آرین منش: متکی، قالیباف، پورمحمدی، ولایتی، حداد عادل و لاریجانی گزینه‌ احتمالی ریاست جمهوری

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری، گفت: متکی، قالیباف، پورمحمدی، ولایتی، حداد عادل و لاریجانی در حال حاضر گزینه‌های احتمالی اصولگرایان انتخابات ریاست جمهوری هستند.

جواد آرین‌منش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده ریاست جمهوری، اظهار داشت: در حال حاضر شاهدیم که تشکل‌ها، اعضا و اصولگرایان فعالیت‌های خود را برای انتخابات آینده آغاز کردند و در حال بررسی معیارها و برنامه‌های ریاست جمهوری آینده هستند.

وی افزود: در این راستا حزب موتلفه اسلامی نیز به‌عنوان حزبی ریشه‌دار و با سابقه در تمام عرصه‌های کشور چون عرصه ریاست جمهوری تاکنون بررسی‌هایی را داشته و اکنون نیز مرکز مطالعات حزب در حال بررسی شرایط و ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور و همچنین ویژگی‌های نامزدهای احتمالی انتخابات است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: به هرحال تاکنون بر روی مصادیق تمرکز نداشته اما، در عین حال سعی بر حرکت به سمت وحدت اصولگرایان حول محور نظام، رهبری و ولایت فقیه و همگام با جامعه روحانیت مبارز و روحانیون و مدرسان حوزه علمیه قم و روحانیت دارد.

حزب موتلفه اسلامی هنوز برروی گزینه مشخصی به اجماع نرسیده است

وی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی سعی بر تکروی نداشته اما، درعین حال تاکنون با چند گزینه احتمالی مذاکراتی را داشته ولی هنوز برروی گزینه مشخصی به اجماع نرسیده است.

کاندیدای ریاست جمهوری آینده تا 3  ماه آینده مشخص می‌شوند

آرین‌منش در ادامه با بیان اینکه تا سه ماه آینده کاندیدای ریاست جمهوری آینده مشخص می‌شوند، ابراز داشت: با توجه به اینکه تاکنون افراد زیادی در ارتباط با ریاست جمهوری صحبت داشته‌اند، تا دو یا سه ماه آینده کاندیدای ریاست جمهوری آینده مشخص می‌شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزینه‌های احتمالی ریاست جمهوری آینده، گفت: متکی، قالیباف، پورمحمدی، ولایتی، حداد عادل و لاریجانی در حال حاضر گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری هستند که تاکنون نیز حضور خود را در انتخابات منتفی ندانسته‌اند.

لنکرانی، نیکزاد و سعید جلیلی گزینه های احتمالی جبهه پایداری؛ عارف کاندیدای احتمالی جبهه اصلاحات

وی افزود: البته از طیف حامیان دولت و جبهه پایداری نیز گزینه‌هایی چون لنکرانی، نیکزاد و سعید جلیلی مطرح هستند و شاخص‌ترین فرد نیز از سوی جبهه اصلاحات هم عارف معرفی شده است که البته عارف نیز تقریباً حضور خود را قطعی دانسته است.

انتخابات ریاست جمهوری آینده دو مرحله ای می‌شود

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری آینده دو مرحله‌ای می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ام این است که با توجه به تعدد کاندیداها، انتخابات دو مرحله‌ای خواهد بود؛ مگر آنکه یک تمرکز و هماهنگی قاطعی بین نیروهای اصولگرا اتفاق بیفتد، اما چشم‌انداز چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.

آرین‌منش در خاتمه خاطرنشان کرد: تصور بنده این است که انتخابات ریاست جمهوری آینده حداقل سه قطبی است به این صورت که هم اصلاحات کاندیدای شاخص خود را معرفی می‌کند و از طرفی طیف اصولگرایان نیز خود به دو جبهه پایداری و جبهه متحد تقسیم شده و هر یک کاندیدای مشخصی را معرفی خواهند کرد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: