تاريخ : 9 / 1 / 1393برچسب:, | 2:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نزدیک به ۱۷۰ ایرانی نوروز امسال در پی عمل نکردن آژانس گردشگری به تعهدات خود در آنتالیا آواره شدند.
 
 

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: نزدیک به ۱۷۰ ایرانی نوروز امسال در پی عمل نکردن آژانس گردشگری به تعهدات خود در آنتالیا آواره شدند.

در حالی که مسئولان گردشگری کشور از ابتدای نوروز امسال برای نشان دادن عملکرد مطلوب خود به دنبال اعلام آمارهای متعدد از حضور گردشگران در سراسر نقاط کشور هستند متأسفانه بازار سودجویی‌ها و کلاهبرداری‌های آژانس‌های گردشگری هم داغ شده است.

چندین سال است که به دلیل بالا رفتن هزینه‌های گردشگری داخلی و نزدیک شدن نرخ‌ سفرهای داخلی به رقم‌های سفر به کشورهای اطراف، عده‌ای از مردم سفر به کشورهایی چون ترکیه، ارمنستان، امارات و ... را به سفرهای داخلی ترجیح می‌دهند، شرایطی وسوسه‌انگیز برای سودجویان در عرصه گردشگری که در سایه بی‌توجهی‌های متولیان امر سفر در کشور رخ می‌دهد.

در شرایط کنونی که نوروز به دلیل داشتن طولانی‌ترین تعطیلات، تبدیل به زمان اوج سفرهای ایرانی‌ها شده و تقاضا برای سفرهای داخلی و خارجی بسیار است.

پیش از نوروز امسال، یکی از آژانس‌های گردشگری در تهران تور سفر به «آنتالیا» را به حدود 170 نفر می‌فروشد و مسافران در هفته اول عید، راهی ترکیه می‌شوند اما به دلیل اینکه مدیران این آژانس، مبلغ خدمات حمل و نقل را به طور کامل به کارگزار پرداخت نکرده بودند مسافران برای بازگشت از آنتالیا به مشکل برمی‌خورند و در این کشور، آواره می‌شوند.

در حال حاضر اکثر مسافران در ترکیه هستند و با هماهنگی‌هایی که در حال انجام است به مرور به کشور بازمی‌گردند.

این در حالی است که تورهای هفته دوم آژانس کلاهبردار «الیزه پرواز» هم به آنتالیا در حال انجام است و مسافران از اینکه بازگشتشان به کشور با مشکل مواجه خواهد شد بی خبر هستند.

طبق اطلاعات به دست آمده ظاهراً مسئولان گردشگری، موضوع را به دادستانی تهران اعلام کرده‌اند تا دستور ممنوع‌الخروجی و مسدود شدن حساب بانکی مدیر این آژانس متخلف صادر شود.

موضوع کلاهبرداری آژانس‌های گردشگری از مردم، موضوع تازه‌ای نیست و با افزایش نظارت‌ها از چند ماه پیش از نوروز، قابل پیشگیری است اما سازمان میراث فرهنگی و گردشگری چند ماه پیش از نوروز از چه شرایطی برخوردار بود، اوضاع نابسامانی در تغییر و تحول‌های مدیران و معاونان!

اگر چه در این مورد کلاهبرداری آژانس گردشگری، بیشتر تخلف، متوجه مدیر آژانس است اما سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز به عنوان صادرکننده مجوز باید پاسخگو باشد و به جای درگیر شدن در اموری که بعضاً مورد انتقاد خود این مسئولان نیز بوده است، آمارگیری‌های نوروزی را رها کند و به مشکلاتی که مردم به طور مستقیم با آن درگیر هستند بپردازد.

در حال حاضر این آژانس گردشگری متخلف از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران لغو مجوز شده و هنوز خبری از مدیر متواری آن نیست.

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

نخست وزیر مالزی در یک نشست خبری از سقوط هواپیمای ناپدید شده خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی:"نجیب عبدالرزاق"نخست وزیر مالزی در یک نشست خبری اعلام کرد، هواپیمای مفقود شده خطوط هوایی این کشور در اقیانوس هند سقوط کرده است.

وی افزود:تحلیل اطلاعات به دست امده از تصویر ماهواره ای، نشان می دهد که این هواپیما تکه تکه شده است.

نخست وزیر مالزی تاکید کرد در این حادثه کسی جان سالم بدر نبرده است، و تمامی مسافران پس از سقوط این هواپیما در جنوب اقیانوس هند جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد، شرکت هوایی مالزی به خانواده همه سرنشینان هواپیمای ناپدید شده اعلام کرده است که هیچکدام از مسافران در این حادثه جان سالم به در نبرده اند.

نخست وزیر مالزی در ادامه تاکید کرد تلاش های بین المللی برای یافتن باقیمانده لاشه هواپیما و جعبه سیاه و همچنین اجساد قربانیان ادامه دارد.

شایان ذکر است، این هواپیمای ناپدید شده حامل239 مسفر بود.



تاريخ : 22 / 12 / 1392برچسب:, | 4:24 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عکس های ماهواره ای سه شی را در اطراف محلی نشان می دهد که هواپیمای مالزیایی ناپدید شده بود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه ی تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری در مورد هواپیمای ناپدید شده ی مالزی گفت: در عکس های ماهواره ای چین سه شی در دریای جنوب ویتنام مشاهده شده است .


مجری سی ان ان افزود : علاوه بر این عکس ها ، شاهدان عینی نیز مطالبی درباره ی هواپیمای ناپدید شده بیان کردند.


یکی از کارگران یک شرکت نفت که در روی یک سکوی نفتی در ویتنام حضور داشت گفت در تاریکی شب شعله های آتش در یک هواپیما در آسمان را مشاهده کرده بود.

 



تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 10:48 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دعوای این مرد آمریکایی با همسرش در سالگرد ازدواجش که از آتلانتا عازم کاستاریکا بودند، در هواپیما چنان بالا گرفت که خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و در پی آن، پلیس این مرد را بازداشت کرد، اما همسر وی به سفر خود ادامه داد.

 

هواپیمای خطوط هوایی دلتای آمریکا یک فروند هواپیمای خطوط هوایی دلتای آمریکا، به علت درگیری یک زوج، در جزایر کایمن در دریای کارائیب فرود اضطراری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، قاضی دادگاه منطقه جزایر کایمن، دیروز (سه شنبه)، "مایکل فورت" اهل لوئیزیانای آمریکا را به علت "رفتار ناهنجار در حال مستی" که سبب فرود اجباری هواپیما شده بود، 600 دلار جریمه کرد.

دعوای این مرد آمریکایی با همسرش که در سالگرد ازدواجشان از آتلانتا عازم کاستاریکا بودند، در هواپیما چنان بالا گرفت که خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و در پی آن، پلیس این مرد را بازداشت کرد، اما همسر وی به سفر خود ادامه داد.

این دومین بار در هفته های اخیر است که یک هواپیمای "دلتا ایرلاینز" به علت حضور یک مسافر مست، ناچار به فرود اضطراری می شود.

در هفتم فوریه (18 بهمن ماه) نیز یک هواپیما که از بالتیمور عازم سالت لیک سیتی بود، مسیر خود را به علت رفتار ناهنجار یک مسافر مست تغییر داده بود.

 



تاريخ : 21 / 12 / 1392برچسب:, | 8:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 پایگاه خبری عقاب نیوز :

پلیس مالزی هویت یکی از مسافرانی که با پاسپورت جعلی سوار بر هواپیمای خطوط هوایی مالزی شده‌ بودند را فاش کرد.
 
خبرگزاری ایسنا: پلیس مالزی هویت یکی از مسافرانی که با پاسپورت جعلی سوار بر هواپیمای خطوط هوایی مالزی شده‌ بودند را فاش کرد.

تان سری خالد ابو باکار، رئیس پلیس مالزی دقایقی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که یکی از مسافران پرواز شماره MH370 خطوط هوایی مالزی که با پاسپورت اتریشی سوار بر این هواپیما شده بود، فردی با نام پوریا نورمحمد 19 ساله است که قصد سفر به آلمان را داشته است.

مسافر ایرانی هواپیمای مالزی

وی تصریح کرد: بررسی‌های ما نشان داده است که پوریا به هیچ گروه تروریستی وابسته نبوده است.

به گفته وی، پوریا در روز 28 فوریه سال جاری وارد مالزی شده و در روز 9 مارس نیز سوار بر هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی شده است.

وی افزود: ما هویت این فرد را از طریق اطلاعات موجود در سیستم بیومتریک خود پیدا کردیم که به هنگام اولین ورودش به مالزی ثبت شده بود.

این مقام پلیس اظهار کرد: پوریا قصد داشته است تا به آلمان مهاجرت کند.
 



تاريخ : 5 / 11 / 1392برچسب:عقاب نیوز, | 6:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پرس تی وی به نقل از وزارت خارجه ایران اعلام کرد جسد کشف شده در یمن متعلق به دیپلمات ربوده شده ایرانی نیست .

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد مقامات یمن گفتند جسدی که در استان مارب یمن کشف شده است به دیپلمات ربوده شده ایرانی ارتباطی ندارد.

 
 



تاريخ : 2 / 11 / 1392برچسب:, | 7:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه «جمهوری اسلامی» به نقل از پایگاه اینترنتی «الاهرام الجدید الکندی»، عکسی تکان‌دهنده را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  افکارنیوز، پایگاه اینترنتی «الاهرام الجدید الکندی» تصویری را به نقل از فعالان سیاسی منتشر کرده که در شرح آن چنین نوشته است: تصویری که می‌بینید، صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی نیست بلکه بخشی از یک واقعیت تلخ است که این روزها در مناطقی از سوریه (تحت تصرف جبهه النصره و داعش) در حال وقوع است.

این تصویر، تعدادی از زنان چادری با صورت‌های پوشیده با تور سیاه اما قابل تشخیص را نشان می‌دهد در حالی که به زنجیر کشیده شده‌اند و مردی شمشیر به دست آنان را در خیابان‌ها به قصد فروش - به عنوان کنیز - می‌گرداند.

بعضی می‌گویند آنها زنان شیعه هستند که پس از کشته شدن همسرانشان توسط القاعده، به کنیزی گرفته شده‌اند.



 
 



تاريخ : 20 / 10 / 1392برچسب:, | 10:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
 

آبشار نیاگارا در شمال آمریکا، در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد زیر صفر یخ زد.


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه خبری یورونیوز، شرایط آب وهوایی بسیار سرد در شمال آمریکا در روزهای گذشته، آبشار نیاگارا را که در مرز آمریکا و کانادا واقع است، منجمد کرد. 


یخ زدن این آبشار فرصت مغتنمی برای عکاسان و بازدیدکنندگان عادی فراهم کرده است. 



تاريخ : 19 / 10 / 1392برچسب:, | 4:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرود موفق یک خلبان جوان ایرانی در یکی از مسیرهای شلوغ و برفی شهری در ایالت آلاسکا مورد توجه رسانه‌های آمریکا قرار گرفته است. 

شگفتی آمریکایی‌ها از هنر خلبان ایرانی

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از تسنیم، آرمین تبریزی،خلبان ۲۷ ساله که توانست با نقص فنی در هواپیمای خود آن را با موفقیت در خیابانی شلوغ به زمین بنشاند به یک چهره در آمریکا تبدیل شده است. این خلبان که به تازگی گواهی آموزش پرواز خود را هم دریافت کرده در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرده که در هنگام پرواز با دو سرنشین دیگر موتور هواپیما دچار نقص عمل‌کرد شده و به خاطر از دست دادن قدرت پیشرانه دست به فرود اضطراری زده است. 

به علت شرایط فنی هوایپما آرمین تبریزی تصمیم می‌گیرد تا فرود خود را در یکی خیابان‌های شلوغ شهر آنکوریج در ایالت آلاسکا انجام دهد که اتفاقاً با برف پوشیده شده بود. این خلبان جوان با عبور از چرا‌غ‌های سبز راهنمایی وقتی می‌بیند که ترافیک مسیر با عبور از یک چراغ قرمز به شکلی است که می‌تواند فرود را انجام دهد با خونسردی هواپیمای مدلCessna ۱۷۲RG خود را به زمین می‌نشاند.

با وجود برخورد با موانع جاده آرمین تبریزی و دو سرنشین دیگر هواپیما هیچ جراحتی ندیدند. تبریزی در مصاحبه‌ای گفته است که از سالم بودن همه در این پرواز خوشحال است و تا زمان مشخص شدن نتیجه تحقیقات نمی‌تواند درباره علت نقص فنی حرفی بزند. گفته می‌شود پرواز این خلبان برای کنترل وضعیت هواپیما بوده است.



تاريخ : 15 / 10 / 1392برچسب:, | 7:2 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ساکنان شهر جده عربستان روز یکشنبه اعلام کردند شاهد افتادن تکه های بدن انسان از آسمان این شهر بوده اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پلیس نیز اعلام کرد این تکه ها احتمالا متعلق به فردی است که در محفظه چرخ هواپیمای عبوری پنهان شده بود.

نواف بن ناصر البوق سخنگوی پلیس جده گفت‌:«در ساعت دو و سی دقیقه صبح تماسی تلفنی را از فردی دریافت کردیم که در آن می گفت شاهد افتادن تکه های بدن انسان در یکی از چهار راه های منطقه مشرفه است.»

این مقام پلیس با اشاره به اینکه تحقیقات ادامه دارد گفت شواهد اولیه نشان می دهد این تکه ها از چرخ یک هواپیما رها شده است.

در برخی موارد در فرودگاه هایی که نظارت و کنترل کافی وجود ندارد، برخی افراد با هدف ورود به خاک یک کشور دیگر، خود را در محفظه ای که چرخ های هواپیما قرار دارد پنهان می کنند. بیشتر این افراد زمانی که هواپیما به ارتفاع بالا می رسد بر اثر سرمای هوا جان می بازند. ولی در برخی موارد نیز این افراد زنده می مانند.

در سال 2010 میلادی فردی در فرودگاه بیروت توانست بعد از ورود به باند پرواز فرودگاه، در محفظه چرخ هواپیمایی که عازم عربستان بود پنهان شود. این امر باعث شد رئیس بخش حفاظت این فرودگاه استعفا کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از جده، جسد این فرد را یکی از کارکنان بخش تعمیرات فرودگاه ریاض زمانی که سرگرم بازرسی از چرخ های هواپیما بود پیدا کرد.
 
 



تاريخ : 16 / 10 / 1392برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عکس معصومانه دخترک خردسالی که بر اثر جنگ و فقر در یکی از کشورهای عربی مجبور به آدامس فروشی در خیابان شده است، جنجالی در صفحات شبکه های اجتماعی به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از العالم، درپی انتشار تصویر معصومانه این دخترک زیبا روی در حال فروش آدامس در هوای سرد، کاربران شبکه‌های اجتماعی، نظرات متفاوتی  درباره هویت و تابعیت وی مطرح کردند.


پایگاه خبری – تحلیلی "رأی الیوم" نوشت: شماری از کاربران بر این باورند که این عکس متعلق به دختری فلسطینی است که در اردوگاه آوارگان یرموک درحومه دمشق که تحت محاصره  تروریست ها است، در حال آدامس فروشی است.

برخی هم  گفته اند که این دخترک از آوارگان سوری است که به اردن پناهنده شده است.

البته هیچ کدام از کاربران دلیلی بر اثبات هویت وی ارائه نکرده‌اند.

خارج از هویت این دخترک، چهره معصومانه و دستفروشی وی در هوای سرد سبب جریحه دار شدن احساسات کاربران در شبکه های اجتماعی و اعلام همدردی با وی شده است.

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از گروه بين‌الملل پایگاه خبری بهار : ماجرای دستگیری رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل و همسر ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه در پرونده فساد مالی که دامن دولت اردوغان را گرفته، تبدیل به سوژه ای جنجالی در رسانه‌ها و شبکه‌هاي اجتماعی ترکیه شده است.
قربانیان جدید «رضا ضراب» و «ابرو گوندش»

عده ای این خواننده مشهور ترکیه ای را همدست رضا ضراب معرفی مي‌کنند و عده ای دیگر از او حمایت مي‌کنند. گوندش و ضراب از 3 سال پیش ازدواج کرده اند. ضراب 30 ساله هفته گذشته در جریان عملیات گسترده پلیس ترکیه علیه پرونده فساد مالی و پولشویی دستگیر و به زندان منتقل شد. رضا ضراب تاجر ایرانی که توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است، دولت این کشور را در آستانه انتخابات با بزرگترین فساد مالی تاریخ خود روبرو کرده است.

24 نفر دیگر از جمله پسر معمر گولر وزیر کشور ترکیه ، پسر ظفر چاقلایان وزیر اقتصاد و رئیس بانک دولتی « هالک بانک » در ارتباط با رسوایی مالی گسترده در این کشور بازداشت شده اند. اردوغان تحقیقات درباره فساد مالی در این کشور را یک توطئه خارجی با هدف ضربه زدن به دولت در آستانه انتخابات محلی ماه مارس توصیف کرده است.اردوغان « گروه‌هاي بین المللی » و «‌ائتلاف‌هاي تاریکی» را محکوم و اعلام کرد این گروه‌ها ترکیه را گرفتار یک رسوایی مالی کرده اند.

ابرو گوندش که پس از دستگیری ضراب، تنها یک بار به مدت سی دقیقه به ملاقات همسر رفته است.او پس از ملاقات با ضراب در برنامه پزنده وپربیننده تلوزیونی " صدای ترکیه" « o ses turkiye» شرکت کرد و زمانی که مجری این برنامه از وی خواست که توضیحاتی درباره مسائل پیش آمده برای همسر ایرانی خود ارائه دهد، گفت: "این روزهای بد و تاریک نیز خواهد گذشت. من ورضا زمانیکه ازدواج کردیم به هم قول دادیم در روزهای تلخ و شیرین پشت هم باشیم. ابرو گفت تنها وجودم در این برنامه هست ولی احساسم نه." مسابقه "O Ses Türkiye" یکی از مسابقه‌هاي پر طرفدار آواز خوانی در ترکیه است، که با تهیه کنندگی و اجرای آجون ایلیجالی برنامه ساز معروف ترکیه هر هفته روزهای دوشنبه و سه شنبه از کانال خصوصی استار ترکیه پخش میشود.

این مسابقه ورژن ترکی مسابقه هایی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان برگزار مي‌شود و چهار داور دارد.ابرو یکی از این چهار دور این مسابقه است. این چهار داور روی صندلی‌هاي چرخان ویژه ای پشت به صحنه مي‌نشینند و زمانی که شرکت کننده برای اجرای ترانه روی صحنه مي‌آید، بدون اینکه چهره و ظاهرش را ببینند تنها با شنیدن صدای شرکت کننده تصمیم مي‌گیرند و با زدن دکمه ای که جلوی صندلی شان کار گذشته شده نظرشان را اعلام مي‌کنند به سمت سن مسابقه باز مي‌گردند. این به این معناست که میخواهند شرکت کننده ای که صدایش را پسندیده اند در گروهشان جای بگیرد.

اگر صدای یک شرکت کننده از طرف بیش از یک نفر از هیات داوران پسندیده شود نوبت به خود شرکت کننده مي‌رسد تا از بین این ژوری‌ها کسی که مورد علاقه اش است را انتخاب کند. اعضای ژوری گاهی برای انتخاب شرکت کننده ای که مورد علاقه شان است با هم سخت رقابت مي‌کنند. بعد از اینکه شرکت کننده ژوری مورد علاقه اش را انتخاب کرد، دوئل بین شرکت کننده‌ها آغاز مي‌شود. از این مرحله به بعد دیگر این شرکت کننده‌ها هستند که باید استعدادهای خودشان را نشان بدهند.

زمانی که شرکت کنندگان با نشان دادن استعداد خود توانسته اند به مراحل بالا برسند حالا نوبت به مردم است تا با ارسال پیام کوتاه نظر خود را درباره صدای برتر ترکیه نشان دهند اما مراحل متهی به فینال این برنامه با دستگیری همسر ایرانی داور ترک این مسابقه همزمان شده است. بسیاری از ترک‌ها که رضا ضراب را مقصر ماجرا مي‌دانند و در شبکه‌هاي اجتماعی مطالب فراوانی را در این ارتباط به اشتراک گذاشته اند ،آنها معتقدند ابرو گوندش نباید از ابتدا به این ازدواج تن مي‌داد.

تهیه کنندگان مسابقه صدای برتر ترکیه نگرانند ترک هایی که معتقدند ابرو گوندش خواننده مشهور ترک در این پرونده نقش دارد، به انتقام جویی از وی فکر کنند و این انتقام را با رای ندادن به افرادی که این خواننده در مسابقه صدای ترکیه تربیت کرده است اقدام کنند.موضوعی که به نظر مي‌رسد در حال اتفاق افتادن است. می‌توان حذف این افراد را با یک اقدام هماهنگ شده میان شهروندان ترک اولین قربانیان پرونده فساد مالی دانست که پای خواننده مشهور ترک نیز به آن باز شده است.

 

 



تاريخ : 2 / 10 / 1392برچسب:, | 4:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک مرد ایرانی امروز در مرکز پایتخت یونان دست به خودسوزی زد.

به گزارش انتخاب، صدای روسیه با انتشار این خبر نوشت: به گفته یکی از شاهدان عینی، این مرد احتمالا یک مهاجر غیر قانونی بوده است.

این شاهد عینی افزود: او بنزین را روی خود ریخت و خودسوزی کرد.

بر اساس این گزارش،‌ این مرد ایرانی به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل سوختگی‌ شدید درگذشت.

یک کیف پول با یک جلد شناسنامه متعلق به یک شهروند ایرانی در محل حادثه پیدا شده و پلیس در حال بررسی این شناسنامه و علل حادثه است.



تاريخ : 25 / 9 / 1392برچسب:, | 5:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرماندهی عملیات بغداد به شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی در خصوص شیوه‌های جدید تروریست‌ها برای بمب‌گذاری هشدار داد و از آنان خواست از دریافت کتاب به عنوان هدیه خودداری کنند.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از العالم گزارش داد: سرتیپ «سعد معن» سخنگوی عملیات بغداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی عملیات بغداد درباره شیوه‌های گروه‌های تروریستی، از جمله کمربندهای انفجاری به شکل کمربند طبی، بمب‌گذاری دیگ‌های غذا و قوطی‌های فلزی مواد غذایی و همچنین کتاب‌های دینی بمب‌گذاری شده که به عنوان هدیه به زائران تقدیم می‌شود، هشدار داده است.

وی گفت: حمل انواع سلاح از سوی شهروندان و گرفتن غذا و نوشیدنی از افراد ناشناس و حمل انواع کیف‌های بزرگ و استفاده از انواع چوب کاملا ممنوع است.

سخنگوی عملیات بغداد تاکید کرد: تردد انواع موتورسیکلت و وسایل نقلیه از 17 دسامبر 2013 تا پایان مراسم اربعین، همچنین استفاده از آب‌پاش برای خنک کردن زائران، تردد خودروها در مسیر حرکت زائران و استقرار فروشندگان دوره‌گرد در مسیر زائران ممنوع است.

وی از شهروندان خواست به شایعات مغرضانه توجه نکنند و هنگام برخورد با عناصر مشکوک به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دهند و از راه‌هایی که دستگاه‌های امنیتی مشخص کرده‌اند، تردد کنند و هنگام وقوع هر حادثه‌ای آرامش خود را حفظ و با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک مقام آگاه با تشریح جزئیات حمله به کاروان نفتی ایران در عراق، تعداد شهدا را ۲۰ ایرانی و ۲ عراقی اعلام کرد و گفت: مقامات عراقی به ما اعلام کرده‌اند این حمله تروریستی توسط القاعده برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از، یک مقام آگاه در صنعت نفت در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هنوز نمی‌توانیم آمار کاملاً دقیقی از تلفات حمله تروریستی به کارکنان احداث خط لوله صادراتی گاز ایران به عراق ارائه کنیم اضافه کرد: براساس آخرین اطلاعات رسیده به ما در این حمله 22 نفر کشته و 5 یا 6 نفر زخمی شدند که دو نفر از شهدا عراقی و 20 نفر دیگر ایرانی بودند.

شب گذشته خبری درباره حمله تروریستی به نیروهای پیمانکار ایرانی ساخت خط لوله صادراتی گاز ایران به عراق در منطقه‌ای بین " الندی " و " امام ویس " در 55 کیلومتری شرق بعقوبه منتشر شد.طبق اولین اخبار، مجروحان این حمله  با آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند و نیروهای امنیتی بلافاصله محل حادثه را به محاصره در آوردند.

 

این مقام آگاه با بیان اینکه مسئولیت امنیت پیمانکار احداث خط لوله در خاک عراق طبق قرارداد کاملاً با طرف عراقی بوده، اظهار داشت:  «به نظر می‌رسد در تأمین امنیت نیروهای پیمانکاری مسامحه‌ای رخ داده است.»

وی  در تشریح حادثه گفت: «براساس اطلاعات رسیده، نیروهای پیمانکار خط لوله پس از تعطیلی کار، در حال عزیمت به محل استراحت خود بودند که سه دستگاه از خودروهای آنها مورد اصابت آر‌پی‌جی قرار گرفته است. » اما یکی از کارگران عراقی زخمی شده، روایت متفاوتی دارد، او به خبرنگار رویترز گفته است: «در حالی که با همکارانمان در حال کار روی خط لوله بودیم، سه ماشین به طرفمان آمدند، سه نفر از یک  اتومبیل پیاده شده و با اسلحه های سبک به سوی ما تیراندازی کردند.»

با انجام این اقدام تروریستی، بسیاری در پی کشف عوامل بروز این حادثه هستند و در همین حال یک منبع مطلع گفته است: «مقامات عراقی به ما اعلام کرده‌اند که این حمله تروریستی توسط القاعده برنامه‌ریزی شده است و هدف آنها بر هم زدن روابط اقتصادی ایران و عراق بوده است.» وی تأکید کرد: «این اتفاق قطعاً ساخت خط لوله صادراتی گاز ایران به عراق را متوقف نمی‌کند.»

پیش از این ایران و عراق دو قرارداد صادرات گاز ایران به عراق از طریق دو خط لوله به بغداد و بصره امضا کرده‌اند.

همکاری های اقتصادی ایران و عراق از ابتدای سقوط دیکتاتور سابق –صدام حسین-، افزایش چشمگیری داشته، به گونه‌ای که ایران را به مهمترین شریک اقتصادی عراق تبدیل کرده است و فقط در استان «‌ذی‌قار» عراق، بنا بر گفته استاندار منطقه، ۱۵۰ پروژه در بخش نفت، برق و دیگر بخش‌ها به شرکت های ایرانی واگذار شده است.

گروههای القاعده و سلفی های تندروی حامی برخی کشورهای مرتجع منطقه، که از روی کار آمدن یک حکومت مردم سالار در عراق، بسیار خشمگین هستند، بارها سعی کرده اند رابطه برادری و همراه با حسن نیت جمهوری اسلامی ایران با دولت و مردم عراق را با کشتار و ترورهای وحشیانه به تیرگی بکشانند.‌



تاريخ : 28 / 8 / 1392برچسب:, | 9:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان، جشن ازدواج خود را در روز عاشورای حسینی برگزار کرد. بسیاری از مفتی های وهابی در این مراسم حضور یافتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل از افکارنیوز، در شرایطی که مفتی های وهابی، در توجیه شراب خواری دولتمردان سعودی و بوسیدن دست و گونه زنان غربی در ملاقات های رسمی و غیر رسمی، رعایت اصول معاشرت و احترام گذاشتن به فرهنگ و عقاید غربی ها را بهانه می کنند، مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.


عمر، پسر کوچک این شیخ عاشورای سال پیش ازدواج کرد و امسال هم جشن سالگرد گرفت. این مراسم در باشگاه سفارتخانه های ریاض برگزار شد.



ادامه مطلب
تاريخ : 18 / 8 / 1392برچسب:, | 1:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پکن - یک فروند هواپیمای مسافربری ایران روز جمعه لحظاتی پس از ترک فرودگاه بین المللی پکن به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایرنا، برخی مسافران درتماس با خبرنگار ما گفتند هواپیما با تاخیر از فرودگاه پکن به مقصد تهران پرواز کرده و حدود 10دقیقه پس از حرکت یکی از موتورهای آن آتش گرفته است.

خلبان هواپیما پس ازاین حادثه و اعلام وضعیت اضطراری مجبور به بازگشت به فرودگاه پکن شد و درحالی که نیروهای آتش نشانی و امداد به حالت آماده باش درآمده بودند، در باند فرود آمد.

رییس دفتر هواپیمایی ایران ایر در پکن در پاسخ به سوال خبرنگار ما آتش گرفتن موتور هواپیما را تکذیب کرد، اما گفت که یکی از موتورها نشتی بنزین داشته و زمانی که روی لاستیک های داغ هواپیما ریخته از آن دود متصاعد شده است.

خانجانی درهمین حال تاکید کرد حال تمام مسافران خوب است و فردا (شنبه) با یک پرواز کمکی که از ایران عازم می شود به تهران منتقل خواهند شد.

این هواپیما روز چهارشنبه نیز با بیش از پنج ساعت تاخیر، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، تهران را به مقصد پایتخت چین ترک کرده است .

یک منبع خبری به ایرنا گفت که مسوولان درتهران و در پاسخ به اعتراض مسافرانی که در سالن ترانزیت تجمع کرده بودند گفتند یک قطعه هواپیما خراب است و باید تعویض شود.

یکی از مسافران نیز گفت که پس از پنج ساعت تاخیر وقتی هواپیما به مقصد پکن به پرواز درآمد از دستشویی وسط سالن به قدری آب نشت کرده بود که خدمه پرواز مجبور به جابجایی مسافران شدند.

تاخیر در پرواز هواپیمایی ایران ایر به مقصد پکن تقریبا به یک امر عادی برای کارکنان آن و نگرانی جدی برای مسافران تبدیل شده است.

سوم مهرماه امسال نیز ایران ایر، مسافران خود را با حدود 10 ساعت تاخیر از تهران به پکن منتقل کرد.

برخی از ایرانیان مقیم پکن از جمله دانشجویان و کارکنان نهادهای دولتی در گفت وگو با ایرنا به طور کلی از نوع خدمات رسانی هواپیمایی ایران ایر ابراز ناراضی کردند.

اکثر مسافران از جمله گردشگران ایرانی اکنون ترجیح می دهند مسیر تهران - چین را به گونه ای طی کنند تا از ناگزیر به استفاده از هواپیمای ایران ایر نباشند.

این در حالیست که برخی از مسافران نیز جذب پروازهای خارجی از جمله هواپیمایی چین شده اند که هفته ای یک پرواز بین پکن -ارومچی و فرودگاه امام خمینی (ره ) دارد.



تاريخ : 16 / 8 / 1392برچسب:, | 8:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

زیپی لیونی که پیشتر از برقراری روابط جنسی با تعدادی از سران عرب برای جاسوسی از آنها خبر داده بود، نام دو تن از شرکای جنسی خود را فاش کرد.

خبرگزاری فارس: لیونی از ارتباط جنسی با دو مقام تشکیلات خودگردان پرده برداشت

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازفارس به نقل از پانوراما الشرق الاوسط، زیپی لیونی که با اعتراف خود در مورد داشتن رابطه جنسی با بسیاری از سران عرب برای جاسوسی از آنها جنجالی را در فضای سیاسی منطقه به راه انداخته بود، این بار نام دو تن از شرکای جنسی خود را فاش کرد.

این دو نفر صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی و یاسر عبد ربه دبیر کمیته اجرایی جنبش آزادیبخش را فاش کرده و گفت که با آنها رابطه جنسی داشته است.

لیونی گفت که اتاقی که وی با این دو در آن رابطه جنسی برقرار کرده، ‌مجهز به دوربین مدار بسته بوده و جزئیات تصاویر ضبط شده است. لیونی تعدادی از مقامات عرب را تهدید کرده است که در صورت سرپیچی از اوامر اسرائیل این تصاویر را در یوتیوب منتشر خواهد کرد.

لیونی در توجیه اقدامات شنیع جنسی خود مدعی شده که از خاخام‌های صهیونیست برای برقراری رابطه جنسی در صورت خدمت به اسرائیل و گرفتن اطلاعات مهم از دشمن اجازه گرفته است.



تاريخ : 15 / 8 / 1392برچسب:, | 10:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نمایشگاه‌های همسریابی شانگهای، جایی که مردان و زنان مجرد در آن به دنبالی زوجی برای خود می گردند این روزها بیش از گذشته شلوغ به نظر می رسد.

پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از فرارو نوشت: نمایشگاه‌های همسریابی شانگهای، جایی که مردان و زنان مجرد در آن به دنبالی زوجی برای خود می گردند این روزها بیش از گذشته شلوغ به نظر می رسد.

به گزارش سی.ان.ان، پارک "خلق" در شانگهای یکی از مکان هایی است که به نمایشگاه همسریابی در این شهر تبدیل شده و آخر هر هفته والدین یا خود افراد جویای همسر به آن مراجعه می کنند تا زوج مناسب را شناسایی کنند.

تصویر آخر هفته در این پارک، افراد پیر و جوانی است که در محوطه نمایشگاه جایی که آگهی ها نصب شده است، قدم می زنند، مقابل یادداشت مشخصات افراد مایل به ازدواج می ایستندٰ و اگر موردی ظرشان راجلب کرد آن را یادداشت می کنند.


در حالی که روابط غیر رسمی زوج های جوان در چین رو به افزایش است خانواده ها برای کاهش اثرات مخرب اینگونه روابط به این محل می آیند تا خود برای فرزندشان زوجی مناسب پیدا کنند.

 در کنار این، معمولا خود افراد جویای زوج، آخر هفته ها با حضور در این محل ضمن آنکه خود را به عنوان یک جویای همسر معرفی می کنند با کسانی که ممکن است همسر آینده شان باشد آشنا می شوند.




گفته می شود به دلیل سیاست های جمعیتی حکومت چین بیشتر جوانانی که در دهه 1980 به دنیا آمده اند، خواهر یا برادر ندارند و به همین خاطر اینگونه مراکز راهی است که می تواند آنها را در ازدواج کردن و یافتن شخص مورد علاقه شان یاری دهد.

این مرکز از سال 2004 تشکیل شده است و با اینکه برطبق آمار دولتی چین، تعداد مردان 34 میلیون نفر بیشتر از زنان است، مسئولین مرکز می گویند مشتریان زن سه برابر مردان هستند.

گفته می شود به دلیل محدودیت هایی مثل پرداخت حق ثبت نام 500 دلاری برای زنان (مردان می توانند رایگان ثبت نام کنند)  و همچنین محدودیت سنی برای زنان (زیر 33 سال) بسیاری از زنان نمی توانند مرد مورد علاقه خود را پیدا کنند.


از سوی دیگر باوجودی که تعداد مردان نسبت به زنان در این کشور بیشتر است، مردان چینی تمایل دارند با درنظر گرفتن شرایط خاص سنی و تحصیلی با زنان ازدواج کنند و به همین خاطر برخی از دختران و زنان چینی به ویژه آنانی که مطلقه هستند مجرد باقی می مانند؛ این در حالی است که حضور مردان مسن در میان جویندگان زوج در این مراکز به چشم می آید.















تاريخ : 8 / 8 / 1392برچسب:انفجار,پمپ بنزین,مکه,عقاب نیوز, | 8:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نشت بنزین و آتش سوزی در عربستان يک کشته برجا گذاشت و خسارات بسیاری به بار آورد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، سایت روزنامه "صدی" تأکید کرد این آتش سوزی و انفجار در نتیجه نشت بنزین از تانکر حمل سوخت، پس از تخلیه محموله در پمپ بنزین جده صورت گرفت. این پمپ بنزین در جاده مکه قرار دارد.
 
بر اساس این گزارش، 7 خودرو بر اثر این حادثه در آتش سوختند.
 
سایت شبکه العربیه عربستان نیز از کشته شدن یک نفر در جریان این حادثه خبر داد و تأکید کرد، خودروهایی که در آتش سوختند پشت چراغ قرمز و نزدیک پمپ بنزین توقف کرده بودند.



تاريخ : 27 / 7 / 1392برچسب:فروش,فرزند,خرید,آیفون,عقاب نیوز, | 4:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مطبوعات چین روز جمعه اعلام کردند یک زوج چینی به سبب فروش دختر خود برای خرید یک دستگاه گوشی آیفون تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

به گزارش به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل از خبرگزاری فرانسه، زوج مظنون یک آگهی در خصوص فروش فرزند خود در اینترنت منتشر و با شخصی در این خصوص معامله کردند. در این آگهی مبلغ 30 هزار یوآن (3600 یورو) درخواست شده بود اما مبلغ دقیق دریافتی منتشر نشده است.

این زوج سپس به خرید یک دستگاه گوشی آیفون؛ کفش های ورزشی گرانبها و اجناس دیگر اقدام کردند. این زوج به نیروهای پلیس علت چنین اقدامی را برخورداری کودک از زندگی بهتر و نیز داشتن یک فرزند دیگر اعلام کردند.

با توجه به سیاست های محدود کننده در خصوص تک فرزندی و نیز نابرابری جمعیتی بین دو جنس مذکر و مونث در چین، قاچاق کودکان و زنان در این کشور بسیار گسترده است.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

سقوط يک هواپيماي حامل چتربازان در بلژيک بيش از ده کشته بر جا گذاشت .

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري رويترز ؛ سقوط يک فروند هواپيماي حامل چتربازان در بلژيک به کشته شدن بيش از ده نفر منجر شد.



تاريخ : 20 / 7 / 1392برچسب:, | 11:56 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک داماد آلمانی که پس از پایان مراسم ازدواج، همراه با نوعروس خود راهی ماه عسل بود، همسرش را در پمپ بنزین جا گذاشت و تنها به سفر خود ادامه داد!

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از العالم، ماجرا ازاین قرار بود که داماد برای سوختگیری و خرید غذا و نوشیدنی در یک پمپ بنزین توقف کرد و عروس در صندلی عقب خودرو خواب بود. در حالی که داماد در فروشگاه بود، عروس از خواب بیدار شد و به دستشویی رفت. در این هنگام داماد که تصور نمی کرد همسرش از خودرو پیاده شده باشد، به سمت خودرو برگشت و بدون آنکه به صندلی عقب نگاه کند، حرکت کرد و از پمپ بنزین خارج شد.  

عروس که همزمان، از دستشویی خارج شده بود، به دنبال خودرو دوید و ضمن فریاد زدن، با دست به داماد اشاره می کرد که نگه دارد، اما این کار فایده ای نداشت. البته او خوش شانس بود، چرا که یک خانواده را در پمپ بنزین یافت که شاهدا ماجرا بودند و به سرعت عروس بیچاره را سوار خودرو کردند تا او را به داماد برسانند.

خودروی دوم نزدیک خودروی داماد رسید و  راننده با اشاره از داماد خواست که توقف کند، اما داماد که ترسیده بود، به جای توقف به سرعتش افزود. او حتی با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که یک دستگاه خودرو تعقیبش می کند و جانشان در خطر است!

پس از آن، گشتی پلیس خودروی حامل عروس و خانواده آلمانی و همچنین خودروی داماد را متوقف کرد. ماموران پلیس از وجود یک مرد مسن و خانواده اش در خودروی دوم شگفت زده شدند، وقتی از آنان درباره تعقیب داماد پرسیدند، عروس از خودرو دوم پیاده شد و داماد حیرت زده تازه فهمید که بی توجهی او چه دردسری درست کرده است!



تاريخ : 16 / 7 / 1392برچسب:, | 9:5 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک زن تدوینگر امریکایی وقتی تصمیم گرفت برای همیشه کارش را رها کند در اتاق رئیسش شروع به رقاصی کرده و از خود فیلمی تهیه کرد که در دنیای اینترنت پخش شد
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از پرداد ، این زن که به عنوان تدوینگر سینمایی در یک شرکت ساخت انیمیشن های کودکانه کار می‎کرد بعد از اختلاف نظرهای زیادی که با مدیرش داشت تصمیم گرفت بعد از دو سال این شغل را رها کند.

او در این مدت به قدری از همکاری با این شرکت خسته شده بود که بعد از قبول استعفایش تا خلوت شدن و خروج همه کارکنان از شرکت صبر کرد و سپس به اتاق رئیس رفته و شروع به رقص و پایکوبی کرد. وی که از تمام  صحنه های رقاصی اش فیلمبرداری کرده است علت نارضایتی و جدایی اش را به صورت زیر نویس در زیر این تصاویر قرار داده و آن را در یوتیوب قرار داد.

رقص پایان ماجرای این زن نبود. او بعد از این کار در وبلاگ شخصی اش مقاله ای منتشر کرد و به توضیح کامل علت جدایی اش از این شرکت پرداخت او در تمام این کارها هیچ نامی از این شرکت نبرده است و تنها عنوان کرده است چون مدیر این شرکت بیش از هر چیز به کمیت و تعداد بازدیدهای انجام شده از فیلمهای این شرکت اهمیت میداد وی قادر به همکاری با او نبوده است.

او می‎گوید برای عوامل این شرکت فیلم سازی آنچه بیش از کیفیت و مفهوم کارها ارزش داشت کمیت و بازدید از محصولات بی معنی آن بود.

 

54138.jpg

54139.jpg



تاريخ : 9 / 7 / 1392برچسب:, | 8:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، روز دوشنبه، گفت:« من می خواهم بهترین فضای ممکن برای مذاکره با ایران ایجاد شود.»

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  تسنیم به نقل از «رویترز» نوشت: «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به سوالی درباره اعمال تحریم های جدید علیه ایران، گفت:« من می خواهم مذاکرات با ایران را که طی روزهای پانزدهم و شانزدهم اکتبر در ژنو برگزار می شود، در بهترین فضای ممکن پیش ببرم. کسانی که جریان مذاکره را رهبری می کنند، باید از وجود بهترین فضای ممکن مطمئن شوند.»

اشتون افزود:« کار من تعیین تکلیف برای کنگره آمریکا (در برخورد با ایران) نیست.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه گفت:« می خواهم در بهترین شرایط ممکن و در فضای مثبت مذاکرات ژنو را پیش ببرم.»

وی تأکید کرد:« ما باید آمادگی و حسن نیت خود را در نشستن پای میز مذاکره نشان دهیم و انتظار مشابه از طرف مقابل را داشته باشیم.»



تاريخ : 30 / 6 / 1392برچسب:, | 8:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ورزش ایرانی: در پی حذف واژه جعلی «خلیج عربی» از سایت فدراسیون جهانی فوتبال در صفحه مربوط به اتحادیه‌های پنج تیم حاشیه خلیج فارس و جایگزینی واژه «خلیج فارس» یک کارشناس فوتبال کویتی از «ای اف سی» خواست در این باره به فیفا شکایت کند.

  
«حسین البلوشی» کارشناس فوتبال کویتی از شیخ «سلمان بن ابراهیم» رئیس کنفدراسیون آسیا و روسای فدراسیون‌‌های فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس خواست در اعتراض به حذف واژه جعلی «خلیج ع ر ب ی» از سایت فدراسیون جهانی فوتبال به «سپ پلاتر» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنند.
 
پیشتر پایگاه اطلاع رسانی فیفا در صفحه مربوط به اتحادیه‌های فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واژه لیگ‌ عربی را از صفحه خود حذف کرده بود و واژه خلیج فارس را جایگزین آن کرده بود.
 
فدراسیون‌های فوتبال کشورهای عربی (عربستان، کویت، قطر، بحرین و امارات) پیش از این تلاش می‌کردند که مسابقات جام خلیج عربی را در فهرست مسابقات رسمی فیفا ثبت کنند.
 
البلوشی همچنین ابراز امیدواری کرد که پایگاه فیفا اطلاعات خود را در این زمینه تصحیح کند زیرا میلیون‌ها علاقه مند فوتبال کشورهای عربی اخبار فوتبال کشور خود را از طریق این پایگاه پیگیری می‌کنند.
 



تاريخ : 21 / 6 / 1392برچسب:پایگاه,خبری,عقاب نیوز, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش رسانه های خبری آمریکا رسوایی جنسی بین مقامات امنیتی زندان مینه سوتا با منتشر شدن نامه یکی از قربانیان همجنس گرایان فاش شد.

به گزارشپایگاه خبری عقاب نیوزبه نقل ازخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبه نقل از نیویورک تایمز افسران امنیتی زندان مینه سوتا با برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و آنان مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌دادند شناسایی و به عنوان مجرم معرفی و چهار تن از آنان تحت درمان و یک تن دیگر به اعدام محکوم شد.

یکی از این افسران پس از دستگیر شده به تعرض و تجاوز به دها تن از دختران جوان زندانی شده در این زندان اعتراف و اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش این خبرگزاری نام چهار افسر دستگیر شده که محکوم به اعدام اند در خبرگزاری ها به دلیل محرمانه بودن اطلاعات منتشر شده، افشای این رسوایی توسط یکی از زندانیان صورت گرفت این زندانی پس از آنکه رابطه سه ماه خود با یکی از افسران به عنوان قربانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود یک نوشت و  از والدین خود تا هر چه زودتر برای آنان کاری انجام دهند.

والدین وی با مشاوره با خبرگزاری نیویورک تایمز از آنان خواست تا برای پایان دادن به ارتباط نادرست اقدام کنند.

این خبرگزاری با ارسال فکس مسئولان زندان را از حضور افسران فاسد مطلع و پس از شناسایی آنان برای درمان از زندان خارج و از مقام های عزل شدند.

براساس حکم ارائه شده برادر نظامی نیکلاس یکی از این پنج افسر به دلیل برقراری رابطه جنسی با 4 زندانی 15 تا 16 ساله این زندان به اعدام محکوم شده است.



تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 4:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در پی بازی فوتبال آمریکایی و برنده شدن تیم اوراگون درمقابل تیم ویرجینا در نوتردام، یکی از بازکنان تیم دختر 19 ساله را در زمین بازی در مقابل دید همه مورد تجاوز جنسی قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی بازی فوتبال آمریکایی و برنده شدن تیم اوراگون درمقابل تیم ویرجینا در نوتردام،  یکی از بازيکنان تیم ، دختر 19 ساله را در زمین بازی در مقابل دید همه مورد تجاوز جنسی قرار داد.

پس از انجام این عمل وقیحانه و زشت که روز شنبه اتفاق افتاد شب گذشته همان دختر به دلیل مصرف بیش از حد داروهای افسردگی خودکشی  کرد.

لیزی سی برگ 19 ساله دانشجوی سال اول در" کالج سنت مری بود".

وی در نامه ای نوشت من این کار را برای جلوگیری از تکرار دوباره آن توسط افراد سودجوی دیگر کردم وحاضر نیستم دوباره مورد سوء استفاده قرار گیرم.

نام بازیکن متجاوز اجازه انتشار نیافت و در صورت انتشار خبر گزاری مربوط مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
 
بسیاری از همشاگردی و همکلاسی های لیزی برای حمایت از وی نشان دادن خشم خود از این متجاوز با نوشتن شعار خواستار دستگیری و تنبیه متجاوز شدند.



تاريخ : 13 / 6 / 1392برچسب:, | 8:30 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

دانشجوی دختر 19 ساله مورد حمله ببر 400 پوندی (معادل 181 کیلوگرم) قرار گرفت.

آفتاب: یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی تایلند دیدن و لمس و عکس گرفتن از فاصله چند میلی متری با ببرهای معروف این منطقه است.

 
به دنبال لذت بردن از سفر توریستی ایزابل برنان 19 ساله بعد از تصمیم به گرفتن عکس با یکی از ببرهای موجود در معبد مورد حمله یک ببر جوان قرار می گیرد.
 
معبد ببر یکی از معدود مکان هایی در جهان است که در آن شما می توانید با مرگبارترین حیوانات وحشی به صورت یک حیوان خانگی عکس بگیرید.

 
در این معبد این حیوانات شکارچی را با داروی مخصوص به حالتی سست درمی آورند که قادر به حرکت نیستند و جهانگردان می تواند عکس های بی نظیری را تهیه کنند.
 
درست هنگامی که "ایزابل برنان" پشت سر یک ببر برای گرفتن عکس می نشیند مورد حمله ببر قرار می گیرد و ببر زانوی ایزابل را با دندانها و پنجه مرگبار خود بر روی زمین می کشد. او در مقابل خواهر خود که همسفر وی در این کشور توریستی بود توسط ببر اسیر شده بود و در نهایت نگهبانان معبد با داروی بیهوشی ببر را بی هوش و ایزابل دانشجوی بریتانیایی ساکن یورک شایر را آزاد می کنند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران،پای وی با زخم های 4 اینچی بخیه زده می شود به توصیه پزشکان وی نمی توانند بدون عصا راه برود.

 



تاريخ : 7 / 6 / 1392برچسب:, | 11:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در شهر سنبلاوین از توابع استان دقهلیه مصر، مراسم نامزدی بین دو کودک 11 و 9 ساله ساله در شرایطی برگزار شد که بسیاری از مردم و محافل اینگونه ازدواج ها را محکوم کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از العالم، داماد دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی و عروس کلاس سوم ابتدایی است و همکلاسی های کوچک انها در مراسم نامزدی حضور داشتند.

مرکز آزادی ها و حقوق اساسی سنهوری در شهر منصوره مصر این اقدام را محکوم کرد و ضمن انتقاد از والدین این کودکان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: گویی بار دیگر به دوران گذشته بازگشته ایم.

رضا دنبوقی مدیر ارشد مرکز سنهوری گفت: چنین اقدامی مغایر با کنوانسیون بین المللی حقوق کودک و بر خلاف تمام سنت ها و هنجارهای شناخته شده بین المللی است.

ازدواج در سنین پایین بیشتر به دلیل عواملی چون فقر و بیسوادی انجام میشود و مشکلات و آسیب های فراوانی برای زوجین به همراه دارد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا چندی پیش یکی از تروریستهای تکفیری سوریه در مقابل دوربین همکاران خود قلب یکی از شهدای ارتش سوریه را از سینه بیرون آورد و به دهان گرفت.

این ویدئو به سرعت در رسانه های مختلف گسترش یافت و موجی از انزجار را در میان مسلمانان پدید آورد.

تروریست ذکر شده چند روز پیش به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسید

تروریست سوری



تاريخ : 16 / 5 / 1392برچسب:, | 5:0 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

 

به گزارش پلیس معاون کلانتر يکي از شهرهاي ايالت متحده آمريکا پس از ضرب و شتم پسرش به دلیل تجاوز جنسی به همسرش توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش عقاب نیوز به نقل از خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز در پی استفاده بیش از حد مشروبات الکلی توسط معاون کلانتر يکي از شهرهاي ایالت یوتا واقع در ایالت متحده آمریکا کنترل رفتار خود را از دست داده و پس از ضرب و شتم و تهدید با اسلحه همسر پسرش را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

به گزارش این خبرنگاری پس از بازگشت تیموتی جان بریور تنها پسر کلانتر شهر به منظور رفتن به ماهیگیری به دنبال همسر خود وارد اتاقش می شود که به صحنه ای فجیح روبرو می شود.

پس از ضرب و شتم پدر خود که وی را از اقدام وجيح خود غافلگیر کرده بود پدرش از وي به دلیل تهمت ناروا زدن در اداره پلیس شکایت کرد. هنگامی که پسر در مقابل بازرس پرونده قرار گرفت حرفی برای زدن نداشت و اظهارات پدرش را پذیرفت.

اما در نهايت حضور خبرنگاران هنگام نزاع پدر و پسر در مقابل اداره پلیس بعد از دستگیری تیموتی مانع از کتمان حقیقت از سوی معاون کلانتر شد و برگی دیگر از رسوایی پلیس ایالتی آمریکا را رقم زد.



تاريخ : 2 / 5 / 1392برچسب:ادعا,زن,فرزند,شاه,پهلوی,عقاب نیوز, | 5:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می داند و می گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از مهر، «من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می داند و می گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی داستان تولد خود را به از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است این طور روایت می کند:«دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می آمدم موازنه های قدرت پشت پرده زیادی به هم می ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار و ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آنها سپرده می شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری بین فائقه آتشین و محمد رضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق میشوم.



ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 5 / 1392برچسب:عکس,پسر ولیعهد,انگلیس,عقاب نیوز, | 8:14 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

عقاب نیوز به نقل از عصر ایران  - نامش " رویال بیبی" (نوزاد سلطنتی) است و هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده اند. فرزند پسر پرنس ویلیام نوه ملکه بریتانیا در مقابل بیمارستان سنت مری و کمتر از یک روز پس از متولد شدنش در حال انتقال به قصر " کنزینکتون " لندن.















تاريخ : 1 / 5 / 1392برچسب:حادثه,خونین,سقوط,هواپیما,نیویورک,عقاب نیوز, | 10:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایسنا :رسانه‌های آمریکایی از سقوط ناموفق یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه «لاگواردیا» نیویورک و مجروح شدن 10 نفر در این حادثه خبر دادند.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر اعلام مقام‌های داخلی نیویورک، در پی افتادن چرخ جلوی هواپیما در حین فرود، 10 نفر از سرنشینان آن مجروح و شش نفر از آنان به بیمارستان منتقل شدند.

 

در پی وقوع این حادثه خودروهای امداد به محل اعزام شدند و 143 مسافر و شش خدمه هواپیما را از محل خارج کردند.

 

این هواپیما در هنگام فرود و پس از افتادن چرخ جلو بر روی دماغه لیز خورد و این وضعیت موجب شد که به باند فرودگاه نیز خسارت وارد شود.

 

به گزارش ایسنا به نقل از بی‌بی‌سی، سازمان فدرال هوانوردی و شورای امنیت حمل‌ونقل ملی آمریکا در حال بررسی جزئیات بیشتر این حادثه هستند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

شبکه خبری المیادین در خبری فوری از اصابت خمپاره به اطراف حرم حضرت زینب کبری(س) خبر داد و تأکید کرد مدیر حرم نیز کشته شد.


به گزارش عقاب نیوز به نقل ازگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  شبکه خبری «المیادین»، در خبری فوری از اصابت خمپاره تروریست‌ها به اطراف حرم حضرت زینب خبر داد و تأکید کرد که در پی این انفجار مدیر حرم جان خود را از دست داده است.

هنوز جزئیات این حادثه گزارش نشده است اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که به خود حرم آسیبی نرسیده است.

سایت العاجل سوریه نیز در خبری فوری بدون پرداختن به جزئیات تنها از کشته شدن مدیر این حرم در حمله خمپاره ای خبر داد.

سایت دام پرس سوریه نیز گزارش داد که «انس رومانی» مدیر اداری حرم بر اثر اصابت خمپاره به صحن حرم کشته شده است و این حمله خسارت‌های زیادی به بار آورده است.

این سایت خبری در عین حال اشاره ای نکرد که در این حمله به خود حرم نیز خسارتی وارد شده است یا خیر.

شبکه خبری المنار لبنان نیز گزارش داد که گروههای مسلح در سوریه با چندین خمپاره حرم حضرت زینب (س) را هدف قرار دادند که یکی از این خمپاره به محوطه حرم اصابت کرد که در آن «انس رومانی» مدیر اداری حرم کشته و یک نفر دیگر زخمی شد و همچنین خسارت مادی به محل وارد شد.

بر اساس این گزارش، در واکنش به این حمله، گروهی از کمیته‌های مردمی یک رشته عملیات را بر ضد پناهگاه افراد مسلح در منطقه حجیره انجام دادند که در جریان آن چندین تن از تروریست‌ها زخمی شدند.



تاريخ : 26 / 4 / 1392برچسب:زلزله,پرو,عقاب نیوز, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد زمین لرزه ای مهیب کشور پرو را لرزاند.
به گزارش این شبکه، مرکز لرزه نگاری آمریکا وقوع زمین لرزه ای با شدت شش ممیز دو دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) را در کشور پرو ثبت کرده است. این زلزله مهیب در مناطق جنوبی این کشور آمریکای لاتین رخ داده است. هنوز از خسارتها و تلفات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.



تاريخ : 13 / 4 / 1392برچسب:مرگ,مغذی,ماندلا,عقاب نیوز, | 10:50 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

اسناد ارائه شده از سوی دادگاه آفریقای جنوبی حاکی از تایید مرگ مغزی ماندلا از سوی پزشکان و تصمیم‌گیری خانواده وی درباره قطع دستگاه تنفس مصنوعی است.

به گزارش تسنیم به نقل از فرانس 24؛ طبق اسناد دادگاه به تاریخ 26 ژوئن پزشکان معالج نلسون ماندلا اعلام کردند که وی  درحالت موسوم به مرگ مغزی قرار داشته و از این رو به خانواده وی توصیه کردند که دستگاه‌های تنفس مصنوعی را که درحال حاضر زندگی ماندلا به آنها وابسته است قطع کنند.

طبق این اسناد خانواده ماندلا نیز به صورت جدی در حال بررسی این گزینه بودند.

این سند توسط وکیل خانوادگی ماندلا تنظیم و تقدیم  دادگاه عالی کیپ شرقی آفریقای جنوبی  شد.

اقدام اخیر پس از گزارش جاکوب زوما مبنی بر وخامت اوضاع ماندلا و به تعویق انداختن سفرش به موزامبیک صورت گرفت.

این در حالی است که یک روز بعد رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی از پایدار بودن و در عین حال وخامت وضعیت ماندلا خبر داده بود و این اظهارا نظر دولت آفریقای جنوبی درباره وضعیت ماندلا ادامه داشته است.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

تارنماي روزنامه اليوم السابع از مرگ همسر محمدرضا پهلوي شاه مخلوع،وابسته به غرب وفاسد ايران خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛تارنماي روزنامع اليوم السايع مصر در خبري اعلام کرد:"فوزيه" همسر مصري "محمد رضا پهلوي شاه مخلوع ايران به دليل کهولت سن در يکي از شهرهاي اسکندريه اين کشور مُرد.

 



تاريخ : 6 / 4 / 1392برچسب:کشتی,تندرو,هدیه,حاکم,شارجه,ابوموسی,عقاب نیوز, | 5:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حاکم شارجه یک فروند کشتی تندرو مسافربری در اختیار اهالی اماراتی جزیره ابوموسی قرار داد.
 
عصر ایران: حاکم شارجه یک فروند کشتی تندرو مسافربری در اختیار اهالی اماراتی جزیره ابوموسی قرار داد.

 روزنامه البیان چاپ دبی نوشت: کشتی اهدایی از سوی شیخ "سلطان بن محمد القاسمی" حاکم شارجه تحویل اهالی اماراتی جزیره ابوموسی شد.

این اقدام با هدف تسهیل رفت و آمد میان شارجه و جزیره ابوموسی صورت گرفت.

با ورود کشتی جدید، زمان سفر از جزیره ابوموسی به بندر شارجه امارات از  3.5 ساعت به 1.5 ساعت کاهش می یابد.


 
"خلیفه ابو غانم" مسؤول شهروندان اماراتی جزیره ابوموسی در گفتگو با رادیو و تلویزیون امارات ، این مطلب را اعلام کرد.

او با اعلام تشکر از سوی خود و همه شهروندان اماراتی ساکن جزیره ابوموسی از حاکم شارجه به دلیل ارائه امکانات متعدد و بسیار برای ساکنان اماراتی جزیره ابوموسی گفت که حاکم شارجه قبل از این هم خدماتی را به آنها ارائه کرده بود.

حاکم شارجه قبل از این دستور داده بود یک فروند کشتی پیشرفته برای حمل و نقل اماراتی های ساکن ابوموسی اختصاص یابد تا تعداد کشتی های فعال در این مسیر، به دو فروند افزایش یابند.


 
این کشتی ظرفیت 40 مسافر را دارد که 20 صندلی برای مردان و 20 صندلی برای زنان اختصاص یافته است که میان این دو بخش، جداسازی شده است.

امارات مدعی مالکیت بر سه جزیره  ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک واقع در خلیج فارس است. ایران بارها این موضوع را رد کرده است.

هم اکنون در بخشی از جزیره ابوموسی، شهروندان اماراتی زندگی می کنند.

 جمعیت ابوموسی در سال ۱۳۹۰ برابر با ۲۱۳۱ نفر بود که تعداد اندکی از این ساکنان شهروندان امارات هستند.


 
مقامات شارجه قبل از این تعداد اماراتی های ساکن جزیره ابوموسی را 300 نفر اعلام کرده بودند.

نام این تعداد از شهروندان اماراتی در فهرست در اختیار مدیریت ایرانی جزیره ابوموسی ثبت شده است و آنها می توانند بدون داشتن گذرنامه وارد جزیره بشوند.

جزیره ابوموسی حدود 70 کیلیومتر با شارجه فاصله دارد.