درصورت اعلام اشتباه "انصراف از دریافت یارانه" به بانک مراجعه كنيد
تاريخ : 22 / 2 / 1391برچسب:, | 8:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

آفتاب:‌ معاون سازمان هدفمندي يارانه‌ها گفت: افرادی كه به اشتباه از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند، برای رفع این مشكل به شعبه بانك مربوطه مراجعه كنند.

سيدجلال الدين عارفيان در گفت‌وگو با ايسنا، با بیان اينكه تعدادی از مراجعه‌كنندگان به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به اشتباه به جای انتخاب گزینه "عدم انصراف"، گزینه انصراف را انتخاب كرده‌اند، اظهار كرد: این افراد می‌توانند با در دست داشتن كارت ملی به شعب بانكی كه از آن یارانه خود را دریافت می‌كنند مراجعه و انصراف خود را اصلاح كنند.

وی افزود: اكثر شعب بانكی به سرویس EBANK متصل شده‌اند و می‌توانند در صورتی كه فردی یكی گزینه انصراف را به صورت اشتباه انتخاب كرده باشد، آن را اصلاح كنند، در غیر این صورت این افراد باید به شعب سرپرستی بانك مراجعه كنند.

مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در كوتاه‌ترین زمان ممكن انجام می‌شود
معاون سازمان هدفمندي يارانه‌ها در ادامه با بیان آنكه، سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها از 21 اسفند ماه سال گذشته برای پذیرش عدم انصراف به مدت بیش از 50 روز برای عموم مردم باز بوده است، گفت: بیشتر دریافت كنندگان پیامك طی این مدت به سامانه مراجعه كرده‌اند.

وی ادامه داد: مدت زمان مراجعه مردم به سامانه برای رفاه حال مردم دو بار و تا 14 اردیبهشت ماه تمدید شد.

عارفيان همچنين تاكيد كرد: مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در كوتاه‌ترین زمان ممكن انجام می‌شود.

برای اعلام تغییر شماره تلفن به بانك مراجعه كنید
وی در پايان با بیان آنكه سرپرستان خانوار برای اعلام تغییر شماره تلفن همراه خود به شعبه بانك مربوطه مراجعه كنند،گفت: شماره تلفن همراه پل ارتباطی با سرپرستان خانوار است و حتی‌المقدور از تغییر آن خودداری شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: