موسی‌پور در مراسم خداحافظی چه گفت؟
تاريخ : 11 / 4 / 1391برچسب:, | 2:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل ازایسنا :

در این مراسم که با حضور وزیر کشور و مدیران و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، از سی‌و‌سه ماه خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور ـ استاندار پيشين قم ـ قدردانی به‌عمل آمد و کرم‌رضا پیریایی با حکم رییس‌جمهور به‌عنوان استاندار جدید قم معرفی شد.

 
استاندار پيشين قم در ابتدای این مراسم گفت: سی و سه ماه قبل در همین مکان مسئولیتی بر عهده من گذاشته شد که به توفیق خدای بزرگ همه توان خود را برای انجام این وظیفه صرف کردم.

 
موسي‌پور با بیان اینکه "امروز شرمنده مردم، علما و مراجع نیستم"، اظهار كرد: با تام تقصیرهایی که وجود دارد، فعالیت‌های انجام‌شده‌ای که در شهر قم مشاهده می‌کنید، ذره‌ای از آن چیزی است که قم لیاقت آن را دارد.

 
وي با بیان اینکه "قم دارای جایگاهي ويژه و نقطه‌ای خاص در کشور و جهان است"، يادآور شد: در گذشته به این شهر جفا شده بود و بر همين اساس، هرچه در این زمینه تلاش شود، تنها عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شده است.

 
استاندار پيشين قم همچنين با بيان اينكه "قم خاستگاه نهضت عظیم انقلاب، پایگاه مراجع معظم تقلید و مرکز بزرگترین حوزه علمیه جهان تشیع است"، تصریح کرد: همت بلندی نیاز است تا قم را به جایگاه اصلی خود برساند و این بزرگترین و بهترین عبادتی است که در لباس خدمت به این شهر مقدس می‌توان انجام داد.

 
وی افزود: در طول مدتی که رییس‌جمهور محترم این بستر خدمت را برای من فراهم کرد، همه تلاش خود را انجام دادم تا در مسیر اهداف انقلاب و اسلام حرکت کنم و امیدوارم که آقای پیریایی نیز، این مسیر درخشان را ادامه دهد تا شاهد پیشرفت و آبادانی این خطه مبارک در آینده‌ای نزدیک باشیم.

 
موسی‌پور در ادامه، از مراجع عظام تقلید نیز تشکر كرد و افزود: اگر کاری در قم انجام شده، در سایه حمایت‌های علما و مراجع بوده است.

 
وي همچنين، با اشاره به همکاری‌های ارزنده دولت نهم و دهم در طی سی‌و‌سه ماه مسئوليت خود در استانداري قم، تاکید کرد: توجه دولت نهم و دهم به شهر مقدس قم موجب شد تا این شهر متحول و آباد شود.

 
استاندار پيشين قم در پايان، با بیان اینکه "مسئولیت‌ها برای همیشه باقی نمی‌ماند"، گفت: من از صمیم قلب و تمام وجود از این تصمیم راضی هستم و مدت‌ها منتظر برگزاری این مراسم بودم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: