روسای نمایشگاه کتاب تهران چند سکه گرفتند؟
تاريخ : 23 / 2 / 1391برچسب:, | 4:44 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

سکه‌هایی که روسای ۲۴ دوره قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دریافت کردند، حتی کمتر از سکه‌هایی بود که به صاحبان غرفه‌های برتر نمایشگاه امسال داده شد.

به گزارش مهر، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ظهر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت در حالی برگزار شد که مراسم تقدیر از روسای بیست و پنجمین دوره قبلی این رویداد فرهنگی باز هم خبرساز شد.

تقدیر از روسای قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برنامه‌ای بود که به گفته خودِ رئیس نمایشگاه زمان آن ۲ بار تغییر یافت و سرانجام به امروز موکول شد.

در این مراسم از صباح زنگنه، علیرضا برازش، محمدعلی شعاعی، محسن پرویز، احمد مسجدجامعی، محمدمهدی کرباسچی و احسان‌الله حجتی تقدیر شد اما غیبت ۳ تن از این افراد بر مراسم تقدیر از روسای قبلی نمایشگاه کتاب تهران سایه انداخت.

همچنین بر اساس اطلاع خبرنگار مهر در این مراسم به هریک از روسای قبلی این نمایشگاه (اعم از حاضران و غایبان) یک لوح تقدیر، یک تندیس و ۲ قطعه سکه تمام بهار آزادی اعطا شد.

بر این اساس سکه‌هایی که روسای ۲۴ دوره قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دریافت کردند، حتی کمتر از سکه‌هایی بود که به صاحبان غرفه‌های برتر داده شد.

در این مراسم به صاحبان هر یک از غرفه‌های برتر در بخش داخلی - که ۲ غرفه بودند - علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، ۱۰ سکه بهار آزادی و به صاحبان غرفه‌های شایسته تقدیر ۵ سکه بهار آزادی به علاوه لوح تقدیر و تندیس اهدا شد.

در بخش بین‌الملل هم به صاحبان هر یک از غرفه‌های برتر - که ۷ غرفه بودند - علاوه بر تندیس و لوح تقدیر، ۲ قطعه سکه بهار آزادی هم اهدا شد.

همچنین بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، در این مراسم از ۹ رسانه به عنوان رسانه‌های برتر تقدیر و به هر یک از آنها هم علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، یک قطعه سکه تمام بهار آزادی اهدا شد.

بر اساس این گزارش به هر یک از ناشران برگزیده سال ۱۳۹۰ علاوه بر تندیس و لوح تقدیر، ۳ قطعه سکه بهار آزادی اهدا شد. ۲ ناشر هم به صورت مشترک تقدیر شدند و هریک ۱.۵ سکه بهار آزادی - علاوه بر تندیس و لوح تقدیر - دریافت کردند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: