انتشار عکس بازيگران ايرانی با تصاوير مستهجن
تاريخ : 4 / 2 / 1391برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري گردانندگان سايت «فساد در سينماي ايران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدي كاكوان با بيان اينكه ماموران فتا براي ارتقاي ضريب امنيت در فضاي مجازي اقدام به رصد اينترنتي سايت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان « فساد در سينماي ايران» روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكس‌هاي خصوصي بازيگران ايراني مي‌كنند كه با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

وي با بيان اينكه ماموران در بررسي‌ها آدرس گرداننده اين سايت در ساوجبلاغ شناسايي شد، گفت: كارآگاهان در قراري صوري با گرداننده اين سايت، وي را دستگير كردند.

كاكوان افزود: كارآگاهان با اخذ نيابت قضايي وارد مخفي‌گاه اين فرد شدند كه در بررسي كيس اين فرد مشخص شد كه او تصوير بازيگران داخلي را با تصاوير مستهجن خارجي تركيب كرده و در سايت خود تحت عنوان «فساد در سينماي ايران» بارگذاري مي‌كرده است.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي ضمن قبول بزه انتسابي هويت ديگر خود را نيز معرفي كرد و گفت: همدست ديگر او نيز در عملياتي پليسي دستگير و آنان در اعترافات خود عنوان كردند كه هر كدام مبلغ 120 هزار تومان از فردي ناشناس دريافت مي‌كردند تا نسبت به اين عمل اقدام كنند.

كاكوان با بيان اينكه ماموران در تحقيقات دريافتند كه فردي كه به متهمان پول مي‌داده تا آنان اين سايت را اداره كنند با نام جعلي اقدام به باز كردن حساب كرده است و تحقيقات براي دستگيري اين فرد ادامه دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: