داوطلبان انتخاباتی مجلس اعتقاد و التزام عملی به ولی فقیه داشته باشند
تاريخ : 7 / 11 / 1390برچسب:, | 2:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: داوطلبان انتخاباتی كه به مجلس راه می یابند، باید اعتقاد و التزام عملی به ' ولایت مطلقه فقیه ' داشته باشند.

1390/11/08 - 09:08

آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه تبریز افزود: افرادی كه دارای تقوا، تعهد و روحیه تعبد در مقابل خداوند باشند، برای مجلس انتخاب شوند.

وی، گفت: وظیفه ما در مقابل خون شهدا بسیار سنگین است و باید افرادی را انتخاب كنیم كه به منابع قدرت و ثروت متصل نباشند و فقط به فكر اسلام، انقلاب و خدمت به مردم بوده و ولایتمدار باشند.

آیت الله آل هاشم با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در تحولات جهانی خاطر نشان كرد: اهداف بلند امام خمینی (ره) در 33 سال گذشته هر سال بیش از سال پیش محقق می شود و امروز این انقلاب به جای جای دنیا صادر شده است.

وی اضافه كرد: با فرار عبدالله صالح از یمن دیكتاتور دیگری پس از دیكتاتور های تونس، مصر و لیبی سقوط كرد و امیدواریم آل خلیفه دیكتاتور بحرین نیز به وسیله مسلمانان با ایمان این كشور به زودی سقوط كند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 22 بهمن ماه یكی از یوم الله ها بوده كه در حقیقت روز تجدید حیات اسلام است.

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلام ناب محمدی را احیا و امروز به عنوان الگو الهام بخش انقلاب ها و بیداری اسلامی ملت های جهان شده است.

وی همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسكری (ع) را تسلیت و آغاز دوران امامت حضرت ولی عصر(عج) و میلاد پر بركت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) را به مسلمانان و شیعیان تبریك گفت.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: