سانحه برای پرواز مسیر دبی به تهران
تاريخ : 10 / 2 / 1391برچسب:, | 1:10 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

پرواز 658 هما از مقصد دوبی که قرار بود 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند به تهران نرسید و سانحه غیرمترقبه ای باعث فرود اضطراری این هواپیما در بندرعباس شد اما شواهد حکایت از آن دارد که به مسافران آسیبی نرسیده است.

 

به گزارش مشرق به نقل از بازتاب؛ مطابق با برنامه پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی، هواپیمایی ایران ایر امشب یک پرواز از مبدا دوبی به تهران در لیست پروازها داشت که قرار بود ساعت 23:50 دقیقه در فرودگاه امام خمینی بنشیند اما یک حادثه که در پروازهای دیگر کشورها رخ داده اما در کلکسیون حوادث پروازی کشورمان جایش خالی بود، باعث شد تا هواپیما مجبور به فرود اضطراری در میانه مسیر شود.

مسافران پرواز 658 خطوط هوایی هما را که علی الظاهر یک هواپیمای ایرباس A320 که احتمالاً خریده یا اجاره شده از خطوط هوایی ژاپن (ANA) بود، در طول مسیر بازگشت با پرنده برخورد کرد که به همین دلیل شیشه چپ هواپیما خورد شد و همین مسئله نگرانی برخی مسافران را در پی داشت اما در نهایت پس از هماهنگی با فرودگاه بندرعباس، هواپیما به شکل اضطراری در باند این فرودگاه، بر زمین نشست.

 

علی الظاهر مسافران این پرواز در انتظار آمدن یک هواپیمای مسافربری جایگزین از تهران به بندرعباس هستند تا ایشان را برای طی ادامه مسیر تا فرودگاه امام خمینی (ره) حمل نماید. شواهد حکایت از آن دارد که مسافران پرواز در سلامت کامل به سر می برند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: