زن جوان برای اخاذی از شوهرش خودش را ربود
تاريخ : 18 / 6 / 1395برچسب:, | 9:37 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

زن جوان که عاشق خودروی لندکروزر بود وقتی دید شوهر پولدارش حاضر به خرید آن نیست، سناریوی آدم‌ربایی ساختگی طرح کرد.

هفته گذشته مرد جواني به اداره پليس رفت و خبر از ربوده شدن همسسرش داد. وي گفت: براي انجام كاري به سفر رفته بودم كه پيامكي به دستم رسيد. فرستنده نوشته بود: «همسرت را گروگان گرفته‌ايم و اگر 500 ميليون تومان پرداخت نكني، او را به قتل مي‌رسانيم.» با ديدن اين پيام وحشت كردم اما هرچه با شماره موبايلي كه اين پيام را فرستاد بود تماس گرفتم كسي پاسخ نداد.

وي ادامه داد: به فرد ناشناسي كه مدعي بود همسرم را ربوده پيام فرستادم و خواستم با همسرم صحبت كنم اما موفق نشدم. به او التماس كردم كه بلايي سر همسرم نياورد. او هم مدعي شد كه اگر پليس را در جريان قرار دهم قطعا جان همسرم را مي‌گيرد. من هم راهي تهران شدم و هرچه با موبايل همسرم تماس گرفتم خاموش بود. از طرفي تمام خانه به هم ريخته بود و معلوم بود كه افرادي با زور و تهديد او را ربوده‌اند تا از من باج بگيرند. از آنجا كه احتمال مي‌دهم جان همسرم در خطر باشد تصميم گرفتم از پليس براي نجات او كمك بگيرم.

  • شروع تحقيقات

با دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي، تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. نكته عجيب ماجرا اين بود كه آدم‌ربايان فقط با ارسال پيامك با همسرگروگان در ارتباط بودند و اين نشان مي‌داد فرد آشنايي پشت پرده ماجراست كه نمي‌خواهد كسي صدايش را بشنود. پس از گذشت يك هفته از ماجرا، وقتي پليس از مرد جوان خواست تا به بهانه پرداخت پول با گروگانگيران قرار بگذارد، زن جوان به خانه بازگشت و مدعي شد كه توانسته از دست آدم‌ربايان فرار كند.

موضوع مشكوك به‌نظر مي‌رسيد تا جايي كه وقتي پليس به تحقيق از زن جوان پرداخت، پي برد كه آدم‌ربايي ساختگي بوده و او زماني كه پي برده شوهرش ماجرا را به پليس خبر داده از ترسش به خانه برگشته است. اين زن در بازجويي‌‌ها گفت: همسرم پولدار است اما هرچه از او مي‌خواهم كه برايم ماشين بخرد، زيربار نمي‌رود.

از طرفي وقتي شنيدم دوستم خودروي موردعلاقه من يعني يك لندكروزر خريده، تصميم گرفتم نقشه‌اي بكشم كه هم خودروي مورد علاقه‌ام را بخرم و هم ميزان عشق و علاقه همسرم را نسبت به‌خودم بسنجم. اما وقتي پي بردم كه او پليس را وارد ماجرا كرده و پس از يك هفته هنوز پول را فراهم نكرده است، تصميم گرفتم به خانه برگردم و به دروغ بگويم كه از دست آدم‌ربايان فرار كرده‌ام.به گزارش همشهري با اظهارات اين زن براي او قرار قانوني صادر شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: