سیلاب قالیباف را به مجلس برد
تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:قالیباف , مجلس , عقاب نیوز, | 2:7 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

به گزارش مشرق به نقل از فارس، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته در جلساتی رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور را ادامه می‌دهند.

هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ظهر روز یکشنبه هفته جاری در جلسه‌ای گزارش این هیئت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس این هفته در جلسات روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، بررسی طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران را ادامه داده و سپس لایحه تصویب پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه‌ای در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر را بررسی می‌کنند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئول منطقه آزاد شهر قشم عصر روز یکشنبه برای ارائه گزارشی در کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شوند.

روز سه‌شنبه کمیسیون عمران در جلسه مهمی با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و ارشادمنش رئیس سازمان شهرداری‌های کشور و مسئولین وزارت نیرو موضوع علت آب گرفتگی خط 4 متروی تهران را بررسی می‌کند.

نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته در جلساتی طرح نظام جامع رسانه‌های همگانی را بررسی می‌کنند.
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: