مدل ایرانی مقیم کانادا : سفارت ایران را ببندید

عقاب نیوز به نقل از  عصرایران :

افشین جم گفت : به طور کلی من در این کشور احساس امنیت می کنم اما هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر احساس ناامنی می کنم. وی با ادعای این قضیه افزود که برای تامین امنیت خود مجبور شده است برای برخی سخنرانی های عمومی خود ماموران محافظ مخفی استخدام کند.
نازنین افشین جم مدل ایرانی ساکن کانادا که در سال های گذشته به انجام فعالیت های سیاسی علیه حکومت ایران اشتغال داشته است ، خواستار بسته شدن سفارت ایران در اوتاوا شد.

به گزارش عصر ایران این مدل ایرانی که همسر " پیتر مک کی" وزیر دفاع کانادا نیز است ، با اشاره به اینکه سفارت ایران در کانادا می کوشد به بهانه های فرهنگی به تبلیغات سیاسی بپردازد خواستار تعطیل کردن این سفارتخانه شد.

سخنان افشین جم در پی آن بیان می شود که در روزهای اخیر برخی رسانه های کانادایی با انتشار گزارش هایی از فعالیت های سفارت ایران در کانادا جنگ روانی وسیعی را علیه کادر دیپلماتیک کشورمان به راه انداخته اند.

بهانه این جنگ روانی نیز مصاحبه "حمید محمدی " رایزنی فرهنگی سفارت ایران در کانادا بود که این دیپلمات ایرانی در آن مصاحبه خواستار استفاده از ظرفیت ایرانیان مهاجر مقیم کانادا برای اهداف و مقاصد در چارچوب منافع ملی شده بود.

افشین جم با متهم کردن دیپلمات های ایرانی در اوتاوا به حضور در کنفرانس آزادی های مدنی در تورنتو (در 28 مارس سال جاری) و ضبط سخنرانی وی در این کنفرانس ، اعضای کادر دیپلماتیک ایران در اوتاوا را به طور تلویحی به تهدید برای قتل خود متهم کرد!

افشین جم با اشاره به اینکه برخی افراد ناشناس وی را تهدید کرده اند که اگر علیه حکومت ایران حرفی  بزند وی را دستگیر خواهند کرد ، مدعی شد : به طور کلی من در این کشور احساس امنیت می کنم اما هر چه می گذرد بیشتر و بیشتر احساس ناامنی می کنم.

وی با ادعای این قضیه افزود که برای تامین امنیت خود مجبور شده است برای برخی سخنرانی های عمومی خود ماموران محافظ مخفی استخدام کند. 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: