حجت‌الاسلام آل هاشم: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث قرآن و حدیث پیشرفت‌های خوبی داشته است

عقاب نیوز به نقل از فارس :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز در بحث قرآن و حدیث، ارتش نه تنها در حوزه داخلی خود بلکه در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در بین ارتش های مسلمان کشورهای مختلف حرف برای گفتن دارد.

خبرگزاری فارس: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث قرآن و حدیث پیشرفت‌های خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: خداوند متعال را شاکریم که امروز نیروهای ما نیروهای قرآنی هستند که در بحث حدیث حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: امروز در بحث قرآن و حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در حوزه داخل ارتش بلکه در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در بین ارتش های مسلمان کشورهای مختلف حرف برای گفتن دارد.

آل هاشم در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم در بحث قرآن و حدیث پیشرفتهای خوبی داشته باشیم. همانگونه که مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به بحث حفظ قرآن و روی آوردن جوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیزمان به امور قرآنی توصیه فرمودند امیدواریم در این راستا قدمهای بلندی برداریم. این یکی از نعمتهای خوب الهی است که فرهنگ قرآنی و حدیث پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رونق پیدا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما می‌بینیم قرآن بیشتر در شبهای جمعه و بر سر مزار مؤمنین تلاوت می‌شد اما الآن قرآن کریم در جامعه حاکم شده است، الآن به برکت حاکمیت اسلامی عزت و اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان عزیز در خارج از کشور را شاهد هستیم و خداوند انشاءالله به همه ما توفیق دهد که در بحث قرآن و عترت قدمهای بیشتری را بر داریم.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: