حجت الاسلام آل هاشم : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است
 
 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بوده است.

9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

 

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم 9 دی که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد اظهار کرد: حماسه 9 دی به همگان نشان داد که با گذشت بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم شریف ایران اسلامی کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک گوی ولی فقیه زمان هستند و از اسلام و انقلاب به خوبی پاسداری می‌کنند.

وی اظهار کرد: ماجرای فتنه 88 نتیجه طراحی بیگانگان در خارج از مرزها و برنامه ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس های اطلاعاتی و دشنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده که برخی عناصر داخلی آگاهانه و برخی با ناآگاهی و بی بصیرتی قطعات جدول دشنان را تکمیل کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فتنه 88 آزمون بزرگی برای ملت قهرمان ایران اسلامی بود که درس و عبرت زیادی در برداشت.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی شناخت لحظه‌ها، مطلع شدن از دیروز، امروز و فردا افزود: اگر انسان بصیرت نداشته باشد در لحظات خاص و بحرانی تشخیص برایش ممکن نیست لذا بصیرت را باید افزایش دهیم و در لحظات حساس و بحرانی درست وارد عمل شویم.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی در 9 دی یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام و آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه از بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه 88 در مناسبت‌های مختلف ضروری است، اظهار کرد: فراموشی فتنه 88 و متعاقب آن فراموشی حماسه 9 دی موجب تحمیل هزینه‌های دیگری برای نظام است لذا مقام معظم رهبری بارها به یادآوری این حرکت و براندازی فتنه گران تاکید کرده تا مورد غفلت قرار نگیرد.

وی به اقدامات فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت: هجمه به ارزش‌های دینی و اعتقادی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام و به کار بردن شعارهای ساختار شکن برای از بین بردن حرمت‌ها و مرزها و از بین بردن ساختارهای سیاسی کشور از اقدامات فتنه گران در سال 88 بوده است.

آل هاشم افزایش فشار و تشکیل تحریم‌ها، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته‌ای و افزایش امور دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیامد های فتنه 88 عنوان کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری، تقویت پیوند ناگسستنی مردم از انقلاب و نظام اسلامی و آشکار کردن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک مردم به ایمان و اعتقادات دینی با اقدامات ضد دینی دشمنان از اثرات و دستاوردهای حماسه 9 دی سال 88 است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند پس از اجرایی شدن برجام از طریق سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به جمهوری اسلامی و دستگاه‌های تصمیم گیرنده و تصیم ساز نفوذ کنند و به هدف شوم خود برسند اما باید همگان بصیرت داشته و هوشیار باشیم.

آل هاشم با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و هر رای بیشتر مرم سیلی محکمی بر آمریکاست افزود: با وحدت و انسجام در انتخابات حاضر شویم و کاندیدای اصلح و خدمتگزار را انتخاب کنیم.

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید : افزایش تحریم یکی از تبعات فتنه 88 بود

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

لینک خبرگزاری مهر را  اینجا کلیک کنید : نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:۹ دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران خارجی و داخلی بود

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید: ۹ دی روز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید: حجت الاسلام آل هاشم : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: