حسینی: شخصیت و جایگاه امام خمینی(ره) برای نسل جدید معرفی و تبیین شود
تاريخ : 28 / 2 / 1391برچسب:, | 9:52 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

زنجان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در زنجان بر تبیین ابعاد شخصیتی آن حضرت به نسل امروز تاکید کرد و گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امسال با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حسینی، شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: همزمان با روز (14 خرداد)سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مراسم سخنرانی "حجت الاسلام آل هاشم" نماینده مقام معظم رهبری در ارتش جمهوری اسلامی در امامزاده سید ابراهیم (ره) زنجان برگزار می شود.

وی به سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه روز(12 خرداد) اشاره کرد و گفت: در این مراسم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی می‌کند.

حسینی به برپایی دسته عزاداری همزمان با سالرو رحلت امام خمینی(ره) از محل حسینیه زنجان به طرف امامزاده سید ابراهیم خبر داد و گفت: در همین راستا ایستگاه های صلواتی در مسیر عزاداری دایر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: در روز(13 خرداد) 20 تن از دوچرخه سواران دانشجو مسیر حرم امامزاده سید ابراهیم(ع) تا حرم امام خمینی(ره) را در قالب طرح حرم تا حرم رکاب می زنند.

حسینی به برپایی نمایشگاه کتابی از آثار امام خمینی(ره)در صحن امامزاده سید ابراهیم(ع) اشاره کرد و افزود: 600 عنوان کتاب از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد زنجان در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

وی برگزاری مراسم شب شعر، اهداء ثواب طرح تلاوت نور به روح امام و شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، مراسم سوگواری و عزاداری در اقصی نقاط استان، مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی(ره) و سیاه پوش کردن سردر مساجد و ادارات از دیگر برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: