بيانيه ارتش به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازي خرمشهر
تاريخ : 2 / 3 / 1391برچسب:, | 9:55 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

بيانيه ارتش به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازي خرمشهر


ارتش جمهوري اسلامي ايران به مناسبت فرا رسيدن سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر و پيروزي رزمندگان اسلام در عمليات بزرگ بيت المقدس بيانيه اي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، متن بيانيه بدين شرح است:

«سوم خرداد؛ روز مقاومت و پيروزي و تجلي فرهنگ ايثار، شهادت و از خودگذشتگي ملتي است كه با اتكا به قدرت لايزال الهي، حماسه‌اي جاويد بر تارك اين سرزمين آفريدند و با رويارويي با بيگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و ميهن اسلامي، الگويي ماندگار از فرهنگ و ارزش هاي دفاع مقدس، براي نسل هاي بعدي ايران هميشه سرافراز برجاي گذاشتند.

بدون‌ ترديد عمليات بزرگ و غرورآفرين بيت المقدس در سوم خرداد سال 61، اتحاد رزمندگان دلير ميهن و اتكاء آنان به خداوند را بعنوان رمز پيروزي به نمايش گذاشت و فصل تازه‌اي را در معادلات سياسي جمهوري اسلامي و جهان رقم زد و باعث شد تا حاميان رژيم بعثي– صهيونيستي صدام، سراسيمه و متحير در پي راهي براي برون رفت از آن باشند.

امروز نيز همان حماسه سازان و پيروان ولايت در كنار ملت و فرزندان اين مرز و بوم با هوشياري تمام توطئه هاي دشمنان نظام و انقلاب را رصد نموده و در سايه وحدت و يكدلي د‍‍‍‍‍‍‍‍ژي استوار در برابر زورگويان بنا نموده‌اند تا همچون گذشته حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران و دستاوردهاي گرانبهاي آن از چشمان ناپاك نامحرمان مصون بماند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران از سوي آحاد كاركنان غيور خود، سالروز آزادسازي خرمشهر عزيز را به ملت شريف ايران اسلامي و فرماندهي معزز كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي(مدظله العالي) تبريك و تهنيت گفته، ياد و خاطره شهداي گرانقدر اين عمليات بزرگ و تمام شهداي انقلاب و دفاع مقدس را گرامي مي دارد»

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: