در پروژه‌های متعدد دانشگاهی سرمایه‌گذاری کرده و وارد مرحله تجاری‌سازی شویم، قطعا می‌توانیم اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم اما بزرگترین مشکل ما این است که در تجاری سازی این پروژه‌ها نتوانسته‌ایم ورود پیدا کنیم.

براری همچنین به اطلس فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در اطلس فضای مجازی وضعیت اینترنتی تمام کشورها در قالب یک وقفه ترسیم شده است و بر روی این نقشه سایت‌های بزرگ نیز جایگاه خاص خود را دارند؛ در سال 2007 فیس بوک بر روی این اطلس مانند یک کشور کوچک بود اما در سال 2010 به یک جزیره بسیار بزرگ تبدیل شده بود، حال ما نیز آماده‌ایم با دانشگاه‌های مختلف همکاری کنیم تا در سال 2015 میلادی شاهد حضور پررنگ ایران در اطلس فضای مجازی باشیم.



تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:عقاب نیوز,urhf kd,c, | 12:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با حضور رئیس‌جمهور، محفظه فوقانی راکتور آب سنگین اراک نصب شد. این راکتور اولین نوع از این راکتور در داخل ایران محسوب می‌شود که قرار است به تدریج جایگزین راکتور تحقیقاتی تهران شود.

خبرگزاری فارس: محفظه اصلی راکتور آب سنگین اراک نصب شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران محفظه فوقانی و اصلی راکتور آب سنگین اراک نصب شد.

بنابراین گزارش راکتور آب سنگین اراک، راکتوری است که از اورانیوم طبیعی برای تولید رادیو داروها استفاده می‌کند. با نصب محفظه بیرونی این راکتور گام مهمی در ساخت و تکمیل این راکتور برداشته شد.

این راکتور اولین نوع از این راکتور در داخل ایران محسوب می‌شود که قرار است به تدریج جایگزین راکتور تحقیقاتی تهران شود.

با راه‌اندازی این راکتور در مرحله اول امکان تولید رادیوداروها در داخل کشور و در مرحله بعد امکان صادرات آن فراهم خواهد شد.

ساختمان این راکتور در برابر انواع انفجارها مقاوم است و در برابر زلزله تا 8 ریشتر توانایی ایستادگی دارد.



تاريخ : 6 / 2 / 1392برچسب:, | 9:2 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

چگونه تبلیغات پیام کوتاه (SMS) را متوقف کنیم؟

امروزه SMS های تبلیغاتی که تعدادشان هم کم نیست جزو دردسرهای زندگی روزمره مان شده است، حتما برایتان پیش آمده که وقت و بی وقت، یا نصف شب پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال شده که باعث برهم زدن خواب شما یا عزیزان تان شده است.

خوشبختانه امکانی وجود دارد که می شود جلوی این تبلیغات SMS ایی را گرفت می پرسید چگونه؟!

خوب اگر تمایل دارید تا روند ارسال پیامک های تبلیغاتی را متوقف کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با سامانه 09990 تماس بگیرید.
  2. بلافاصله بعد از شندین صدای اپراتور تلفن کلید صفر، مربع (#0) را بزنید.
  3. بعد از شنیدن صدای بوق، بصورت شفاهی به ترتیب این موارد را اعلام کنید: درخواست (تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارم)، شماره تلفن همراه، شماره پرونده سیم کارت
  4. صبر کنید تا پیغام شما پخش شود.
  5. در صورت اعلام کد پیگیری، آنرا یادداشت کنید.

البته روش های دیگری جهت جلوگیری از دریافت اس.ام.اس های تبلیغاتی وجود دارد که یکی از این روش ها، نصب برنامه های فیلترینگ SMS بروی گوشی موبایل است.



تاريخ : 8 / 12 / 1391برچسب:, | 7:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با تلفن همراه ویژه خودرو می‌توانید هنگام رانندگی صحبت کنید یا پیامک بزنید.
به گزارش اورژانس it باشگاه خبرنگاران، کم تر کسی به رابطه بین تلفن های همراه و خودرو ها توجه می کند و این دو اصولا با یکدیگر در تضاد هستند اما با تلفن همراه جدیدی که ویژه استفاده در خودروها طراحی و ساخته شده می‌توانید به راحتی هنگام رانندگی مکالمه کرده و یا پیامک بزنید.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ، سیستم عامل آندروید و بهره مندی از نسل سوم اشاره کرد، همچنین این دستگاه جدید می‌تواند توسط صدای کاربر یا به صورت لمسی کنترل شود.


 میکروفن و بلندگوی این تلفن همراه پرکاربرد نیز توانایی بالایی در کاهش نویز داشته و می‌توانند یک مکالمه خوب را برقرار کنند.

با استفاده از این محصول می‌توان به اینترنت متصل شد و ایمیل ها را نیز چک کرد همچنین می‌توان توسط این تلفن همراه هنگام استارت زدن کلیه سیستم های اتومبیل را چک کرد.



تاريخ : 29 / 11 / 1391برچسب:, | 12:16 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ثبت نام اینترنتی دریافت خدمات رسمیVPNبرای اشخاص حقوقی آغاز شد.
به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز ملی فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: اشخاص حقوقی متقاضی دریافت خدمات رسمیVPN تا پنجم اسفند فرصت خواهند داشت برای ثبت نام به پایگاه WWW.VPN.IR مراجعه کنند.

مهندس علی فیاضی افزود: زمان ثبت نام اشخاص حقیقی متقاضی دریافت این خدمات متعاقباً اعلام می شود.

VPN مخفف virtual private network به معنای شبکه خصوصی مجازی است.



تاريخ : 15 / 11 / 1391برچسب:, | 7:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

بهابادی گفت: ان شاءالله در اواخر هفته جاری پورتالی معرفی می شود برای ثبت نام متقاضیان دریافت خدمات vpn قانونی در کشور. البته به دلیل ظرفیتی که در اختیار داریم مجبور هستیم ثبت نام را مرحله بندی و اولویت بندی کنیم و در مراحل مختلف زمانی از متقاضیان ثبت نام به عمل بیاوریم.
به گزارش مشرق، دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی طی نشستی پاسخگوی سوالات تسنیم شد. عمده ترین محورسوالات مطرح شده در این نشست پیرامون فیلترینگ ،فضای سایبری ،مصادیق فیلترینگ،فعالیت های دستگاه های موازی و.....بود، که دکتر بهابادی با سعه صدر به این سوالات پاسخ گفت. مشروح این نشست صمیمانه در ذیل از نظرتان می گذرد:

*  به طور مشخص برنامه شورای عالی فضای مجازی در ارتباط با پالایش فضای سایبری و هدف‌مندی فیلترینگ چیست؟

اخوان بهابادی :  در حوزه پالایش، اعتقاد قوی و محکم به لزوم حضور سامانه فیلترینگ در کشور داریم ولی معتقد هستیم به دلیل مشکلات در حوزه اجرا از نظر فنی سامانه فیلترینگ کشور به صورت بهینه عمل نمی‌کند به این معنا که به طور مثال در یک وب سایت احتمال دارد چند خط محتوای مجرمانه وحود داشته باشد ار آنجایی که در حال حاضر فیلترینگ روی url اجرا می‌شود ...



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 11 / 1391برچسب:, | 9:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سازمان ها و دارندگان کسب و کار امروزه با این بسته نرم افزاری می توانند هم زمان به تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه بفرستند، قرارهای ملاقات را یادآوری کنند و محصولات تازه و سایر اطلاعات را به طور مستقیم به دستگاه های همراه مشتریان، هم کاران و طرف های کاری بالقوه شان بفرستند.
ارسال فکس بدون خطوط تلفن و بر پایه ارسال پیامک و ایمیل مبتنی بر رایانش ابری ممکن شد.

به گزارش مهر، جی اف آی به تازگی اعلام کرده در سال جاری میلادی "فاکس میکر جی اف آی" را در منطقه  خاورمیانه عرضه خواهد کرد که این محصول در واقع نسخه ارتقا یافته ای از نرم افزار فاکس در شبکه این کمپانی است و برپایه ارسال ایمیل مبتنی بر رایانش ابری کار می کند.

این محصول که برای رفع نیازهای امروزه کاربرانی طراحی شده که از ابزارهای همراه ارتباطی و اینترنتی استفاده می کنند می تواند امکان ارسال فکس مختلط را فراهم کند و با آن دیگر نیازی به ترانکش های تخصصی، خطوط تلفن، سخت افزار مخصوص و ارتباطات شبکه تلفن نیست.

سازمان ها و دارندگان کسب و کار امروزه با این بسته نرم افزاری می توانند هم زمان به تعداد زیادی از کاربران پیام کوتاه بفرستند، قرارهای ملاقات را یادآوری کنند و محصولات تازه و سایر اطلاعات را به طور مستقیم به دستگاه های همراه مشتریان، هم کاران و طرف های کاری بالقوه شان بفرستند.

با این محصول که در ایران نیز عرضه می شود سرورها می توانند به طور مستقیم به خدمات فاکس آنلاین متصل شوند و به جای خطوط سنتی تلفن، فاکس های خود را از طریق خطوط تلفن همراه ارسال و دریافت کنند. کاربران با استفاده از این محصول می توانند از امکان بررسی، آرشیو و در دسترس بودن فاکس سنتی بهره مند شوند با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصالات قدیم و هزینه های نگهداری مربوط به آن ندارند.

حمایت از سیستم های ایمیل ابری نظیر مایکروسافت آفیس 365 و گوگل داکس و امکان فاکس از تمام وسایل همراه در جاده و در مناطق دوردست بدون نیاز به دستگاه فاکس و مدیریت همزمان چندین پیام از دیگر ویژگیهای این محصول است.



تاريخ : 7 / 11 / 1391برچسب:, | 10:46 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کاربرانی که ممکن است به اشتباه ایمیل ارسال کنند دیگر نگران نباشند.
به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، کاربرانی که از سرویس جیمیل استفاده می کنند هنگامیکه نامه الکترونیکی را به اشتباه ارسال می کنند می توانند بلافاصله پس از ارسال نامه های الکترونیکی آن را پس بگیرند  .

1. برای ایجاد این قابلیت ابتدا به جیمیل خود برویدو در قسمت بالا سمت راست بر روی آیکون تراشه کلیک کنید و بر روی settingبزنید.

img:hover{border-radius: 50px; opacity:0.8;filter:alpha(opacity=80); -webkit-transform:scale(1.1):( Webkit: Scale up image to 1.2x original size); -moz-border-radius:6px;-webkit-border-radius:30px; box-shadow: 10px 10px 5px #000; -moz-transform:scale(1.1):( Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img:out{border-radius: 40px; opacity:1;filter:alpha(opacity=100); -webkit-transform:scale(0.9):( Webkit: Scale down image to 0.8x original size); padding:0px; float:center; -moz-transform:scale(0.9):(Mozilla scale version); -moz-transform:scale(0.9):(Explorer scale version); } img{ -webkit-transform:scale(0.8); /*Webkit: Scale down image to 0.8x original size*/ -moz-transform:scale(0.8); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(0.8); /*Opera scale version*/ -webkit-transition-duration: 0.5s; /*Webkit: Animation duration*/ -moz-transition-duration: 0.5s; /*Mozilla duration version*/ -o-transition-duration: 0.5s; /*Opera duration version*/ opacity: 0.7; /*initial opacity of images*/ margin: 0 10px 5px 0; /*margin between images*/ } img:hover{ -webkit-transform:scale(1.1); /*Webkit: Scale up image to 1.2x original size*/ -moz-transform:scale(1.1); /*Mozilla scale version*/ -o-transform:scale(1.1); /*Opera scale version*/ box-shadow:0px 0px 30px gray; /*CSS3 shadow: 30px blurred shadow all around image*/ -webkit-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Safari shadow version*/ -moz-box-shadow:0px 0px 30px gray; /*Mozilla shadow version*/ opacity: 1; }



تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 6:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
 مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور استاندار تهران، مشاور مقام معظم رهبری و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله تسخیری گفت: کسانی که در جهاد سیاسی و دیپلماتیک شهید شده‌اند، خداوند آن‌ها را در زمره شهدای اسلام قرار می‌دهد. امیدوارم که همه ما مصمم در راه خدمت به اسلام بوده و در این راه ثابت‌قدم باشیم.

تسخیری در ادامه اظهاراتش افزود: یکی از خصلت‌های شهدا این است که همه تهدیدها را به عنوان یک فرصت می‌نگرند و اگر از این فرصت‌ها در جهت اسلام استفاده کنند، بسیار ارزشمند است.

مشاور مقام معظم رهبری، اضافه کرد: باید شهدا را خوشحال کنیم و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم. تشکیل این دبیرخانه، بشارتی است در جهت برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهت تکریم و بزرگداشت شهدای اسلام است.

هم‌چنین خرمشاد در ادامه این مراسم افزود: گرامیداشت شهدای دیپلمات باعث می‌شود فضای دیپلماسی عمومی و رسمی از معنویت مملو شود و دیپلماسی ما را در برابر مخاطره‌ها مصون نگه دارد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: یاد شهدا کمک می‌کند که در برابر هجمه‌های اسلام هراسی و ایران هراسی مقاومت کرده و پایداری کنیم. یاد شهدا در شرایط حساس کنونی جهان که در حال رسیدن به نقطه عطفی است، می‌تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به وحدت و یکپارچه‌سازی جهان اسلام می‌توانیم از برکت خون شهدا استفاده کنیم.

سپس استاندار تهران با بیان این که شهدا، سفیران الهی هستند، گفت: پیام شهدای دیپلمات اکنون در نقاط مختلف جهان طنین انداخته که می‌توانیم نشانه‌های آن را در نهضت بیداری اسلامی مشاهده کنیم.

تمدن اضافه کرد: شهدای دیپلمات در عرصه سیاسی خارجی، مباحثی مانند مصلحت، عزت و حکمت را با عنصر زیبایی شهادت آراسته‌اند.



تاريخ : 25 / 10 / 1391برچسب:, | 11:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

خاطره نویسی کار پسندیده ایست که از زمان دور مردم به نوشتن آن می پرداختند تا در سال ها یا اوقات آینده خاطرات از مطالعه خاطرات خود لذت ببرند. همانطور که در عصر حاضر برای هر چیز نرم افزار در کامپیوتر ساخته می شود برای خاطره نویسی هم نرم افزارهای زیادی ساخته شده است که یکی از آن ها نرم افزار دفترچه خاطرات فارسی تحت نام I Memory می باشد.

نرم افزار خاطره نویسی I Memory’S با محیط فارسی و فوق العاده قدرتمند، قادر است تا به آسانی به شما کمک کند تا خاطرات خود را با امکانات زیاد به بهترین نحوه در نرم افزار ثبت نمایید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 21 / 10 / 1391برچسب:, | 9:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نرم افزار زیارت امام رضا (ع) بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجراست.
به گزارش مرآت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان این نرم افزار که برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید طراحی شده است؛ حاوی زیارت نامه حضرت امام رضا (ع) به همراه پخش صوتی زیارت، زندگی آن حضرت، معرفی حرم مطهر و معرفی شهر مشهد است.

امکانات نرم افزار:
- قابلیت تغییر فونت و زمینه
- امکان ارسال قسمتی از متن به وسیله پیامک به مخاطب دلخواه
- متن فهرست بندی شده
- قابلیت جستجو در کل متن
- دارای نشانگر پیشرفت صوت با امکان کنترل آن

همچنین این نرم افزار هیچ نیازی به فونت فارسی یا فارسی ساز ندارد و جهت بهینه سازی بیشتر به طور مرتب بروز رسانی خواهد شد.

برای دانلود نرم افزار زیارت امام رضا (ع) اینجا را کلیک کنید.



تاريخ : 15 / 10 / 1391برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Aqua Real 3D نام  آکواریوم طبیعی و البته کاملا سه بعدی که در قالب یک محافظ صفحه نمایش می تواند آرامش بخش لحظات خستگی شما باشد. این اسکرین سیور بسیار جذاب و زیبا که شامل انواعی از ماهی ها در طرح ها و رنگ های گوناگون است به صورت شبیه سازی شده که به واقعیت بسیار نزدیک می باشد. ماهی ها همگی بسته به طرح و رنگی که به صورت طبیعی وجود دارند طراحی شده اند ؛ این نوع اسکرین سیور هم هوادران زیادی دارد و هم این که در نوع خود شرکت های معروف از آکواریوم ها به عنوان یک محافظ صفحه نمایش برای فروش بهتر محصول خود بهره می برند.

این اسکرین سیور علاوه بر گرافیک فوق العاده بالا از ترکیب بندی بسیار شادی هم بهره می برد ، نکته مهم در این Aqua Real 3D سه بعدی بودن آن است که از بسیاری از نمونه های مشابه خود را متفاوت می سازد. موزیک دلنشین و همگونی که به همراه اسکرین سیور اجرا می شود زیبایی و جذابیتی دو چندان به این محافظ صفحه نمایش می بخشد ؛

قابلیت هایی از جمله تغییر رنگ پس زمینه ، انتخاب ماهی ها به دلخواه ، نمایش اسکرین سیور در طرح های مختلف آکواریومی ، امکان اجرای موزیک دلخواه در هنگام اجرای اسکرین سیور و به طور کلی مجموعه ای کامل از تمامی امکاناتی که برای نهایت جذابیت در یک آکواریومی شبیه سازی شده لازم است را می توان در نسخه ۴ از محافظ صفحه نمایش Aqua Real 3D مشاهده نمود.



تاريخ : 16 / 10 / 1391برچسب:, | 8:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  ایسنا، متقاضیان پس از دایری سرویس ADSL، می‌توانند با خرید اعتبار از بانک، ADSL خود را شارژ کنند و تا پایان اعتبار تامین‌شده، ADSL آنها اعتبار خواهد داشت، اما در صورتی که خط مورد نظر شارژ نشود، سرویس به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.
 
محمد روح‌اللهی - مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران - در این باره گفته است: این سرویس به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشترکان تهرانی که مستاجر هستند راه‌اندازی شده است.
 
با پیاده‌سازی این سرویس، مشترکانی که از صاحب‌خانه خود اجازه دریافت اینترنت ADSL را ندارند، با ثبت هویت خود می‌توانند این سرویس را دریافت کنند.
 
روح‌اللهی همچنین درخصوص سرویس جدید فون واژه هم اعلام کرده بود که سرویس فون واژه این امکان را به مشترکان می‌دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از واژه‌ها استفاده کنند.
 
وی با بیان این‌که استفاده از خدمات فون واژه، مشترکان را از حفظ شماره تلفن‌ها بی‌نیاز و موجب آسان‌سازی در ارتباطات می‌شود، اظهار کرد: این طرح برای شماره‌های 4، 5 و 8 رقمی، قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه یک شماره تلفن و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف می‌شود.



تاريخ : 12 / 10 / 1391برچسب:, | 2:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از آغاز فاز مطالعاتی اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به منازل – FTTH – خبر داد و گفت: فاز نخست این پروژه که اینترنتی با حداقل سرعت 20مگابیت در ثانیه را برای کاربران ارائه می کند، فروردین ماه سال 93 عملیاتی می‌شود.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، حسین شفیع با بیان اینکه فاز مطالعاتی پروژه اتصال فیبرنوری به منازل پس از دریافت مجوز فعالیت و صدور پروانه این اپراتور، آغاز شده است، گفت: این پروژه ظرف مدت کمتر از 18 ماه آینده به بهره برداری نهایی می رسد.

مدیرعامل اپراتور چهارم ارتباطات کشور با بیان اینکه برابر پروانه فعالیت درنظر گرفته شده برای این اپراتور، امکان ایجاد دسترسی به اینترنت برای کاربر نهایی با حداقل سرعت 20 مگابیت برثانیه و حداکثر 100 مگابیت بر ثانیه قابل اجرا است، اظهار داشت: شرکت ایرانیان نت با هدف توسعه اینترنت در کشور از حیث سرعت و دسترسی، در سال دوم فعالیت خود یک میلیون پورت پرسرعت، در سال سوم 3 میلیون پورت و تا پایان سال هشتم تعداد 6 میلیون و 870 هزار پورت فیبرنوری برای اتصال منازل به اینترنت پرسرعت راه اندازی می کند.

وی گفت: براین اساس تاکنون مبلغ 50 میلیارد تومان به عنوان حق ضمانت اولیه برای این پروژه پرداخت شده است و کل مبلغ این پروژه 150 میلیارد تومان است که باید به صورت اقساط توسط کنسرسیوم ایرانیان نت، به دولت پرداخت شود.

شفیع خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده در طرح تجاری این پروژه، فاز نخست اتصال فیبرنوری به منازل فروردین سال 93 آغاز خواهد شد و پس از آن به مرور و براساس زمان بندی این پروژه در کل کشور اجرایی می‌شود.

مدیرعامل ایرانیان نت اضافه کرد: 20 درصد پروژه ایرانیان نت متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت است و 80 درصد آن نیز متعلق به بخش خصوصی و تعاونی است.

به گفته وی این پروژه یک برنامه 8 ساله است که توسعه آن به طور قطع به تعداد کاربران و تمایل آنها به دریافت این سرویس بستگی دارد اما آنچه که مهم است این است که با اجرای اتصال فیبرنوری به منازل، امکان دریافت اینترنت پرسرعت و با کیفیت برای کاربران فراهم می شود

به گزارش مهر، از آنجایی که امروزه توسعه فیبرنوری و دسترسی با ظرفیت بالا برای کسب و کارها و برای کاربران خانگی در همه دنیا به یک ضرورت تبدیل شده برنامه 5 ساله پنجم توسعه نیز به دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت با سرعت بالا تاکید کرده است که براین اساس وزارت ارتباطات بخش عمده ای از این تکالیف را قرار است با اجرای شبکه ایرانیان نت تامین کند.

اتصالات باندپهن فیبر به خانه یا همان اتصالات FTTH، معرف اتصالات کابل فیبرنوری برای اماکن به صورت اختصاصی است و این سیستم ها که براساس نور هستند توان انتقال انبوهی از اطلاعات به شکل کارآمدتری از قبیل تلفن، ویدئو، دیتا و غیره را در مقایسه با شیوه سنتی کابلهای مسی دارا هستند.
فناوری Fibre To The Home به سرعت رو به گسترش است زیرا برتری هایی نسبت به فناوری های کنونی دارد که امکان اتصال پرسرعت تر و ظرفیت برد بیشتر نسبت به زوج های پیچیده رسانا و خطوط DSL از جمله آنها است.
 
اتصالات فیبر به خانه، تنها فناوری با پهنای باند کافی برای راه اندازی برنامه ریزی شده درخواست مشترکان با قیمت مناسب در دهه آینده است. به طوری که فیبر واقعا دارای پهنای باند نامحدودی است و علاوه بر اینکه فاصله دسترسی طولانی دارد ایجاد این شبکه به عنوان یک شبکه امن و یک رسانه استاندارد، زمان زیادی را سپری خواهد کرد.



تاريخ : 12 / 10 / 1391برچسب:, | 12:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

تبدیل فایلهای با محتوای متنی فارسی به خصوص فایلهای مجموعه آفیس همیشه مشکلی برای کاربران بوده است.اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که در تبدیل فایلهای دارای فونت فارسی به فایل PDF مشکل دارید نرم افزاری که هم اکنون لرد دانلود به شما معرفی می کند را به عنوان گزینه ای دیگر تست کنید. این نرم افزار مشکلات سایر نرم افزارها را در موارد مشکل دار برطرف کرده است.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 11 / 10 / 1391برچسب:, | 10:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


 

تلنا:بسیاری از افراد اگرچه گوشی موبایل دارند از کارایی‌ها، امکانات و حتی برخی خدمات آن اطلاع چندانی ندارند. اگر جزو این دسته افرادید، اطلاع از قابلیت‌های پی‌آمده ممکن است به کارتان آید.

 
تلنا:بسیاری از افراد اگرچه گوشی موبایل دارند از کارایی‌ها، امکانات و حتی برخی خدمات آن اطلاع چندانی ندارند. اگر جزو این دسته افرادید، اطلاع از قابلیت‌های پی‌آمده ممکن است به کارتان آید.
اگر قصد دارید از تماس‌های مکرر مزاحمی سمج خلاص شوید. کد 094 #*21* را از چپ به راست شماره‌گیری کنید.
با فشردن دکمه سبز تماس یا Call گوشی شما تا زمانی از شبکه خارج خواهد شد که دستور لغو را صادر کنید.
برای لغو فرمان، کافی است کد #21# را شماره‌گیری کنید و دکمه تماس را فشار دهید.
در این زمان همچنان امکان دریافت پیامک برای شما پابرجاست (به خاطر بسپارید که در عرصه تکنولوژی هیچ کار نشدنی وجود ندارد! یعنی بر حسب اطلاع افراد کدهایی هم وجود دارد که آن فرد می‌تواند ترفند شما را خنثی کند.
پیامک‌های تبلیغاتی که بتازگی اواخر شب هم خواب و استراحت را می‌ربایند، اعصابتان را به هم ریخته است؟ اگر خط همراه اول دارید با شماره 9990 تماس بگیرید و به اپراتور بگویید تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ندارید.
اگر ایرانسل دارید با شماره 700 تماس بگیرید و یا عدد دو را به شماره 5005 پیامک کنید.طبق اعلام، این پیامک رایگان است.



تاريخ : 25 / 9 / 1391برچسب:, | 7:39 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ يکي از مزيت هاي نمايشگاه هاي بزرگ تکنولوژي همچون الکامپ، معرفي دستاوردهايي است که به صورت مستقيم با زندگي ما در ارتباط است.

سامانه ي سلامت يار از جمله ي اين دست آوردهاست که توسط يک شرکت ايراني طراحي و ساخته شده است.

نحوه ي استفاده از سلامت يار:

تنها کافي است علايم حيات خود را از قبيل فشار خون، ضربان قلب و ميزان قند خون خود را با هر بار اندازه گيري به سامانه ي 30002666000220 ارسال کنيد تا اين اطلاعات از طريق سلامت يار آناليز شود و نتايج به صورت پرونده سلامت شما به پزشکي که شما آن را انتخاب کرده ايد ارسال شود و مورد بررسي قرار گيرد.

يکي ديگر از مزيت هاي اين سامانه اين است که با استفاده از آن، پزشک شما اولين فردي است که از سطح سلامت شما با خبر مي شود نه آخرين کسي که با درد و بيماري به آن مراجعه مي کنيد.

حتي اگر امکان ارسال پيامک نداشته باشيد هم اين شرکت با ساخت دستگاهي سيمکارت خور، با هر بار اندازه گيري علائم حياتي شما اقدام به ارسال هوشمندانه پيامک کرده است.

 

براي شروع تنها کافي است يک پيامک بدون متن به 30002666000220 ارسال کنيد.



تاريخ : 18 / 9 / 1391برچسب:الکامپ,الکترونیک,عقاب,نبوز,, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (ایران الکامپ) امسال نیز مانند سال‌های گذشته با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به شمار می‌رود و یکی از پربازدیدترین نمایشگاه تخصصی در میان بیش از ۵۰ نمایشگاه داخلی به شمار می‌رود، هر سال با هدف ایجاد فرصتی برای شرکت‌کنندگان به منظور عرضه‌ی تازه‌ترین محصولات و دستاوردها برگزار می‌شود و ده‌ها هزار نفر از علاقه‌مندان و شاغلان این صنایع از آن بازدید می‌کنند.

 

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ایران الکامپ ۲۰۱۲، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 9 تا 16 برگزار خواهد شد و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت و حضور خواهند داشت.

 

 

ایران الکامپ هجدهم روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان این حوزه افتتاح خواهد شد.



تاريخ : 14 / 9 / 1391برچسب:نرم افزار,تبدیل,عکس,عقاب نیوز, | 12:45 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Right Click Image Converter نرم افزاری است برای تبدیل عکس به فرمت های دلخواه مورد نظر. همان طور که از نام این نرم افزار مشخص است ، به کمک این نرم افزار در هر کجای کامپیوتر خود و در هر پوشه ای که قرار دارید با کلیک راست برروی عکس مورد نظر انتخاب فرمت دلخواه عکس شما در کمتر از چند ثانیه تبدیل می شود. این نرم افزار به شما امکان تغییر اندازه عکس ، چرخاندن و… را نیز می دهد. همچنین شما می توانید با انتخاب چندین عکس به طور همزمان و راست کلیک بر روی آن ها به طور گروهی تعدادی عکس را به فرمت مورد نظر تبدیل کنید.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 1 / 9 / 1391برچسب:, | 9:40 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شیراز / واحد مرکزی خبر / اجتماعی

طرح واگذاری اینترنت پرسرعت در کشور از ششم آذر در سراسر کشور آغاز می شود .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران گفت : رویکرد شرکت مخابرات ایران در سال کنونی ، افزایش سرویس های خدمات ارزش افزوده است .
دکتر داوود زارعیان امروز در شیراز افزود : امسال در بحث توسعه اینترنت پرسرعت در کشور به 10 درصد دارندگان تلفن های ثابت اینترنت پرسرعت واگذار می شود .
وی ادامه داد : در مرحله اول این طرح در 8 استان کشور از 6 آذر طرح واگذاری اینترنت پرسرعت آغاز خواهد شد .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران اضافه کرد : شماره تماس 2020 را به این منظور اختصاص داده شده و مردم می توانند از طریق برقراری تماس با آن اینترنت پرسرعت درخواست کنند .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران گفت : واگذاری برخی سرویس های دیگر بر روی شبکه تلفن ثابت و همراه با هدف توسعه کاربرد ارتباطات از برنامه های دیگر شرکت مخابرات است که راه اندازی پیامک تلفن ثابت و سرویس آوای انتظار بر روی تلفن ثابت از جمله این خدمات است .
زارعیان افزود : راه اندازی سرویس های کنفرانسی تلفن ثابت نیز از جمله برنامه هایی است که در دستور کار داریم که با راه اندازی آن، افراد می توانند جلسات بیش از سه نفر را از طریق تلفن ثابت برگزار کنند .
مدیرکل روابط عمومی ‌شرکت مخابرات ایران ، بازار کشور در زمینه اینترنت پرسرعت را بازاری وسیع دانست و گفت : ما باید در کشور حداقل بین 10 تا 12 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت داشته باشیم.
او اضافه کرد : از مجموع 27 میلیون تلفن ثابت کشور ، اگر تنها 50 درصد از آنها نیازمند اینترنت پرسرعت باشد رقمی بیش از 13 میلیون متقاضی و کاربر خواهد شد .
زارعیان افزود : این در حالی است که هم اینک درکشور کمتر از سه میلیون مشترک اینترنت پرسرعت وجود دارد که باید تلاش کرد تا ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت نیز مانند تلفن ثابت و همراه افزایش یابد .
وی درمورد ضریب نفوذ تلفن ثابت ، همراه و اینترنت پرسرعت در کشور گفت : ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور حدود 40 درصد ، تلفن همراه حدود 100 درصد و اینترنت پرسرعت نیز حدود 7 درصد است.
زارعیان افزود: در اینترنت پرسرعت ، ضریب نفوذ در کشور نسبت به میانگین جهانی بسیار پایین است که باید تلاش کرد تا هم ضریب نفوذ و هم سرعت اینترنت افزایش یابد .



تاريخ : 1 / 9 / 1391برچسب:, | 12:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نرم افزار cFosSpeed 8.03 Build 2002 Beta به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.

البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است، استفاده کنند.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 28 / 8 / 1391برچسب:, | 12:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

K-Lite Mega Codec Pack نرم افزاری است که توسط آن می توانید تمام فرمت های صوتی و تصویری را بدون مشکل در رایانه خود پخش نمایید. این برنامه با پشتیبانی از تمام کدک های صوتی و تصویری این قابلیت را به پلیرهای ویندوز شما اضافه می کند که بتواند تمامی فرمت ها را اجرا نماید. علاوه بر این این نرم افزار خود نیز دارای یک پلیر بسیار قوی بوده که از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. K-Lite Codec Pack یک ابزار ضروری و بسیار کاربردی برای ویندوز می باشد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 28 / 8 / 1391برچسب:اینترنت,اعتباری,عقاب نیوز, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

وی با تاکید براینکه در این سرویس اینترنت به صورت دانلود نامحدود عرضه نمی شود، گفت: اینترنت پرسرعت اعتباری براساس نیاز متقاضیان و به صورت حجمی فروخته می شود.
معاون شرکت مخابرات استان تهران از ارائه سرویس اینترنت پرسرعت پیش پرداختی توسط شرکت مخابرات این استان خبر داد و گفت: این سرویس پس از تعیین تعرفه نهایی عرضه عمومی می شود.

به گزارش مهر، صادقی با بیان اینکه تا پیش از این ارائه سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران به صورت پس پرداختی و از طریق قبوض تلفن ثابت بود، اظهار داشت: این موضوع مشکلاتی را برای موجران در استفاده مستاجرانشان از این سرویس ایجاد کرده بود به نحوی که در بسیاری موارد دیده شده بود که مستاجران از اینترنت استفاده کرده و موجران ناخواسته مجبور بودند هزینه قبوض اینترنت آنها را پس از تخلیه منزل پرداخت کنند براین اساس سرویس اینترنت پرسرعت اعتباری از سوی مخابرات ارائه شده است تا پس از این مستاجران بتوانند با پیش پرداخت از اینترنت استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه در این سرویس اینترنت به صورت دانلود نامحدود عرضه نمی شود، گفت: اینترنت پرسرعت اعتباری براساس نیاز متقاضیان و به صورت حجمی فروخته می شود.

صادقی با اشاره به اجرایی شدن این سرویس در منطقه ۷ مخابرات استان تهران خاطرنشان کرد: فاز آزمایشی پیاده سازی این طرح به اتمام رسیده و پس از تعیین تعرفه نهایی قابل ارائه به تمام متقاضیان خواهد بود.

به گفته وی امکان واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت اعتباری برای تمامی متقاضیان قابل انجام است و با این وجود مشترکان می توانند با ضریب اشتراک ۱ به ۱۰ از اینترنت پرسرعت مخابرات تهران استفاده کنند و هزینه اینترنت خود را براساس حجم دانلود قبل از مصرف بپردازند.

معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران گفت: هم اکنون شرکت مخابرات استان تهران ۳۰۰ هزار کاربر اینترنت پرسرعت - adsl - پس پرداختی دارد.



تاريخ : 26 / 8 / 1391برچسب:علت , کند شدن , کامپیوتر,عقاب نیوز, | 8:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زمانی که کامپیوتر به کندی شروع به کار می‌کند و کاربر با پاپ آپ‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود، بیشتر مردم فکر می‌کنند که این مشکل به خاطر یک ویروس یا بدافزار به وجود آمده است.
به گزارش مشرق به نقل از افکار، وقتی کامپیوتر کند عمل می‌کند، بیشتر توصیه می‌شود که روی آن آنتی ویروس نصب کنید یا رم آن را ارتقاء دهید و یا حتی ویندوز را دوباره نصب کنید.
 
شما دقیقاً از دلیل این کندی خبر ندارید؛ مطالبی که در زیر می‌آید هم تصورات و فرضیه‌های غلط عامه کاربران در مورد علت عملکرد کند کامپیوتر را بازگو می‌کند و هم راه‌حل‌هایی برای بهبود و رفع این مشکل ارائه می‌کند؛ شما را به مطالعه این موارد دعوت می‌کنیم.
 
*فرضیه اول: نصب یک ویروس گران قیمت می‌تواند سرعت کامپیوترم را افزایش دهد
 
زمانی که کامپیوتر به کندی شروع به کار می‌کند و کاربر با پاپ آپ‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود، بیشتر مردم فکر می‌کنند که این مشکل به خاطر یک ویروس یا بدافزار به وجود آمده است.
 
معمولاً بعد از این نتیجه‌گیری، بیشتر کاربران تصمیم می‌گیرند یک آنتی ویروس جدید خریداری کنند؛ در بیشتر مواقع خیلی از این کاربران یک آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم خود دارند اما می‌خواهند با یک آنتی ویروس دیگر، قدرت دفاعی کامپیوتر خود را افزایش دهند؛ اما محافظت در مقابل بدافزارها آنقدرها هم که دیگران تصور می‌کنند کار مشکلی نیست.
 
چرا این فرضیه اشتباه است؟ اول از همه بیایید در مورد چرایی آلوده شدن کامپیوترتان صحبت کنیم؛ الفبای دفاع در برابر بدافزارها با «مرور امن وب» آغاز می‌شود؛ دانلود یک فایل مشکوک، کلیک روی پاپ آپ‌های اینترنتی و یا کلیک بر روی لینک‌های ناشناس که برای شما از طریق پست الکترونیک ارسال می‌شوند، خطر ویروسی شدن کامپیوتر شما را افزایش می‌دهند؛ اگر این کارهای پرخطر را انجام ندهید، به احتمال خیلی زیاد، کامپیوتر شما ویروسی نخواهد شد.
 
حالا باید در مورد آنتی ویروس صحبت کرد؛ داشتن یک آنتی ویروس روی کامپیوتر بسیار مهم است اما مهمتر از آن داشتن یک آنتی ویروس خوب است؛ از به روز بودن و قابل اطمینان بودن آن باید مطمئن باشید؛ اگر اینگونه باشد، پس کامپیوتر شما در امان خواهد بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 8 / 1391برچسب:دانلود,ویندوز8,عقاب نیوز, | 9:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

ویندوز ۸ (Windows 8) آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه های شخصی، رایانه های همراه و تبلت ها تولید شده است. این سیستم عامل هشتمین نسل از سیستم عامل های ویندوز می باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته اند.

کتاب حاضر امکانات ویندوز هشت را به صورت ساده و روان بیان می کند و کتاب آموزشی ارزشمند جهت آشنا شدن با آخرین سیستم عامل مایکروسافت می باشد.

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 21 / 8 / 1391برچسب:, | 1:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پس از آزمایش و تست‌های گوناگون در نیروگاه بوشهر، دی یا بهمن بهره‌برداری مقدماتی از این پروژه را توسط متخصصان ایرانی آغاز می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری مقدماتی از نیروگاه بوشهر توسط متخصصان‌ ایرانی در بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان تحویل‌گیری نیروگاه از پیمانکار روسی به ایرانی، زمینه‌های لازم برای توسعه نیروگاه را باید فراهم کنیم.

عباسی بیان کرد: این نیروگاه 4 تا 6 هزار مگاوات برق تولید خواهد کرد و لازم است زیرساختی ایجاد شود تا این نیروگاه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی تقویت شود.

وی گفت: بخشی از این کار به ویژه در بخش تامین نیروی انسانی به عهده نیروگاه اتمی بوشهر است و با جدیت این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطر نشان کرد: امیدواریم آموزشکده‌های فنی دانشگاه خلیج فارس و دیگر مراکز آموزش عالی بوشهر در سال‌های آینده بتوانند نیروهای متخصص مورد نیاز در سطح استان بوشهر را تربیت کنند.

عباسی یادآور شد: افرادی که در مجتمع آموزشی شهدای صنعت هسته‌ای فارغ‌التحصیل می‌شوند در سایر صنایع مرتبط با انرژی اتمی بوشهر به کار‌گیری می‌شوند و این مجتمع می‌تواند نیروهای مورد نیاز استان را تامین کند.

این مسئول تصریح کرد: نیروگاه بوشهر در حال بازبینی تست‌ها و آزمایشات نهایی برای حصول اطمینان از عملکرد است و در آینده نزدیک مقدمات تحویل‌گیری نیروگاه از پیمانکار روسی به متخصصان ایرانی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: در حال حاضر به تولید یک هزار مگاوات برق دست یافتیم که پس از آزمایش و تست‌های گوناگون دی یا بهمن بهره‌برداری مقدماتی توسط متخصصان ایرانی را آغاز خواهیم کرد.

فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز در جریان سفر به بوشهر از نیروگاه اتمی بوشهر هم بازدید کرد.

افتتاح مجتمع آموزشی شهدای هسته‌ای و دیدار با استاندار از دیگر برنامه‌های سفر وی به بوشهر بوده است.



تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:نمایشگاه ,تله کام,عقاب نیوز, | 11:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام 2012 – با حضور و مشارکت حدود 210 شرکت داخلی و خارجی 24 تا 27 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی 185 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 22 شرکت خارجی از 8 کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاع رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند.

آلمان، انگلستان، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان از جمله کشورهایی هستند که شرکتها و نمایندگی هایی از آنها در نمایشگاه ایران تله کام 2012 حضور یافته اند.

سیزدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام 2012 -  در سالنهای 6،7،8،9،10،11،12،13 و 27 در فضایی به مساحت 26 هزار و 500 متر مربع و همچنین فضای بازار برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه گروه شرکتهای مخابرات ایران، شرکتها و اپراتورهای اول، دوم و سوم، شرکتهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتها گروههای بخش خصوصی حضور دارند و جدیدترین و نوین ترین سرویس ها، دستاوردها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به داخل کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت در داخل کشور، عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های شرکتها و تولیدکنندگان کشورمان و اطلاع رسانی درباره آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی دیگر کشورها، مهمترین اهداف برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام 2012 – است.

سیزدهمین نمایشگاه ایران تله کام از 24 تا 27 آبان ماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.



تاريخ : 18 / 8 / 1391برچسب:ماهواره, آت ست,عقاب نیوز, | 7:17 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ساخت نمونه عملیاتی ماهواره «آت ست» پایان یافته و این ماهواره تا پایان امسال با پرتابگر بومی پرتاب می شود.
 
به گزارش ایرنا دکتر علیرضا رهایی در حاشیه همایش «ژئوسنتتیک ها و روش های تولید» در جمع خبرنگاران گفت: نمونه مهندسی ماهواره «آت ست» (AUT SAT) طراحی و ساخته شده و به دنبال آن ساخت نمونه عملیاتی این ماهواره پایان یافته است و در حال حاضر این ماهواره در نوبت پرتاب قرار دارد.
 
وی افزود: ماهواره «آت ست» نسبت به ماهواره های ساخته شده در کشور در مدار بالاتری قرار خواهد گرفت و همچنین دارای وزن بیشتری نسبت به ماهواره های قبلی است بنابراین نیاز به پرتابگرهایی با قدرت بیشتردارد.
 
رییس دانشگاه امیرکبیرخاطرنشان کرد: پرتاب ماهواره «آت ست» از شش ماه گذشته در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است و مسوولان دانشگاه در حال هماهنگی برای پرتاب این ماهواره با سازمان فضایی کشور هستند.
 
مدیر پروژه طراحی و ساخت ماهواره امیرکبیر پیش از این در مورد ماهواره «آت ست» اظهارداشت: این ماهواره در مدار 661 کیلومتری زمین قرار خواهد گرفت و ارتفاع آن از ماهواره های نوید علم وصنعت، امید، رصد و ماهواره دانشگاه صنعتی شریف بیشتر است.
 
به گفته دکتر مصطفی صفوی، طول عمر این ماهواره که از جمله ماهواره های کوچک تحقیقاتی است، سه تا پنج سال است و80 کیلوگرم وزن دارد.هدف از ساخت ماهواره های کوچک تحقیقاتی استفاده از آنها در فعالیت های فضایی است. ماهواره های کوچک تحقیقاتی موجب افزایش درک ما از محیط نزدیک زمین در زمان حقیقی (real time) از این محیط می شوند.



تاريخ : 17 / 8 / 1391برچسب:دانلود,نرم افزار,آب و هوا,عقاب نیوز, | 12:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 3.0 Build 109 Final ابزاری پیشرفته برای نمایش پیش بینی آب و هوا می باشد. این نرم افزار قادر است تا آخرین اطلاعات مربوط به منطقه مورد نظر و محل زندگی شما را در یک تصویر بسیار زیبا نمایش می دهد. تمام آب و هوای نمایش داده شده در تصویر انیمیشنی شرایط واقعی آب و هوایی آن منطقه مثل شرایط جوی ابری، بارانی، برفی، مه، آفتابی، روز و شب می باشد. در واقع طبق شرایط آب و هوایی منظقه شما، تصویر مربوط به آن در دسکتاپ شما نمایش داده خواهد شد. به طور مثال اگر در محل سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران خواهد بود. یکی از قابلیت های جالب این برنامه آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. علاوه بر این اطلاعات دقیقی از دما و سایر اطلاعات مربوط به هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود. این برنامه قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.



تاريخ : 7 / 8 / 1391برچسب:, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

OmniFormat 11.2 نرم افزاری است که به منظور تبدیل اسناد طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از ۷۵ فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد.



تاريخ : 6 / 8 / 1391برچسب:, | 9:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش  خبرآنلاین، مایکروسافت تغییرات فراوانی را روی جدیدترین  ویندوز خود اعمال کرده است. نه تنها رابط (اینترفیس) به طور کلی دگرگون شده ؛ بلکه قابلیت ها و ظرفیت های جدیدی هم به این ویندوز اضافه شده که در این مطلب 10 تا از بهترین هایشان را به شما معرفی می کنیم.

حرکات لمسی آسان

ویندوز 8 اولین ویندوز حقیقتا لمسی مایکروسافت است. این سیستم عامل حرکات لمسی ساده ای را  مثل کشیدن به سمت چپ برای تغییر اپلیکیشن ها و کشیدن به سمت راست برای باز کردن منو ها، پشتیبانی می کند. زوم سمنتیک (یا معنایی) قوی تر ، برگ برنده دیگری برای این ویندوز است. اگر در صفحه استارت یا اپلیکیشن خاصی باشید می توانید با استفاده از حرکت  مخصوص زوم کردن ، تصویر را با زوم بیشتری تماشا کنید. مثلا در اپلیکیشن خبر، برای دیدن تمامی اخبار، به جای اسکرول کردن می توانید از زوم سمنتیک استفاده کنید.

از دیگر حرکات لمسی می توان به کشیدن به سمت بالا برای دیدن دستورات خاص هر اپلیکیشن و تنظیمات و درگ کردن اپلیکیشن ها اشاره کرد.

کاشی های زنده و لاک اسکرین

اپلیکیشن های ویندوز 8 ، بدون نیاز به باز کردن میتوانند اطلاعات لازم را به شما بدهند. این قابلیت به خصوص برای اپلیکیشن های مخصوص خود مایکروسافت مثل میل، تقویم، عکس و خبر بسیار مفید است و بدون باز کردن این برنامه ها می توانید از ایمیل های جدید، کارهای روزانه و وقایع پیش رو، اخبار و کوچک شده تصاویر با خبر شوید . البته اپلیکیشن های طراحی شده توسط سایر کمپانی ها هم می توانند این قابلیت یعنی "کاشی های زنده" را به برنامه خود اضافه کنند . اگر هم دوست ندارید مرتبا از تغییرات با خبر شوید می توانید این قابلیت را خاموش کنید .

علاوه براین مایکروسافت در ویندوز 8، طول عمر بیشتری را برای لاک اسکرین در نظر گرفته است. شما می توانید انتخاب کنید که 7 برنامه بی وقفه در بک گراندتان در حال اجرا باشد و به لاک اسکرین اعلامیه هم بفرستد. و حتی می توانید از بین اپلیکیشن آب و هوا و تقویم یکی را انتخاب کنید تا حتی در لاک اسکرین هم اطلاعاتشان را به نمایش بگذارند.

جست و جوی وسیع در سیستم

در ویندوز 8 فقط با تایپ کردن لغت مورد نظر در صفحه استارت می توانید تمامی فایلها، اپلیکیشن ها و تنظیمات خاص را جست و جو کنید. به علاوه اگر اپلیکیشنی قابلیت جست و جوی داخلی هم داشته باشد می توانید از طریق نوار جست و جو درون آن اپلیکیشن را هم بگردید.

بارگذاری و تنظیم مجدد(رفرش و ری ست)

مایکروسافت در ویندوز 8 راه بسیار ساده ای را برای رفرش و ری ست کردن PC ارائه کرده است. هنگامی که حس می کنید سرعت عملکرد کامپیوترتان پایین آمده می توانید از گزینه رفرش استفاده کنید. با یک کلیک یا ضربه و بدون نیاز به تغییر دادن فایلها،  استفاده از اپلیکیشن های Windows Store یا حتی تنظیمات شخصی می توانید کامپیوترتان را رفرش کنید. همه تنظیمات دستگاه به حالت پیش فرض برگردانده می شود و اگر اپلیکیشنی داشته باشید که با اکانت ویندوزتان همگام نباشد ، آن را از دست خواهیدداد. اما برگرداندنش بسیار آسان است.

از طرف دیگر ری ست، به درد مواقعی می خورد که به کلی کامپیوتر را کنار می گذارید تا فرد دیگری از آن استفاده کند. اگر می خواهید همه کارهایی که کرده اید از بین برود کافی است دستگاه را ری ست کنید. پس نیازی به پاک کردن فایلهای شخصی و بازگرداندن تنظیمات برنامه نخواهید داشت.

هر دوی این قابلیت ها در نوار Charms وجود دارد.روی تنظیمات کلیک کنید ، "Change PC Settings” را انتخاب کرده و به قسمت "General” بروید .

همگام سازی تنظیمات

صرف نظر از اینکه چه کامپیوتر، تبلت یا نوت بوکی دارید، می توانید تنظیمات شخصی خود را همگام سازی کنید. به لطف اکانت مایکروسافت و پلت فرم ابر پسندش ، تنظیمات شخصی شما می تواند همه جا همراهتان باشد. گزینه "Sync your settings” در بخش تنظیمات دستگاهتان به شما اجازه می دهد تنظیمات شخصی از جمله : بک گراند، رنگها، لاک اسکرین، تصویر اکانت تان ، پسورد ها ، تنظیمات مروگر و اپلیکیشن و زبان و .... را همگام سازی کنید. این قابلیت، استفاده از دستگاه جدید را بسیار راحت تر کرده و تجربه شخصی تری را به کاربر هدیه می دهد.

استفاده از نحوه نمایش اسنپ برای چند تکلیفی

یکی دیگر از قابلیت های مفید ویندوز 8 در نحوه به نمایش گذاشتن تکالیف است. برای ساده تر شدن هر چه بیشتر مولتی تسکینگ ،اپلیکیشن های Windows Store که به طور پیش فرض در حالت فول اسکرین قرار دارند ، به طور ردیفی و چفت هم قرار می گیرند. وقتی شما دو اپلیکیشن را به صورت ردیف شده (اسنپ) کنار هم می چینید، یکی از آنها بخشی از سمت راست یا چپ صفحه نمایش (در حدود یک چهارم)را گرفته و اپلیکیشن دوم برای دید بیشتر فضای بیشتری را اشغال می کند. این ویژگی بیشتر به درد مواقعی می خورد که هنگام چت کردن با یک دوست در حال وبگردی هم باشید. یا در سفر هستید و در حالیکه همسفرتان مشغول تماشای فیلم است ، می خواهید نقشه راه را هم چک کنید.

پین کردن همه چیز

خوبی صفحه استارت فقط به کاشی های زنده و قابلیت شخصی سازی اش نیست ، بلکه این صفحه مثل یک بولتن مجازی می ماند که می توانید وب سایت های دلخواه و قسمت هایی از اپلیکیشن هایی که دوست را پین کنید . به طور مثال اگر به اپلیکیشن های مسافرتی علاقه دارید ولی فقط می خواهید یک مقصد خاص را به طور مداوم چک کنید ، می توانید آن را پین کنید. هر زمان هم دوست داشته باشید می تواند آن را از حالت پین خارج کنید.

مدیریت تکالیف

همه ویژگی های خوب به صفحه استارت ویندوز 8 محدود نمی شود. مدیریت تکالیف محیط دسکتاپ این ویندوز بسیار ارتقا یافته است. به این ابزار چندین قابلیت جدید اضافه شده و خیلی ملموس تر گشته است. با اجرا کردن این برنامه لیست بلند بالایی از برنامه های در حال اجرا را مشاهده خواهید کرد که در سه قسمت مجزا بخش بندی شده اند: اپلیکیشن ها، فرایند های پس زمینه ، فرایند های ویندوز. به علاوه می توانید ببینید که هر عملکرد یا اپلیکیشن چقدر از منابع دستگاه تان را به خود اختصاص داده است.

تنها با یک نگاه به زبانه Performance، به صورت نموداری کاملا از وضعیت CPU، حافظه و پهنای باند خود مطلع می شوید.تاریخچه اپلیکیشن دقیقا به شما می گوید که هر اپلیکیشن چه مقدار از فضای CPU و پهنای باند را اشغال می کند و زبانه Startup هم نشان می دهد که به محض بالا آمدن کامپیوتر، کدام اپلیکیشن ها به صورت خودکار اجرا می شوند. زبانه Users هم که میزان استفاده هر یک از کاربران از دستگاه را نشان می دهد و در نهایت زبانه Services هم به شما اجازه می دهد تا سرویس ها یتان را ری ست کنید.

اینترفیس

شاید یکی از بهترین ویژگی ویندوز 8، رابط کاربری خاص آن باشد. عملا سایر ویژگی هایی که شرح داریم بدون وجود چنین اینترفیسی بی فایده هستند. صفحه استارت این رابط کاربری تجربه کاملا متفاوتی از ویندوز ها را به نمایش می گذارد. با اینکه ممکن است خیلی ها شکایت داشته باشند که استفاده از این رابط کاربری با دسکتاپ های سنتی و موس و کی برد خیلی مشکل است اما نمی توان انکار کرد که طراحی این رابط کاربری پیشرفته، موفقیت بزرگی برای مایکروسافت محسوب می شود.

دستورات صفحه کلید

 بله! ویندوز 8 مسلما روی صفحات لمسی خیلی بهتر کار می کند ولی مایکروسافت برای آن دسته کاربرانی که از موس و کی برد های سنتی هم استفاده می کنند ، یک سری میان بر های صفحه کلیدی معرفی کرده است.

این دستور ها عبارتند از:

Windows logo key + start typing: Search your PC
Ctrl+plus (+) or Ctrl+minus (-): Zoom in or out of many items
Ctrl+scroll wheel: Zoom in or out of many items,
Windows logo key + C: Open the charms
Windows logo key + F: Open the Search charm
Windows logo key +H: Open the Share charm
Windows logo key +I: Open the Settings charm
Windows logo key + K: Open the Devices charm
Windows logo key + O: Lock the screen orientation (portrait or landscape)
Windows logo key + Z: Open commands for the app
Windows logo key + PgUp: Move the Start screen and apps to the monitor on the right
Windows logo key + PgDn: Move the Start screen and apps to the monitor on the left
Windows logo key + Shift+period (.): Snap an app to the left
Windows logo key + period (.): Snap an app to the right



تاريخ : 25 / 7 / 1391برچسب:, | 10:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

مدیر کل برند و ارتباطات رایتل اعلام کرد: مردم شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، تبریز و اراک که مایل به خرید سیم‌کارت‌های رایتل هستند توجه داشته باشند که قیمت سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور به ترتیب 120 و 20 هزار تومان است و نباید قیمت بیش از رقم اعلام شده برای خرید این سیم‌کارت‌ها پرداخت کنند.

 

شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سیم‌کارت‌های رایتل تنها از دو کانال معتبر، یعنی وب سایت رسمی و دفاتر پیشخوان منتخب دولت به مشترکان عرضه می‌شود، اظهار کرد: با توجه به امکان اقدامات سودجویانه در فروش رایتل با قیمت‌های بالاتر، مشترکان باید از کانال‌های معرفی شده به خرید اقدام کنند.

 

آرپناهی همچنین تصریح کرد: شهروندان باید توجه کنند که هیچ فردی نمایندگی فروش سیم‌کارتهای این اپراتور را ندارد و مردم می‌توانند در صورت تماس اشخاصی با چنین ادعایی موارد را به رایتل و یا مراجع ذی صلاح اعلام کنند.

 

مدیر کل برند و ارتباطات رایتل تصریح کرد: شماره تلفن 2920-021 در تمام طول شبانه روز پاسخگوی سوالات مشترکان است و مردم میتوانند سوالات خود را از این طریق پیگیری کنند.



تاريخ : 16 / 7 / 1391برچسب:, | 3:1 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش مشرق، نرم افزار دفترچه تلفن آراد، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.

برخی از امکانات دفترچه تلفن آراد :

ذخیره ۸ شماره تلفن برای هر شخص
ذخیره چند آدرس همراه با کد پستی برای هر شخص
ذخیره اطلاعات همراه با عکس
امکان گروه بندی مخاطبان
مشاهده لیست شماره ها
جستجو بسیار پیشرفته
جستجوی لحظه ای مخاطبین و گروهها
خروجی لیست شماره ها به فایل txt (برای ارسال اس ام اس انبوه)
امکان شماره گیری با مودم
امکان پرینت از اطلاعات اشخاص برای درج در پرونده
لیست تلفن های ضروری و امکان جستجو
به همراه کد کشورهای جهان و شهرهای ایران با قابلیت جستجو
ذخیره وبگاه و رایانامه افراد
ارسال پست الکترونیکی
درج یادآوری بدون محدودیت در هر روز
امکان درج یادآوری به صورت هفتگی ، ماهانه ، سالانه ، هر روز
نمایش یادآوری
اعلام اذان به افق هر شهر
امکان گذاشتن کلمه عبور برای برنامه
گرفتن پشتیبانی از اطلاعات برنامه
امکان تغییر پوسته برنامه
سازگاری کامل برنامه با ویندوزهای ۶۴ بیتی

برای دانلود کلیک کنید



تاريخ : 10 / 7 / 1391برچسب:, | 7:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

 

Qurani 1.2.1 نام نرم افزاری جامع قرآنی می باشد. نرم افزاری که در این پست برای شما عزیازن آماده کرده ایم نرم افزار جامعی مشتمل بر قرائت قران ، تفسیر ، کتابخانه اسلامی ، دایره المعارف جامع اسلامی شامل : داستان پیامبران، زندگینامه پیامبر، اصحاب، و غیره می باشد. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به ، دارا بودن صدای ۱۵ قاری ، قابلیت تکرار ایات و سوره ها تفسیر کلمه به کلمه و آیات و … اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید