نیروهای مسلح آماده پاسخ به هرگونه تهدیداحتمالی هستند
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 11:29 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم روز سه شنبه در پنجمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشكسوتان دفاع مقدس افزود: ما به ملت ایران اطمینان می دهیم امروز ارتش و سپاه قهرمان و بسیج غیرتمند مملو از اسطوره هایی هستند كه برای جانفشانی در راه اعتلای ایران اسلامی و حفظ و حراست از مرزهای كشور لحظه شماری می كنند و سر از پا نمی شناسند.

وی خاطر نشان كرد: دشمنان قسم خورده ما باید بدانند كه ارتش در كنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه ای از آرمان های امام راحل فاصله نخواهد گرفت .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس مملو از مردانی است كه با رشادت و غیرت سرود عشق را زمزمه كردند و در میان غوغاهای مادی گری جهان معنویت را با زیباترین جلوه های ایثار و گذشت نمایان كردند.

وی ادامه داد: بدون تردید تنها كسانی می توانند شگفت ترین و بزرگ ترین عظمت را رقم زنند كه والاترین آرمان ها را داشته و قوی ترین اعتقاد و ایمان را در قلب خویش جای دهند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه خاطر نشان كرد: تجلیل از پیشكسوتان دفاع مقدس تجلیل از عشق، مردانگی، گذشت، فداكاری است .

وی ادامه داد: حركت در معرفی این اسطوره ها و تجلیل از پیشكسوتان، حركت در مسیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان این مرز و بوم است.

وی تصریح كرد: ارتش سرافراز ایران كه نقش بی بدیل و سرنوشت سازی را در پیروزی های مقتدرانه سپاه اسلام بر لشكر كفر داشتند سرشار از مردان شجاع و پر آوازه ای است كه هر یك قصه ای از توانمندی ها و حماسه ای از عشق و دلباختگی را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، پنجمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشكسوتان دفاع مقدس، بزرگداشت رزمندگان گردان 283 لشكر 92 زرهی نیروی زمینی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در محل سالن كوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: