تحريم اقتصادي دشمنان تاكتيكي در تغيير رفتار براي تضعيف ايران است
تاريخ : 26 / 4 / 1391برچسب:, | 9:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در آستانه ماه مبارك رمضان مسجد جعفر طيار(ع) تيپ پياده مستقل 40 سراب نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور حجت الاسلام آل هاشم، جمعي از فرماندهان و مقامات عالي رتبه استاني افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهموري اسلامي ايران: در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد علي آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش طي سخناني به اهتمام و ساخت مساجد و اماكن فرهنگي در اسلام اشاره و تصريح كرد: اسلام به ساخت اماكن عبادي و فرهنگي عنايت ويژه اي دارد و نخستين گامي كه پيامبر اكرم(ص) در آماده سازي زيرساخت مدينه نبوي برداشت تأسيس مسجد به عنوان مركز رسيدگي به امور مردم بود.

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به آيات قرآني و روايات معصومين(ع) آباداني مسجد را نشانه جوانمردي دانست و تأكيد كرد: تنها صرف ساختن مساجد و آماده سازي آن كافي نيست بلكه بايد با حضور منسجم و صميمي زمينه اتحاد و همدلي را در بين مردم افزايش دهيم.

 

حجت الاسلام آل هاشم همچنين به ضرورت انجام فعاليت هاي فرهنگي، تبليغي مناسب و اثرگذار در مساجد تأكيد نمود و اظهار داشت: هر چقدر فعاليت هاي فرهنگي در مساجد گسترده تر مي شود جوانان، فرزندان و خانواده ها در مقابل هجمه هاي فرهنگي دشمنان بيمه خواهند شد.

 

وي در ادامه به تحولات اخير منطقه و جهان اسلام پرداخت و گفت: در اين برهه ي حساس و تاريخي از نظر منطقه و مسائل بين المللي نيازمند ضرورت هايي هستيم كه مهم و اساسي است و بايد به آنها عمل كنيم.

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي آجا از ايران اسلامي به عنوان مركز حاكميت جهان اسلام و نقطه اتكاي ملت هاي مسلمان نام برد و اظهار داشت: تبيين نظريه ولايت فقيه و ترويج فرهنگ ولايت مداري از سوي نهادهاي فرهنگي نقش مهمي در دستيابي به آرمانهاي متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دارد.
آل هاشم در ادامه همچنين وحدت، هماهنگي و انسجام نهادها و دستگاه ها و مسئولين را در شرايط امروز  مورد تأكيد رهبري دانست و حفظ وحدت و انسجام ملي را رمز بقاي نظام اسلامي و پيروزي ملت ايران برشمرد.

 

وي همچنين در ادامه به ضرورت خنثي سازي توطئه دشمنان در حال حاضر اشاره و خطاب به كاركنان تيپ 40 سراب گفت: امروز دشمنان تحريم اقتصادي را به عنوان تاكتيكي در تغيير رفتار براي تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دنبال مي كنند.

 

وي در پايان تأكيد كرد: دشمنان در حال حاضر برخورد نظامي و سخت را با ايران پر هزينه ارزيابي مي كنند لذا سعي دارند تا با هجمه فرهنگي و عمليات رواني به سراغ جوانان آمده و آنان را از مسير متعالي نظام دور نمايند لذا ضروري است تا با اتكا به راهبردهاي مناسب فرهنگي و همدلي و همكاري نهادها در دفع اين هجمه فرهنگي تلاش شود.

 

گفتني است در ابتداي اين مراسم امير سرتيپ دوم عليرضا صيامي فرمانده تيپ 40 سراب گزارشي از روند ساخت مسجد جعفر طيار(ع) و فعاليت هاي رزمي و عملياتي يكان تحت امر خود ارائه نمود.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: