زائر حرم حضرت ابوالفضل (ع) از نمايشگاه قرآن باشيد
تاريخ : 2 / 5 / 1391برچسب:, | 1:57 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزای آریا- بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند با حضور در بخش حوزوی به زیارت حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع) مشرف شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مسئول بین المللی و فرهنگی حرم حضرت ابالفضل العباس(ع)،  با بیان این مطلب که بازدیدکنندگان بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام می توانند با حضور در بخش حوزوی به زیارت این حضرت مشرف شوند، افزود: علاقمندان باید در پایگاه جهانی اطلاع رسانی حرم مطهر حضرت اباالفضل(ع)ثبت نام کنند، به این صورت که هر شخص با ثبت نام در سیستم مجازی و پر کردن فرم اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کشور و شهر محل زندگی، آدرس ایمیل و اینکه نیت زیارت به نیابت از چه کسی است؟  به زیارت مشرف شوند.
جسام محمد سعیدی گفت: با پرکردن فرم مربوطه، نام هر شخص در لیست انتظار زیارت حرم ثبت می شود و غروب همان روز گروهی از خادمان حرم حضرت ابالفضل(ع) به نیابت از همه ثبت نام کنندگان، به حرم مطهر مشرف می‌شوند در صورتی که زیارت انجام شود به آدرس ایمیل هر شخص پیغامی با این عنوان که زیارت شما به نیابت از خادمان حرم انجام شده است، ارسال می‌شود.
سعیدی تصریح کرد: فراهم آوردن زیارت از راه دور برای کسانی که امکان حضور در کربلا را ندارند مهمترین هدف اجرای طرح معنوی، زیارت حرم حضرت ابالفضل (ع) به نیابت است.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: