رییس عقیدتی سیاسی ارتش؛ اقامه 750 نماز جماعت در پادگان‌های ارتش
تاريخ : 25 / 2 / 1391برچسب:, | 4:36 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

رییس عقیدتی سیاسی ارتش؛ اقامه 750 نماز جماعت در پادگان‌های ارتش

  رییس عقیدتی سیاسی ارتش؛ اقامه 750 نماز جماعت در پادگان‌های ارتش 


  رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: روحانیون در پادگان‌های کشور حضور فعال دارندو روزانه 750 نماز در نهاد‌ها و پادگان‌ها توسط آنها برگزار می‌گردد.  

 

حجت الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز «25 اردیبهشت» در حاشیه امضا تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برنامه‌های روحانیون شاغل در ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: پیرو دستور مقام معظم رهبری برای ارتقای سطح علمی و مدارج روحانیون تا کنون برای 80 نفر از روحانیون در دو سطح در روز‌های تعطیل دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری، مبنی بر سامان بخشی و ارتقای تحصیلی روحانیون شاغل در ارتش ، افزود: در طی دوره‌های آموزشی امتحانات تقویتی میان دوره، برگزاری مباحثات علمی ، متن خوانی از کتاب کفایه و ادبیات عرب از عمده برنامه‌های آموزشی روحانیون به شمار می‌رود.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: روحانیون در سراسر پادگان‌های کشور حضور فعال دارندو روزانه 750 نماز در نهاد‌ها و پادگان‌ها توسط آنها برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه با اشاره به همکاری‌های ارتش و حوزه اضافه کرد: عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه زمینه با حوزه علمیه قم همکاری مستمردارد.

وی در خصوص همکاری عقیدتی سیاسی با معاونت دانش آموختگان حوزه؛ افزود: زمینه‌های جذب و گزینش نیروهای روحانی ، توسط معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه صورت می‌گیرد ؛ همکاری با مرکز پاسخ گویی به شبهات حوزه ؛ که بزودی تفاهم نامه هم با آنها به امضا خواهد رسید، تا از امکانات و پتانسیل موجود حوزه در ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم .

رییس عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: بیشترین توجه معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در راستای اجرای سیاست‌های حوزه مبنی بر جذب و گزینش روحانیون توسط حوزه علمیه صورت خواهد گرفت که در تفاهم نامه هم مورد تاکید قرارگرفته است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: