فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیروهای مسلح آماده ضربه زدن به دشمن در زمین، هوا و دریا هستند

عقاب نیوز:

 

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترك یكان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی و فرماندهان عالیرتبه ارتش، در مركز آموزش جواد الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

این مراسم كه با حضور یگان‌های نمونه از نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، نیروی هوایی، نیروی دریایی در این مركز برگزار شد، نیروهای حاضر در میدان، ایمان، انضباط، آموزش و آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریك 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان به محضر مقام معظم رهبری فراندهی كل قوا و همچنین ملت شریف و نجیب ایران گفت: امروز نیروهای مسلح ایران با پیروزی از تدابیر مقام معظم رهبری و با داشتن تجهیزات پیشرفته از استحكام و قابلیت‌های بالایی برای دفاع و ضربه به دشمن در زمین، هوا و دریا برخوردار هستند.

وی ارتقای توان رزمی را محور همه فعالیت‌ها در ارتش توصیف كرد و افزود: ارتش از هر فرصتی برای ارتقای قابلیت‌های عملیاتی استفاده می‌كند و به روز كردن تاكتیك‌ها و تكنیك‌ها از اولویت‌های ما است. همه این تلاش‌ها در قالب دكترین دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به معنای اصل بازدارندگی است.

در این مراسم، نیروهای ویژه نیروی زمینی ارتش با رزمایشی در قالب انجام عملیات حفاظت از شخصیت‌ها، رهایی گروگان و همچنین نیروهای زبده این مركز با اجرای عملیات‌های ویژه رزمی و نمایشی بخشی از تونایی‌های خود را به اجرا گذاشتند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: