حذف دوره كارداني از واحدهاي دانشگاه آزاد
تاريخ : 27 / 2 / 1391برچسب:, | 11:23 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا


وي با تاكيد بر اينكه سازمان سما بايد بيشتر به ارتقاي كيفيت توجه داشته باشد، اظهار كرد: كيفيت در آموزش، توجه به تحقيق در بحث آموزش و آشنا كردن دانش‌آموزان با تحقيق بايد مورد توجه مسئولين سما باشد.وي با تاكيد بر توجه به فرهنگ ديني ـ اسلامي، خاطر نشان كرد: فرهنگ ديني و اسلامي از دغدغه‌هاي مهم ماست كه بايد به عنوان پرچم اول در دست شما قرار گيرد و پرچم دوم نيز ارتقاي كيفيت باشد.

بايد تعداد مدارس و آموزشكده‌هاي سما افزايش يابد

وي با بيان اينكه در سازمان سما بايد تعداد مدارس و آموزشكده‌ها افزايش يابد، تصريح كرد: بر اساس گزارش شوراي عالي انقلاب فرهنگي موج دوم در راه است كه نياز است براي آنان علاوه بر اينكه ظرفيت‌هاي ايجاد شده فعال باشد ظرفيت‌هاي جديدي نيز ايجاد شود.

امنيت شغلي كاركنان سما افزايش مي‌يابد

دانشجو با تاكيد بر توجه به آموزش كارمندان، اعضاي هيات علمي و معلمان در اين سازمان، گفت: بر اساس سياست‌هاي قبلي، اخذ قراردادها با كاركنان، اعضاي هيات علمي معلمان به صورت يكساله بوده است اما الان ديگر دوران عوض شده است بنابراين از رييس سازمان مي‌خواهم كه پس از دوره پنج ساله براي افراد زيرمجموعه خود امنيت شغلي ايجاد كنند تا آنان با خيال راحت‌تر كار كرده و ما نيز حمايت خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه شرايطي فراهم شود كه تا انتهاي سال حدود 70 درصد از كاركنان و اعضاي هيات علمي ملعمان امنيت شغلي يابند، اظهار كرد: همچنين بايد فضايي فراهم كنيم تا معلمان رشد علمي يابند.

رييس دانشگاه آزاد با اشاره به تخصيص ظرفيتي براي رشد معلمان سما در دوره‌هاي تحصيلي و تكميلي در واحدهاي دانشگاهي، گفت: تقاضاي افرادي كه تمايل به ادامه تحصيل دارند را جمع‌ مي‌كنيم، چرا كه هميشه بايد درصدي براي رشد علمي در نظر گرفت.

وي با بيان اينكه كاركنان بايد تحصيل كنند، تصريح كرد: البته نبايد اين موضوع به گونه‌اي باشد كه كار تعطيل شود.

حذف دوره كارداني پيوسته از واحدهاي دانشگاه آزاد و انتقال به آموزشكده‌هاي سما

وي با اشاره به پيشنهاد رييس سازمان سماء در خصوص واگذاري دوره‌هاي كارداني پيوسته به آموزشكده‌هاي سماء، گفت: اين برنامه خوبي است چرا كه واحدهاي جامع بايد به سمت تحصيلات تكميلي حركت كنند.

وي افزود: بر اين اساس مي‌توان دوره كارداني پيوسته را از واحدهاي دانشگاه آزاد حذف و به آموزشكده‌هاي سما واگذار كرد.

تغيير اسم آموزشكده‌هاي سماء به دانشكده

وي در خصوص پيشنهاد رييس سازمان سماء به تغيير اسم آموزشكده‌هاي سماء به دانشكده، گفت: به نظر بنده اينكه تغيير نام صورت گيرد بسيار خوب است بنابراين بايد راي خود را موافق دهيم تا مراحل آن پيش رود.

دانشجو در خصوص تجميع آموزشكده‌ها و مدارس سماء در واحدهاي دانشگاهي، گفت: معمولا واحدهاي دانشگاهي از فضا و زمين‌هاي خوبي برخوردار هستند بنابراين مي‌توان در صورت تمايل واحدها همه آنها را در يكجا جمع كرد تا بر اين اساس ديگر سازمان سماء هزينه خريد زمين نداشته باشد و مطمئنا پس از ارائه طرح به بنده، حمايت خواهيم كرد.

رييس دانشگاه آزاد در خاتمه خطاب به روساي آموزشكده‌هاي سما، گفت: كساني كه اخم مي‌كنند و خودپسندي دارند دوستان شما نيستند حتي اگر بزرگترين كاخ‌ها و مجتمع‌ها را درست كنند به نفع ما استفاده نخواهد شد، بنابراين بهتر است با دوستي با همديگر به گونه‌اي حركت كنيم تا قدرت بزرگي شويم و به گونه‌اي سماء و دانشگاه آزاد را بسازيم كه كسي نتواند تصور كند.

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: