نتایج کامل رقابت ورزشکاران ایران در روز دوم المپیک + تصاویر و حاشیه ها
تاريخ : 9 / 5 / 1391برچسب:, | 12:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

به گزارش سرویس ورزشی مشرق، دومین روز المپیک برای کاروان ایران با پیروزیهای شیرینی همراه بود و 2 قایقران کشورمان در رشته روئینگ به یک چهارم نهایی صعود کردند و نوشاد عالمیان برای نخستین بار به جمع 32 نفر نهایی صعود کرد. در رشته شمشیربازی هم همانطور که پیش بینی می شد مجتبی عابدینی به حریف قدر خود باخت و حذف شد.

صعود محسن شادی به مرحله یک‌چهارم نهایی

رقابت نماینده قایقرانی ایران در روئینگ در جدول بازنده‌ها برگزار شد و محسن شادی در قایق تک‌نفره سنگین‌وزن با زمان 7 دقیقه و 11 ثانیه و 55 صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به یک‌چهارم صعود کرد.


شادی در این مرحله در گروه دوم با حریفانی از تایوان، زیمباوه، نیجریه و لیتوانی به رقابت پرداخت. در این گروه نماینده لیتوانی به مقام نخست رسید.


مرحله یک‌چهارم سه‌شنبه 10 مرداد ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می‌شود و در این مرحله 3 نفر برتر هر گروه به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

شادی با حریفانی از دانمارک، نروژ، چک، کوبا و موناکو به رقابت می‌پردازد. در این مرحله 24 ورزشکار در 4 گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و در هر گروه 6 ورزشکار حضور دارند.


سولماز عباسی هم به یک چهارم رسید

به گزارش مشرق، روئينگ سوار ايران در بخش تك نفره زنان در بخش شانس مجدد با 3 پاروزن از ميانمار، السالوادور و تونس رقابت كرد و با قرار گرفتن در رده‌ دوم گروه خود توانست به يك چهارم نهايي راه پيدا كند. عباسي در حالي به يك چهارم نهايي رسيد كه تا نيمه‌ رقابت آخر بود.


 


عباسي كه رقابت‌هاي روز نخست زمان 8:17:46 را به ثبت رسانده بود ابتدا از سه پاروزن ديگر عقب ماند اما توانست با تلاش از دو نفر پيشي بگيرد و به يك چهارم نهايي راه پيدا كند. عباسي در اين رقابت زمان 8:05:99 ثانيه را ثبت كرد كه نزديك به دوازده ثانيه از ركورد مرحله مقدماتي خود بهتر بود.

مرحله یک‌چهارم سه‌شنبه 10 مرداد ساعت 15:10 به وقت تهران برگزار می‌شود و در این مرحله 3 نفر برتر هر گروه به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.


عباسی با حریفانی از پاراگوئه، دو نماینده از نیوزلند، آلمان و مکزیک به رقابت می‌پردازد. در این مرحله 24 ورزشکار در 4 گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و در هر گروه 6 ورزشکار حضور دارند.

تنها شمشیرباز ایران در المپیک حذف شد
مجتبي عابديني با شكست در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي شمشيربازي المپيك به كار خود پايان داد.
به گزارش مشرق، عابدینی سابريست ايران با رنکینگ 114 در نخستين تجربه‌ شمشيربازي ايران در تاريخ المپيك مقابل حريف قدر رومانيايي

خود با رنکینگ 42 قرار گرفت و با نتيجه 15بر 7 تن به شكست داد و از دور رقابت‌ها كنار رفت.

عابديني در راند اول عملكرد خوبي داشت و 8 بر 7 عقب افتاد اما در راند دوم هيچ امتيازي نگرفت تا كار سخت شود. عابديني در پايان 15 بر 7 شكست خورد.

در پایان این رقابت ها شمشیربازان مجارستان، ایتالیا و روسیه به مقام اول تا سوم رسیدند.

ادامه شگفتی سازی عالمیان در المپیک
نوشاد عالمیان با ادامه شگفتی سازی خود و پیروزی نزدیک مقابل رنکینگ 31 جهان برای نخستین بار به جمع 32 نفر برتر المپیک راه یافت.

در ادامه رقابت‌هاي پينگ پنگ المپيك در بخش مردان نوشاد عالميان پينگ پنگ باز خوب ايران که دارای رنکینگ 77 است در دومین دیدار خود مقابل تانگ پنگ نفر 31 جهان با نتیجه نزدیک و میلیمتری 4-3 به برتری رسید.


عالميان در اين ديدار که یک ساعت به طول انجامید گیم‌های اول، دوم، چهارم و هفتم را با نتایج 11-8، 11-5، 11-9، 12-10 به برتري رسيد و گیم‌های سوم و پنجم و ششم را با نتایج 7-11 و 8-11 و 5-11 واگذار کرد.


پينگ پنگ باز المپيكي ايران با اين پيروزي برای اولین بار در تاریخ ایران به دور سوم و جمع 32 نفر راه يافت و در این دور دوشنبه ساعت 15:30 به وقت تهران با "بول تیمو"، پینگ پنگ باز آلمانی ونفر 7 رنکینگ جهانی مصاف خواهد کرد.
نوشاد عالميان در نخستين ديدار خود در مقابل جاستين هان حريف استراليايي اما چيني الاصل،در 4 ست پياپي به برتري رسيده بود.


حذف اولین بوکسور ایران از المپیک


امین قاسمی پور ملی پوش وزن 69 کیلوگرم بوکس ایران اولین مشتزنی بود که در المپیک 2012 لندن به روی رینگ رفت که در همان دور اول مقابل گابریل پرز از ونزوئلا شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

قاسمی پور در راند اول محتاط کار کرد و نتیجه را 4-2 واگذار کرد. در سه دقیقه دوم، مشتزن ایران تغییری در شیوه خود ایجاد نکرد و این راند هم 5-3 به سود بوکسور ونزوئلا تمام شد. در سه دقیقه پایانی قاسمی پور که چیزی برای از دست دادن نداشت دست به ریسک زد و از لاک دفاعی خارج شد اما مشت های او روی سر حریف فرود نمی آمد. قاسمی پور در پایان و در مجموع سه راند 13 بر 8 بازنده شد و از دور رقابتهای المپیک کنار رفت.

برنامه رقابت المپیکی‌های ایران در روز دوشنبه 91/5/9

بوکس: احسان روزبهانی در وزن 81 کیلو از ساعت 1:30 بامداد سه شنبه به وقت تهران مونروی وارلا حریفی از کلمبیا را پیش‌رو دارد و در صورت پیروزی باید با مظفر بهرام بوکسور ترکیه ای مبارزه کند.

تنیس روی میز: نوشاد عالمیان بعد از کسب دومین برد خود برابر حریف هنگ کنگی، دوشنبه ساعت 15:30 به وقت تهران با "بول تیمو"، پینگ پنگ باز آلمانی ونفر 7 رنکینگ جهانی مصاف خواهد کرد.

*****************************

نتایج مهم سایر رشته ها:

فوتبال

*****

والیبال

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: