رئیس جدید نیامده موضع گرفت!
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 7:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، خسرو قمری که به تازگی به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شده است، در گفت و گو با فارس در خصوص صحبت‌های علی زنگی‌آبادی، رئیس سابق این فدراسیون که قرار است گزارش تغییرات در دوچرخه‌سواری را به فدراسیون جهانی ارائه دهد، گفت: مگر در گذشته چنین اتفاقاتی نیافتاد تا خود زنگی‌آبادی روی کار بیاید؟ به نظرم این کارها بداخلاقی است که بخواهیم فضای دوچرخه‌سواری را با این اظهارات به هم بریزیم.

وی ادامه داد: زنگی‌آبادی از پیشکسوتان و زحمتکشان این رشته و علاقمند به دوچرخه‌سواری است و بعید است چنین کاری انجام دهد. معتقدم این اظهارنظر به خاطر ناراحتی حاصل از این تغییرات باشد. وی باید به عنوان سرمایه دوچرخه‌سواری کشور در کنار این رشته ورزشی باشد، حال می‌خواهد در کسوت ریاست باشد یا هر جای دیگر که می‌تواند به این رشته ورزشی کمک کند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری تأکید کرد: خود زنگی‌آبادی در زمان ریاست انصاری به خاطر ثبات مدیریتی اصرار داشت نمی‌خواهد به عنوان رئیس انتخاب شود اما زمانی که برایش ابلاغ زده شد، خیلی راحت حکم ریاست را قبول کرد.‌

قمری در خصوص اینکه در چند سال اخیر ثباتی در عرصه مدیریت فدراسیون حاکم نبوده و طی 7 سال، 7 رئیس فدراسیون جابجا شده‌اند، گفت: هر مدیری که وارد مجموعه می‌شود باید به وی حق بدهیم که در مورد جابجایی‌ها و مهره‌چینی‌هایش برای موفقیت اقداماتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه زنگی‌آبادی یک مقدار احساسی صحبت می‌کند، یادآور شد: در هر حال بعید می‌دانم زنگی‌آبادی وارد این قضایا شود. وی یکی از قهرمانان شایسته ایران بوده و هست و پس از چند روز که فضا تغییر پیدا کند، قطعا از این تصمیم و اظهاراتش به خاطر دوچرخه‌سواری گذشت می‌کند.

قمری در مورد اظهارات زنگی‌آبادی که وی را "بله قربان گوی" مسئولان بالادستی‌اش دانست،‌گفت: هر فردی که در یک مجموعه قرار می‌گیرد باید به دستور مافوقش اهمیت بدهد. مگر خود زنگی‌آبادی "بله قربان‌ گو" نبوده است؟ کسی که در یک مجموعه قرار می‌گیرد، نمی‌تواند بر خلاف ایده و مسیر مدیر بالادستی‌اش حرکت کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: