آزمون دوره های دكتری دانشگاه عالی دفاع ملی آغاز شد
تاريخ : 8 / 4 / 1391برچسب:, | 11:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از ایرنا:

تهران- آزمون دوره های دكتری دانشگاه عالی دفاع ملی ستادكل نیروهای مسلح امروز پنج شنبه در رشته های تحصیلی علوم دفاعی و در گرایش های متعدد مطابق با مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

1391/04/08 - 10:00

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آزمون امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی و در رشته های تحصیلی علوم دفاعی راهبردی (در سه گرایش دفاع ملی، سیاست دفاعی و اندیشه نظامی)، مدیریت راهبردی پدافند غیرعامل، فرماندهی و هدایت صحنه جنگ (عملیات مشترك و مركب)، مدیریت راهبردی، مدیریت راهبردی فرهنگی و امنیت ملی (در سه گرایش) برگزار می شود.

دراین آزمون جمعی از مسئولان عالی رتبه لشكری و كشوری از جمله فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نظیر نیروهای چهارگانه دریایی، هوایی، زمینی،قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش، ستادكل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارند.

اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه،برخورداری از بنیه قوی اعتقادی و ایمان اسلامی،برخورداری از روحیه مسئولیت پذیری متعهدانه اسلامی ، داشتن صلاحیت امنیتی، مكتبی و كارآیی برابر مقررات و ضوابط مندرج در اساسنامه دانشگاه عای دفاع ملی از جمله شرایط شركت در این آزمون است .

متقاضیان این آزمون باید دانشنامه كارشناسی ارشد و یا تحصیلات حوزوی همطراز(سطح سه) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دكتری عمومی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی را داشته باشند .

داشتن حداقل درجه سرهنگ دومی برای كاركنان نظامی و انتظامی و یا رتبه 16 برای كارمندان شاغل نیروهای مسلح، تصدی در محل های سرتیپ دومی و بالاتر برای كاركنان نیروهای مسلح، دارا بودن مسئولیت خدمات كشوری مرتبط با مشاغل دفاعی- امنیتی برای غیرنظامیان و داشتن پیشینه خدمت در یكی از سطوح مدیركل، رییس اداره و یا كارشناس ارشد وزارتخانه ها(حداقل رییس گروه) و یا سازمان های دولتی مستقل و داشتن حداكثر 50 سال سن ، از جمله شرایط شركت در آزمون دكتری دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام شده است.

تحصیل در دانشگاه عالی دفاع ملی به صورت تمام وقت بوده و اشتغال همزمان با تحصیل به صورت تمام وقت، نیمه وقت پاره وقت و مشاوره در مدت آموزش خلاف مقررات تحصیل در این دانشگاه است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: