گزینه های مربیگری تراکتورسازی
تاريخ : 4 / 3 / 1391برچسب:, | 11:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

این روزها حرف و حدیث در خصوص وضعیت کادرفنی تیمهای فوتبال تبریز زیاد شده و اخبار ضد و نقیضی در این خصوص به گوش می رسد اما مهم ترین اخبار چند روز گذشته مرتبط با بوده است.
به گزارش مهر، از آنجایی که شنیده ها حکایت از توافق نهایی امیر قلعه نویی با تیم استقلال تهران دارد، مدیران باشگاه تبریزی نیز در اقدامی متقابل و البته حرفه ای به دنبال جانشینی مناسب برای سرمربی موفق فصل گذشته تیمشان هستند.
 
در این خصوص شنیده می شود که در صورت رفتن قلعه نویی از تبریز، علی دایی و یا فرهاد کاظمی سکان هدایت فنی تراکتورسازان را به دست خواهد گرفت که البته هنوز در این خصوص نیز اخباری رسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی منتشر نشده و این شنیده ها به صورت غیر رسمی از دور و بر باشگاه به گوش می رسد.
 
اما بحثی که در این میان مطرح است، موضوع رضایت هواداران تیم تراکتورسازی در خصوص سپردن نیمکت مربیگری تیمشان به دست علی دایی است که گفته می شود به خاطر عدم رضایت درصدی از هواداران، آمدن دایی به تبریز شاید منتفی شود و در حالیکه شنیده ها حاکی از تمایل شهریار فوتبال ایران برای پذیرش سرمربیگری تیم تراکتورسازی است، اما قطعا رضایت هواداران مدنظر مدیران باشگاه خواهد بود و روی این اساس به نظر می رسد فرهاد کاظمی به نیمکت تراکتورسازان نزدیک تر شود.
 
در خصوص فرهاد کاظمی ملقب به "دایی فرهاد" نیز این تردید وجود دارد که آیا وی می تواند در لیگ برتر مربیگری کند یا خیر که در این رابطه گفته می شود منعی برای فعالیت وی در لیگ برتر وجود ندارد و اگر چنین باشد، آنگاه باید کاظمی را در لیگ دوازدهم روی نیمکت یکی از تیمهای لیگ برتری دید و شاید این تیم، تراکتورسازی باشد.
 
مطرح شدن نام این دو مربی درحالیست که قلعه نویی همواره در گفته های خود به ماندنش در تیم تراکتورسازی به شرط محقق شدن خواسته هایش تاکید داشت اما اکنون خبر می رسد که وی پای میز مذاکره با آبی های تهران نشسته و در حال بررسی شرایط این تیم است و این مذاکرات تا جایی پیش رفته که یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شانس حضور قلعه نویی در استقلال را برابر با ابقای پرویز مظلومی در این تیم می داند اما پرواضح است که مسئولان باشگاه استقلال به واسطه نتایج نه چندان جالب تیمشان در لیگ یازدهم و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا، چندان از مظلومی دل خوشی ندارند و قلعه نویی را بیشتر به وی ترجیح می دهند.
 
اما در کنار تیم تراکتورسازی، تیم فوتبال شهرداری نیز که با سرمربیان فصل گذشته اش تسویه کرده، اکنون برای انتخاب سرمربی جدید خود سخت به دنبال انتخاب گزینه ای مناسب است.
 
پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر حضور فراز کمالوند، فرهاد کاظمی و حتی اکبر میثاقیان در راس کادرفنی تیم شهرداری و البته متعاقب آن عدم توافق با این مربیان، اخیرا نام رسول خطیبی سرمربی جوان و بومی فوتبال تبریز جهت سکانداری تیم شهرداری مطرح شده که شنیده ها حکایت از جدیت مذاکرات مسئولان این باشگاه با خطیبی دارد.
 
رسول خطیبی که در فصل گذشته لیگ یک شایستگی های خود را نشان داد و به جز کسب نتایج فوق العاده با تیم ماشین سازی در لیگ یک، کارهای ارزشمند دیگری همچون معرفی و تحویل دو بازیکن بومی به تیم ملی زیر ۲۲ سال کشورمان انجام داد، اکنون در یک قدمی نیمکت تیم شهرداری قرار دارد و گفته می شود تنها گزینه بومی شهرداران، این مربی جوان و آینده دار است.
 
از سویی دیگر وضعیت مدیریت سازمان ورزش شهرداری نیز در حال مشخص شدن است و گفته می شود که پس از مطرح شدن نام دو مدیر، اکنون رحمان ایمان نژاد به میز مدیریت باشگاه شهرداری نزدیک شده که به نظر می رسد با حضور وی در راس مدیریت باشگاه شهرداری و البته حضور موثر میر معصوم سهرابی به عنوان معاون ورزشی شهرداری و همچنین رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، روزهای درخشانی در انتظار باشگاه بازیکن پرور شهرداری باشد.
 
البته نوین شهردار کلانشهر تبریز که با اتفاقات و حاشیه های فوتبال بیگانه نیست و خودش در متن این ورزش قرار دارد، می داند که با چه کادری می تواند تیم شهرداری را دوباره به روزهای خوب برساند و شاید اعتماد او به گزینه های یاد شده برای مربیگری و همچنین مدیریت باشگاه، برگ زرین دیگری به کارنامه اش اضافه کند.
 
کما اینکه خطیبی در یکسال مربیگری خود در لیگ یک نشان داد که می تواند اعتماد طرف مقابل را به خوبی پاسخ دهد و ایمان نژاد نیز گزینه ای است که می تواند باشگاه شهرداری را بخوبی و با درایت مدیریت کند.
 
پیش بینی می شود که تا دو روز دیگر مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز مشخص شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: