نوشاد انتظار فدراسیون را برآورده کرد
تاريخ : 8 / 5 / 1391برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

ایسنا - رييس فدراسيون تنيس روي ميز پس از پيروزي نوشاد عالميان در اولين ديدار خود در المپيك گفت: ما از نوشاد انتظار بازي خوب را داشتيم كه انتظارمان را برآورده كرد اما او جا دارد دو المپيك ديگر را هم تجربه كند.

 محمد زارع‌پور در جمع خبرنگاران حاضر در لندن اظهار كرد: عالميان از آمادگي بسيار خوبي برخوردار است. او اولين برد پينگ پنگ ايران در المپيك را در تاريخ ثبت كرد. از او انتظار بازي خوب داشتيم كه اينچنين هم شد.

وي در مورد مسابقه بعدي عالميان گفت: حريف هنگ كنگي او در رنك 32 جهان قرار دارد اما عالميان تمام توان خود را خواهد گذاشت. او پيش از اين نيز يك بار حريفي كه نفر نهم جهان را هم بوده شكست داده است. اميدواريم عملكرد او در المپيك باعث ارتقاي رنكينگ جهاني او شود. عالميان بهترين رنكينگ ايراني‌ها در طول تاريخ را دارد كه آن هم رده 77 جهان است.

رييس فدراسيون تنيس روي ميز به اردوهاي پيش از المپيك عالميان اشاره كرد و گفت: او در كمپ اروپايي اشلايگر با اكثر المپيكي‌ها تمرين كرد و آن رقابت‌ها به او كمك زيادي كرد. البته نوشاد جوان است و جا دارد دو المپيك ديگر را هم تجربه كند. من از اينجا از خانواده و پدر او كه زحمت زيادي براي او مي‌كشند و همچنين جامعه پينگ پنگ تشكر مي‌كنم و اين برد را به او تبريك مي‌گويم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: