حجت‌الاسلام آل‌هاشم: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است

پایگاه خبری عقاب نیوز:

خبرگزاری فارس: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است

 

 پایگاه خبری عقاب نیوز:رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است که در سطح کشوری و استانی دارای اهمیت بوده و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

 

به گزارشپایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از   خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در جلسه هماهنگی تدوین دانشنامه دفاع مقدس آذربایجان شرقی که با حضور فرماندهان ارتشی آذربایجان شرقی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تبریز همراه بود، با تأکید بر اهمیت دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس موضوع مهمی است که همه گروه‌ها و سلایق سیاسی در کشور بر آن معتقد بوده و بر اعتلای آن تأکید دارند.

وی ادامه داد: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است که در سطح کشوری و استانی دارای اهمیت بوده و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود. 

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: دفاع از گنجینه دفاع مقدس وظیفه‌ای مهم است و باید به عنوانی یک رسالت ملی انقلابی و دینی به آن توجه شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رفع مظلومیت از شهدا و توجه به وصیتنامه‌های شهدا را مورد تأکید قرار داد و گفت: دور کردن از شائبه تحریف در خاطرات فرماندهان دفاع مقدس نیز باید به صورت جدی مورد توجه باشد.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری ضرورت چاپ کتب مربوط به شهدا اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این راستا و زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس نقشی مهم و بی‌بدیل دارد.

وی در پایان عنوان کرد: هریک از ارگان‌های نظامی در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس نقش ایفا کند.

انتهای پیام/

 

لینک خبرگزاری فارس  را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی ارتش  را اینجا کلیک کنید

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: