شهید ایرانی در قطر / سکوت سایت سفارت ایران
تاريخ : 11 / 3 / 1391برچسب:, | 1:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

یکی از کاربران "عصر ایران" با ارسال مطلبی به موضوع درگذشت آتش نشان ایرانی در حادثه آتش سوزی اخیر در دوحه قطر پرداخته است.

مطلب ارسالی به "عصر ایران" به این شرح است:

یکی از جانباختگان حادثه آتش‌سوزی در مرکز تجاری - تفریحی «فیلاجیو»  در دوحه (یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز تجاری - گردشگری دوحه ) یک آتش‌نشان ایرانی است .

وی در حین تلاش برای نجات کودکان گرفتار شده در مهد کودک این مرکز تجاری جان خود را از دست داد.

جان‌باختگان این حادثه 20 نفر اعلام شده که 13 تن از آنها کودکانی با ملیت‌های مختلف بوده‌اند. رسانه‌های قطر از این آتش‌‌نشان ایرانی به عنوان «شهید» یاد می‌کنند.

جالب آنکه امیر قطر در پیام تسلیتی با خانواده این آتش‌نشان ایرانی ابراز همدردی می‌کند و شيخ تميم بن حمد ال ثاني ولي عهد قطر هم صبح دیروز چهارشنبه دهم خرداد با حضور در سفارتخانه‌های کشورهای قربانیان به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و از جمله در سفارت ایران هم حضور شد اما در سایت رسمی سفارت ایران خبری از این مسئله نیست!

البته بخش رایزنی فرهنگی ایران در دوحه  در سایت خود بیانیه تسلیتی را منتشر کرده است اما از اشاره به درگذشت آتش نشانی ایرانی در این حادثه خودداری شده است.

ضمنا این حادثه حواشی دیگری داشته مثل دستگیری دختر وزیر فرهنگ قطر که مسئول این مهد کودک در مرکز تجاری بوده است و یا اعتراض به عدم پوشش معنادار حادثه در تلویزیون قطر که با اعتراض برخی روزنامه‌نگاران قطری مواجه شده است. ظاهرا در ابتدا این رویداد را خبرگزاری فرانسه مخابره کرده بود.

سایت سفارت ایران در دوحه - ساعت 13 و 40 دقیقه روز پنجشنبه 11 خرداد 91



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: