شرط جدید واگذاری مسکن مهر در پرند
تاريخ : 23 / 3 / 1391برچسب:, | 10:31 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب: مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر در این شهر باید مدرک 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را ارائه دهند، گفت: واگذاری مسکن مهر به شرط ارائه مدارک سابقه سکونت انجام می‌شود، در غیر اینصورت ثبت نام در هر مرحله‌ای منتفی خواهد شد.

سعید صابونی با اشاره به شرط جدید تحویل مسکن مهر به متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان مسکن مهر که تاکنون در شهر پرند برای مسکن مهر ثبت نام کرده اند باید مدارکی مبنی بر سابقه 5 سال سکونت در استان تهران را ارایه دهند.

مدیرعامل شهر جدید پرند افزود: متقاضیانی که به زودی واحد مسکن مهر خود را در پرند تحویل می گیرند باید یکی از 4 مدرک اثبات 5 سال سابقه سکونت در استان تهران را به واحد واگذاری شرکت عمران پرند تحویل دهند در غیر اینصورت مسکن مهر به آنها تحویل داده نمی شود.

وی در خصوص مدارک اثبات سابقه 5 سال سکونت در استان تهران، گفت: سرکوپن استان تهران، ارائه 5 سال سابقه بیمه در استان تهران، ارائه معرفی نامه از ارگان دولتی مبنی بر 5 سال سابقه کار در استان تهران و ارائه 5 سال سابقه تحصیلی فرزند در استان تهران از جمله مدارکی است که برای تحویل واحد مسکن مهر الزامی است.

صابونی تصریح کرد: متقاضیان با ارائه یکی از این مدارک هم می توانند واحد خود را در پرند تحویل بگیرند اما اگر متقاضی این مدارک را نداشته باشد ثبت نام وی منتفی شده و واحد به متقاضی دیگری واگذار می شود.

به گزارش مهر،مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه شرایط جدید در دیگر شهرهای جدید هم اجرایی شده است، گفت: این اقدام به این دلیل اجرایی شده است که فقط ساکنان تهران بتوانند از مسکن مهر شهرهای جدید اطراف تهران استفاده کنند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: