عروسی که به عزا تبدیل شد
تاريخ : 28 / 3 / 1391برچسب:, | 1:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از کیهان، در اين حادثه كه در روستاي كله جرعليا از توابع شهر زاغه واقع در 40كيلومتري خرم آباد- تهران رخ داد، يك نفر بر اثر اصابت گلوله در دم جان سپرد و دو تن ديگر نيز بر اثر جراحات ناشي از گلوله در بيمارستان بستري شدند. پدر داماد نيز دچار سكته قلبي شد و به بيمارستان انتقال يافت.
برپايه اين گزارش حادثه هنگامي رخ داد كه يك جوان روستايي 25ساله به پيروي از سنت محلي به منظور ابراز شادماني در مراسم عروسي با اسلحه كلاشينكف تيراندازي هوايي مي كرد اما به دليل اينكه با يك دست اسلحه را گرفته بود نتوانست آن را كنترل كند و لوله اسلحه به سمت ميهمانان نشانه رفت.

 در اين حادثه دلخراش خانم سهيلا دالوند 38 ساله كه دختربچه يكساله اش را در بغل داشت تعداد 8 گلوله از روبرو به وي اصابت كرد كه براي جلوگيري از اصابت گلوله به فرزندش برگشت كه متعاقب آن تعداد 4 گلوله نيز از ناحيه پشت كمر به وي برخورد كرد و در دم جان سپرد اما به فرزند خردسالش كه در بغل مادر بود، آسيبي نرسيد.

در اين حادثه زن 42 ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحيه كمر و كتف در بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد تحت معالجه قرار گرفت و پويا 8 ساله تعداد چهار انگشتش بر اثر برخورد تير قطع شد كه جهت پيوند به بيمارستان 15خرداد تهران اعزام شد. پدر داماد نيز بر اثر شدت ناراحتي از بروز حادثه سكته كرد و در حال كما به بيمارستان انتقال يافت.
عامل حادثه نيز خود را به پليس معرفي كرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: