جزییات اعطای وام ازدواج 8 میلیون تومانی
تاريخ : 27 / 3 / 1391برچسب:, | 11:50 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 
جزییات اعطای وام ازدواج 8 میلیون تومانی
 
سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 29 اردیبهشت ماه 91 در جلسه شورای پول و اعتبار برای 4 گروه از جوانان با دو میلیون افزایش، به 8 میلیون تصویب و پس از گذشت 3 هفته ابلاغ شد که بر این اساس زوجینی که یکی از شرایط را داشته باشند
 

سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 29 اردیبهشت ماه 91 در جلسه شورای پول و اعتبار برای 4 گروه از جوانان با دو میلیون افزایش، به 8 میلیون تصویب و پس از گذشت 3 هفته ابلاغ شد که بر این اساس زوجینی که یکی از شرایط را داشته باشند می‌توانند از این اعتبار استفاده کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این مصوبه که از سوی مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی به بانک ها ابلاغ و از ابتدای سال 1391 قابل اجرا است، به شرح ذیل است:

1- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای دخترانی که مهریه آنان تا 110 سکه بهارآزادی است.

2- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای پسرانی که قبل از 25 سالگی ازدواج می کنند.

3- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که یکی یا هر دوی آن ها بدون پدر هستند.

4- افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که دانشجوی دانشگاه ها یا طلبه حوزه های علمیه و در حال تحصیل هستند.

براساس تبصره این قانون، هر یک از دختر و پسر می‌توانند فقط از افزایش مبالغ تسهیلات ازدواج برای یک بند از بندهای بالا برخوردار شوند، لذا زوجینی که مشمول بیش از یکی از شرایط فوق باشند به عنوان مثال مهریه‌شان تا 110 سکه و یکی یا هر دو نفر دانشجو باشند، نمی‌توانند بیش از 8 میلیون تومان وام دریافت کنند.

روز گذشته نیز دکتر محمود بهمنی ـ رئیس‌ کل بانک مرکزی ـ که به منظور بررسی مشکلات اقتصادی کشور و پاسخ به سوال نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شده بود در همین زمینه به این موضوع اشاره کرده و گفته بود:به کسانی که مهریه آنها کمتر از 110 سکه باشد هشت میلیون تومان وام ازدواج اختصاص می‌یابد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: