تاريخ : 23 / 11 / 1390برچسب:, | 8:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

با وجود تلاش‌هایی که در این چند روز برای تأیید صلاحیت نمایندگان رد صلاحیت شده یا احراز صلاحیت نشده مجلس هشتم انجام شده و حتی رییس مجلس هم کمیته‌ای سه نفره برای پیگیری موضوع انتخاب و منصوب کرد، امروز خبر رسید، شهاب‌الدین صدر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:تعطیلی, مجلس,عقاب نیوز, | 9:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نمایندگان مجلس با تعطیلی انتخاباتی پارلمان از هفته آینده در جلسه غیرعلنی امروز خود، موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) در جلسه‌ای غیرعلنی در خصوص تعطیلی هفته آخر پارلمان رأی‌گیری کردند.

وکلای ملت در این جلسه غیرعلنی غیررسمی با تعطیلی هفته آینده مجلس برای حضور وکلای ملت در حوزه‌های انتخابیه و انجام امور مربوط به انتخابات مجلس نهم از جمله تبلیغات انتخاباتی موافقت کردند.

در جلسه غیرعلنی مجلس همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس توضیحاتی در خصوص مسائل انتخاباتی و موضوعات سیاسی روز به وکلای ملت ارائه داده است.

بر پایه این گزارش، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، هیئت‌رئیسه از نمایندگان رأی‌گیری استمزاجی به عمل آورده بود که در آن رأی‌گیری نیز نمایندگان با تعطیلی انتخاباتی مجلس از هفته اینده موافقت کرده‌ بودند.

به گزارش فارس،محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس پیش از این در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که مجلس پس از برگزاری انتخابات بهارستان نهم در ۱۲ اسفند‌ماه از ۱۴ اسفند جلسات علنی خود را برگزار می‌کند.



تاريخ : 16 / 11 / 1390برچسب:, | 12:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: « اگر موضوعاتی که برخی از دوستان در نشریات نوشته‌اند مبنی بر اینکه اگر برخی افرادی که با رانت و قدرت ارتباط دارند، یک تا سه میلیارد برای برخی از حوزه‌ها اختصاص داده‌اند، دیگر باید فاتحه مجلسی که به حال مردم، کشور و انقلاب مفید باشد را خواند.»



ادامه مطلب
تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:, | 11:27 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

روزنامه خراسان نوشت:

يکي از کانديداهاي فعال در غرب کشور، با برگزاري همايشي اقدام به دعوت از مسئولان شوراها، دهياران، معتمدين و ريش سفيدان روستاهاي اين حوزه انتخابيه کرده بود که به دليل پخش کيک تاريخ مصرف گذشته و فاسد، با اعتراض شديد اين افراد مواجه شد و آنها اعلام کردند اجازه نمي دهند مردم اين منطقه به وي رأي دهند که اين موضوع موجب کاهش شديد آراي وي شده است.



تاريخ : 10 / 11 / 1390برچسب:, | 12:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

انتخابات - پایگاه خبری رجا، پوستری از 24 نامزد لیست جبهه پایداری را در گزارشی منتشر کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 11 / 1390برچسب:, | 10:25 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از مهر، پروین احمدی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه از گرمسار و مرتضی طلایی که ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران را بر عهده دارد از شهر اصفهان برای حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده بودند که تنها صلاحیت احمدی نژاد تایید شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با تایید رد صلاحیت خود از سوی هیات نظارت شورای نگهبان به خبرنگار مهرگفت: هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند که رد صلاحیت شده ام اما شنیده ام که صلاحیتم در اصفهان تایید نشده است.

وی ادامه داد: هنوز دلیل عدم تایید صلاحیتم مشخص نیست اما نسبت به آن اعتراض می کنم.

مرتضی طلایی در سال 70 به فرماندهی پلیس شهر اصفهان منصوب شد و پس از آن به تهران آمد و به عنوان رییس پلیس تهران بزرگ فعالیت های را خود در نیروی انتظامی ادامه داد. او در سال 86 و در زمان فرماندهی سرداراسماعیل احمدی مقدم رئیس کل ناجا با درجه نظامی سردار سرتیپ پاسدار بازنشسته شد و هم اکنون نیز در شورای شهر تهران حضور دارد.

در این مرحله داوطلبانی که از سوی هیئت‌های استانی صلاحیتشان مورد تأئید قرار نگرفته است، طبق تبصره3 ماده 52 قانون برای اعلام اعتراض 24 ساعت زمان دارند تا اعتراضشان را به صورت مکتوب به شورای نگهبان ارائه کنند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد