حضور جوانان باعث پیروزی اسلاگرایان در انتخابات مصر شد
تاريخ : 11 / 4 / 1391برچسب:, | 8:33 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایرنا :

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور جوانان باعث پیروزی اسلامگرایان در انتخابات مصر شد.

1391/04/11 - 15:39

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام 'سید محمدعلی آل هاشم' صبح روز یكشنبه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اكبر (ع) و روز جوان در مركز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت ایام شعبانیه، جوانان را بخش مهمی از جامعه اسلامی توصیف كرد.

وی ادامه داد: جوانان منشاء تحولات علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در كشور هستند و به همین دلیل دشمنان با برنامه ریزی های گسترده و ایجاد سرگرمی فریبنده تلاش می كنند آنان را از مسیر پیشرفت و تعالی بازدارند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) كه به یكی از اصحاب خود فرمودند: ' به جوانان بپرداز، زیرا آنان در انجام هر كار خیری شتابنده تر و سریعتر عمل می كنند'، ادامه داد: همانگونه كه مقام معظم رهبری نیز همواره تاكید دارند، توجه ویژه به قشر جوان و درك صحیح از توانمندی ها و قابلیت های آنان و تلاش در مسیر رشد معنوی و علمی این عزیزان از الویت هایی است كه نباید از آن غافل شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی های جوانان این مرز و بوم در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ علمی و تحقیقاتی و پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به بركت تلاش و همت دانشمندان و متخصصان جوان كشور حاصل شده است.

آل هاشم در ادامه موج بیداری اسلامی در كشورهای مختلف را نیز به بركت وجود مومن و انقلابی انان دانشت و افزود: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه مقابل رژیم اشغالگر قدس و یا پیروزی اسلامگرایان در انتخابات اخیر مصر نشان دهنده نقش مهم جوانان در حركت ها و جنبش های بوجود آمده در جهان اسلام است.

آل هاشم با توصیه به سربازان وظیفه حاضر در جلسه تصریح كرد: قدر جوانی خود را بدانید و از فرصت باقی مانده در ماه معظم شعبان برای عبادت و راز و نیاز با خداوند و آمادگی بهتر برای ورود به ماه مبارك رمضان كه ماه میهمانی خدا است، حداكثر بهره را ببرید.

در پایان این مراسم از تعدادی جوان وظیفه برگزیده تقدیر شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: