آل‌هاشم: به بركت نيروهاي مسلح، مسئولان سياسي ما در مذاكرات خود با اقتدار سخن مي‌گويند

عقاب نیوز:

دو كتاب "ارتش كلمه طيبه 2" و "يك آسمان ستاره" كه مجموعه‌هايي گردآوري شده از بيانات مقام معظم رهبري است، توسط انتشارات ارتش منتشر و امروز رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين دو كتاب صبح امروز در مراسمي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين آل هاشم ـ رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش ـ و تعدادي از فرماندهان نظامي كشور رونمايي شدند.

اين دو كتاب مجموعه گردآوري‌شده‌اي از سخنراني‌هاي مقام معظم رهبري درباره ارتش و مسائل نظامي است.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در اين مراسم، به قرار داشتن در آستانه 29 فروردين ـ روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفريني‌هاي نيروي زميني ـ گفت: ارتش بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به خوبي نشان داد كه شايستگي اين را داشته است كه يك روز را به نام آن ثبت كند.

آل‌هاشم يادآور شد: در روزهاي اوليه انقلاب، منافقين و دشمنان به دنبال انحلال ارتش بودند اما حضرت امام با شناختي كه از بدنه ارتش داشتند بر حفظ ارتش تاكيد كردند و دستور دادند كه ارتش در بيست و نهم فروردين هر سال در شهرها رژه برود و ارتش هم شايستگي خود را در سالهاي پس از انقلاب و بخصوص دوران دفاع مقدس نشان داد؛ تا جايي كه مقام معظم رهبري ارتش را ارتش حزب‌الله و كلمه طيبه نام گذاشتند.

وي با بيان اينكه "امروز مي‌بينيم كه نيروهاي ارتش و ساير نيروهاي مسلح در دل مردم جاي دارند و مردم از صميم قلب به آنها عشق مي‌ورزند و قدرشناس تلاش و كوشش آنان هستند"، افزود: امروز به بركت همين نيروهاي مسلح و فداكاري‌هاي آنهاست كه مسئولان سياسي ما در مذاكرات خود با قدرت و اقتدار از كشور عزيز ما ايران حمايت مي‌كند و سخن مي‌گويند و در مقابل آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب با سربلندي صحبت مي‌كنند.

آل‌هاشم در ادامه، به بيان ارزش كتاب و فعاليت‌هاي انتشارات ارتش پرداخت و گفت:‌ امروز با همت همكاران ما در معاونت فرهنگي سازمان عقيدتي سياسي ارتش از دو كتاب ارزشمند ارتش كلمه طيبه 2 و يك آسمان ستاره كه مجموعه گردآوري شده از بيانات مقام معظم رهبري است رونمايي و در كنار آن از 11 عنوان كتاب براي بزرگسالان و 12 كتاب براي كودكان و نوجوانان نيز عرضه مي‌شود.

رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان اظهار كرد: انتشارات ارتش با كمك گرفتن از صاحب‌نظران و كارشناسان فن و با استفاده از تمام ظرفيت‌هاي خود در حوزه نشر به دنبال ارائه كتاب‌هايي ارزشمند و گرانقدر است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: