صعود ايران به نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا
تاريخ : 9 / 3 / 1391برچسب:, | 6:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:



ايران - تايلند فردا ساعت 16

صعود ايران به نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا


تيم ملي فوتسال ايران با برتري برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرماني آسيا به جمع چهار تيم برتر اين جام راه يافت.


تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و ازبکستان از ساعت 16 امروز به وقت تهران و در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا برابر هم به ميدان رفتند که شاگردان علي‌ صانعي با پيروزي 6 بر 3 برابر نايب قهرمان دوره گذشته مسابقات، جواز حضور در مرحله نيمه نهايي اين مسابقات را بدست آورد.

در اين مسابقه که در سالن ورزشگاه الوصل دبي برگزار شد، حميد احمدي(4 و 39)، احمد اسماعيل‌پور(7)، علي اصغر حسن‌زاده(19)، محمد طاهري(23) و حسين طيبي(32) گل‌هاي تيم ايران را به ثمر رساندند و شهرت توجيب‌‌‎‌اف(22 و 28) و دلشاد رحمت اف(39) براي ازبکستان گل زدند.

تيم ايران اين مسابقه را با ترکيب مصطفي نظري، محمد کشاورز، محمد طاهري، علي اصغر حسن‌زاده و وحيد شمسايي آغاز کرد که به تناوب حميد احمدي، جواد اصغري مقدم، مجيد لطيفي، حسين طيبي، احمد اسماعيل‌پور و قدرت بهادري به ميدان آمدند، البته عليرضا صميمي در اين بازي فرصت حضور در زمين را پيدا نکرد.

در دقايق پاياني اين مسابقه تيم ازبکستان با بيرون کشيدن دروازه‌بان خود، با 5 بازيکن به سمت دروازه تيم ملي ايران حمله کرد اما فوتساليست‌هاي کشورمان نشان دادند در کارهاي دفاعي هم عملکرد خوبي دارند. با اين پيروزي شاگردان علي صانعي به مرحله نيمه نهايي صعود کردند و براي صعود به ديدار نهايي اين مسابقات به ديدار برنده بازي تايلند و لبنان مي رود.

مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا امروز با برگزاري ديدارهاي زير به پايان مي‌‍رسد:

* ژاپن - قرقيزستان، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي

* کويت - استراليا، ساعت 19، ورزشگاه الوصل دبي



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: