زن شیطان صفت با همدستی مرد قصاب در حمام منزل سر شوهرش را برید

عقاب نیوز:

به گزارش  خبرنگار ما از شهرستان گلپایگان :

پس از مدتها مشاجره بین زن و مرد در خانه ، مرد صاحبخانه که از رانندگان زحمتکش بود به یکباره ناپدید گردید و این در حالی است که خودرو سنگین وی در مکان مشخصی پارک بود.پدر نامبرده چندین بار از جلوی خودرو در روزهای متوالی عبور کرد و بادیدن توقف طولانی خودرو نگران این وضعیت گردید . پس از آن با تلفن همرا ه پسر جوانش تماس گرفت که هربار با عدم پاسخ و خاموش بودن تلفن مواجه شد.

وی با مراجعه به منزل پسرش جویای احوال او گردید که با اظهارات شک برانگیز عروسش و عدم پاسخ قانع کننده از غیبت فرزندش نگرانی اش دو چندان شد.

در همان لحظه فکری به سرش زد و به بهانه پر کردن بنزین خودرو سواری فرزندش ، در خواست سوییچ خودرو را از عروسش کردو او هم پذیرفت.

بلافاصله با  خودرو سواری عازم کلانتری محل شد ودر آنجا از عروسش به جرم عدم اطلاع از غیبت فرزندش شکایت نمود و از پلیس شهرستان گلپایگان در خواست بررسی خودرو  پژو پسرش را نمود . پلیس در بررسی اولیه با قطرات خون در صندوق عقب خودرو مواجه گردید و پس از آن بلافاصله عروس خانواده را  بازداشت نمود .

عروس در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاعی از همسرش گردید. اما تحقیقات پلیس از شاهدان و همسایگان محل به سر نخهایی دست یافت که نشان از حادثه تلخی بود.

به گفته یکی از همسایگان محل ،زن خانواده از صبح تا عصر یک روز ، مشغول شستن خودرو در درب منزل بود که این امری غیر طبیعی به نظر میرسید.

در تحقیقات از فرزند دختر خانواده مشخص شد که پدر آخرین بار به منزل آمده و قصد استحمام داشته، که مادر از فرزندش میخواهد به اتاق خودش رفته و رایانه راروشن کند و موسیقی را با صدای بلند گوش کند و تا نگفتن مادر از اتاق خارج نگردد.

همه این سر نخها منجر به اعتراف عروس شیطان صفت در روزهای بعد از بازداشت گردید.

بالاخره عروس شیطان صفت لب به اعتراف گشود و از از ماجرای شوم قتل همسر با همکاری مرد غریبه که از مدتها قبل با وی ارتباط نامشروع داشته سخن گفت . که در آن شب تاریک همسرش را در حمام خانه سربریدند و پس از شستشوی خونها با کمک مرد غریبه در پتو پیچیده و با خوردوی شخصی مقتول، وی را در یکی از چاههای اطراف شهرستان گلشهر( کنجدجان) رها کردند. با اظهارات قاتل پلیس سراغ مرد همدست  رفت که از کسبه شهرستان گلپایگان میباشد و به شغل قصابی مشغول میباشد ولی تا این لحظه نامبرده متواری میباشد.

پس از مراجعه به محل انداختن جسد ، جسد مرد بیچاره کشف و  با حکم قضایی در اختیار پزشکی قانونی شهرستان اصفهان گردیده است.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: