آل‌هاشم: بايد زندگي امام (ره) را براي كشف اسرار ناب مرور كنيم
تاريخ : 21 / 3 / 1391برچسب:, | 12:3 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور در عرصه‌هاي مختلف اظهار كرد: دستاورهاي پيشرفته علمي و تحقيقاتي امروز مرهون مكتب نوراني امام راحل و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل‌هاشم در جمع فرماندهان، روحانيون و كاركنان پايور و وظيفه مركز آموزش شهداي وظيفه نيروي زميني ارتش (مركز آموزش 01) درباره شخصيت امام خميني (ره) گفت: بار ديگر ملت قهرمان ايران با برگزاري مراسم ارتحال امام خميني (ره) موجب زنده نگهداشتن ياد و خاطره ايشان و تجديد عهد و پيمان با مكتب و راه ايشان شدند.

وي با بيان اينكه "معرفي شخصيت ممتاز و اين اسطوره زمان به نسل حاضر وظيفه‌اي بزرگ است"، تاكيد كرد: ما بايد زندگي امام خميني (ره) را براي كشف اسرار ناب مرور كنيم؛ حقايق نابي كه هنوز بسيار از آنها شكافته نشده و جامعه ما هنوز با آنها آشنا نشده است. امام (ره) با عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) مردم را هدايت كردند و سراسر عمر با بركت ايشان در راستاي تحقق آرمان‌هاي نظام اسلامي، اجراي قانون الهي و مبارزه با ظلم و ستم صرف شد.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تاكيد كرد: امام راحل از شاخص‌ترين چهره‌ها پس از ائمه اطهار و معصومين عليهم‌السلام، پرچمدار مكتب قرآن و معمار انقلاب و پير عرفان بودند. برجسته‌ترين ابعاد روح متعالي امام(ره) اخلاص و ايمان راسخ به پاكي‌ها و بي‌اعتنايي به ذخارف دنيا بود و بدين سبب مي‌بينيم كه ايشان هميشه حكومت‌هاي مادي بزرگ دنيا را كوچك مي‌شمردند.

آل‌هاشم در ادامه گفت: امام(ره) ايمان و فرزانگي جدش خاتم پيامبران و استواري و صبر پدرش علي (ع) را به همراه داشت. ايشان از كانون پر جوش حوزه و از بستر عدالت خواه مردم بر آمد و در 22 بهمن كاخ طاغوت را در هم كوبيد و بندهاي بردگي و رعب و وحشت از استعمار از غرب را از بين برد. پس از رحلت امام (ره)، انديشه متعالي و راه نورانيش با رهبري شايسته و مدبرانه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي عزيز با عزت و اقتدار تداوم يافته و امروز دستاوردهاي پيشرفته علمي و تحقيقاتي ما و حركت‌هاي خودجوش و عظيم مردم مظلوم كشورهاي منطقه و اين بيداري اسلامي مرهون همين مكتب نوراني امام (ره) و هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب است.

وي در پايان صحبت‌هاي خود خطاب به دانشجويان وظيفه مركز آموزش 01 ارتش تاكيد كرد: در اين ماه‌هاي عزيز و گرانقدر يعني ماه‌هاي رجب و شعبان خود را براي ماه مهماني خدا، ماه رمضان آماده و تلاش كنيد براي نزديك شدن به خدا از او طلب خير كرده و در دعا اخلاص داشته و تنها از او مدد بخواهيد.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: