اعترافات خواهرزاده آقای
تاريخ : 7 / 3 / 1391برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خواهرزاده آقای "الف ر میم" در جریان دادگاه امروز رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی جزئیاتی جدید از این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دوازدهمین جلسه دادگاه فساد بانکی متهم ردیف اول پرونده آقای "ع - ر"  این بار به عنوان مطلع در جایگاه قرار گرفت و گفت که حدود سه سالی است با آقای  "الف ر میم" ارتباط ندارد. ولی می توانم برخی از تخلفات مدیر دفتر وی را بگویم هر چند برخی از تخلفات او خارج از شان دادگاه است و من حیا می کنم بازگو کنم.

"الف.ر.م" در توهم قدرت به سر می‌برد و توهم قدرت خسروی هم ناشی از آن است. من خواهرزاده 'الف.ر.م' نیستم بلکه فقط قربانی وابستگی هستم.

من در آن دوران می دیدم که کارشناسان دیپلمه جولان می دادند. آقای "الف ر میم" هم با وی (دایی من) دست داشت. "م م " نیز در پروژه های گردشگری نفوذ می کرد و من با وی برخورد می کردم. آقای"الف ر میم" هم در جواب به من گفت دلت را بزرگ کن. آقای قاضی من مستندات زیادی ارائه کردم ولی متاسفانه آقای "الف ر میم"  "م.م" را باز هم حمایت کرد و به جایی رسید که آقای "م.م" در انتصابات داخل شد و پستهای کلیدی شرکت را در دست گرفت.

این مطلع به آقای "پ" قائم مقام  وقت بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: وی با حمایت آقای  "الف ر میم" قائم مقام بانک مرکزی شد و من بارها اعتراض کردم ولی حمایتها بیشتر شد. آقای الف هم با حمایت آقای "الف ر میم" از ستاد انتخاباتی احمدی نژاد به معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی رسید.

" ع .ر"  گفت: آقای الف قرار بود سهمی از آقای خسروی دریافت کند. آقای "ی " و "خ .ا"  هم جزو همین دسته بودند.

"ع - ر" در اعترافاتش گفت: من در  این خصوص با آقای "الف ر میم" صحبت می کردم و می گفتم چرا از این آدمهای فاسد حمایت می کنید. حتی عصبانی شدم. بعدش با او قطع ارتباط کردم و وارد بخش خصوصی شدم و دیدم همین آدمها در بخش خصوصی هم بودند.

وی ادامه داد" 'الف.گ': عملکرد مدیران دولتی فساد مالی را رقم زد و در هتل لاله با 'الف.ر.م' جلسه داشت.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: