آل‌هاشم:کارکنان ارتش به افراد شایسته رأی دهند
تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 1:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسمی که صبح امروز یک‌شنبه به مناسبت گرامیداشت روز معلم در محل ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: معلم نقش بسزایی در جامعه دارد و گاهی می‌تواند سرنوشت یک ملت را تغییر دهد.

وی افزود: ایمان و توکل بر خدا از خصوصیات یک معلم است و همچنین اخلاص، هدایت، مدیریت‌گری، پشتکار و داشتن بیان و قلم خوب از ویژگی‌‌های یک معلم موفق است.

آل هاشم در خصوص وظایف مهم معلمان، اظهار داشت: ایجاد روحیه تفکر و تعقل در شاگردان و بالابردن توان علمی خود و وفای به عهد از مهمترین وظایف معلمان است.

وی با بیان اینکه معلم باید با عملش مبلغ باشد، تأکید کرد: نحوه بیان و گفت‌وگو و لباس پوشیدن معلم نیز تأثیرگذار است. معلم بودن تنها در انحصار معلومات نیست بلکه هر معلم باید با هنر معلمی آشنا باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نزدیک شدن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه مرحله دوم انتخابات هستیم و نباید بگوییم که کار تمام شده است، در شهرهایی که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده برادران ما باید به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.

وی افزود: در دور اول انتخابات پادگانها، پایگاه‌ها و خانه‌های سازمانی ارتش به صورت گسترده در انتخابات شرکت کردند و حتی یک مشکل هم از سوی کارکنان ارتش نداشتیم.

آل هاشم در پایان اظهار داشت: امیدواریم در مرحله دوم هم کارکنان ارتش به همراه خانواده‌هایشان در این امر مقدس شرکت کنند و به افراد اصلح و شایسته رأی دهند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: