رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش: مسجد محور وحدت، همدلي و همبستگي مردم است
تاريخ : 17 / 4 / 1391برچسب:, | 1:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

 

همزمان با سالروز  ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت صاحب‌الزمان(عج) مسجد امام رضا(ع) پايگاه دهم شكاري چابهار « برادران شهيد دل‌حامد» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين آل‌هاشم، امير سرتيپ شاه‌صفي فرمانده نيروي هوايي و جمعي از مسئولين استاني افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران: در اين مراسم معنوي حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به اينكه مسجد در فرهنگ اسلامي زيربناي تمدن اسلام بوده است گفت: در دين مبين اسلام نسبت به احداث مراكز فرهنگي و عبادي بويژه ساخت مسجد توجه خاصي وجود داشته كه آيات و روايات متعددي مؤيد اين موضوع است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش ادامه داد: تاسيس مسجد از مصاديق روشن باقيات الصالحات است كه بنابر نص صريح آيات قرآن و روايات ائمه معصومين، مسلمانان بر ايجاد پايگاه‌هاي فرهنگي و تعمير آن ترغيب شده‌اند زيرا اين كار اجر وافر دنيوي و اخروي به همراه دارد.

وي تاكيد كرد: البته تنها ساختن مسجد و توسعه آن كافي نيست بلكه بايد به حضور و برگزاري صفوف گسترده نمازهاي جماعت و يوميه اهتمام جدي داشت.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره تلاش استكبار و غرب مبني بر تفرقه‌افكني ميان اهل سنت و تشيع گفت: به منظور خنثي نمودن توطئه‌هاي دشمنان ضروري است مردم شريف اين منطقه و برادران اهل سنت در كنار يكديگر و از درون همين مساجد با اقدامات دشمن مقابله كنند .

وي با اشاره به اين كه انقلاب شكوهمند ايران از مساجد شروع شد خاطرنشان كرد: مسجد محور وحدت، همدلي و همبستگي مردم است و امروز حركت‌هاي بزرگ اسلامي و خيزش‌هاي مردمي كشورهاي منطقه نيز از مساجد آغاز شده است، به همين دليل دشمنان امروز اسلام نيز از مساجد و تجمع مسلمانان مي‌ترسند زيرا اين مكان مقدس محل خوبي براي مقابله با تهاجم فرهنگي استكبار است.

گفتني است در ابتداي اين مراسم امير سرتيپ دوم خلبان تقي‌پور فرمانده پايگاه دهم شكاري چابهار  گزارشي از روند ساخت مسجد امام رضا(ع) ارائه كرد و از برخي دست‌اندركاران اين اقدام فرهنگي تقدير بعمل آمد.

همچنين در حاشيه بهره‌برداري از مسجد جديدالاحداث امام رضا(ع) در پايگاه هوايي چابهار، سالن سينماي اين پايگاه نيز افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: