توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است/ مردم آذربایجان عاشق اهل‌بیت هستند

پایگاه خبری عقاب نیوز::

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه توهین به مردم آذربایجان، قلب‌ها را جریحه‌دار کرد و گفت: توهین یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به بهانه موضوع فیتیله به پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه(س) و ائمه اطهار غیرقابل گذشت و بخشودنی است.

خبرگزاری فارس: توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است/ مردم آذربایجان عاشق اهل‌بیت هستند

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از    خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر ضمن محکوم کردن توهین برنامه فیتیله به آذری‌ها، و تقدیر از صدور بیانیه آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و مسئولان در محکومیت این امر اظهار داشت: این بیانیه‌ها موجب عذرخواهی رئیس رسانه ملی و عوامل این برنامه شد و امیدواریم با نظارت بیشتر مسئولان امر دیگر شاهد این گونه برنامه‌ها نباشیم.

وی افزود: در این اتفاقات یک عده سودجو و فرصت‌طلب و عوامل بیگانه از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای با سوءاستفاده از موضوع برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کردند.

امام جمعه موقت تبریز توهین یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام و وحدت ایران به بهانه این موضوع به پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه(س) و ائمه اطهار قلب‌های همه آذربایجانی‌ها که عاشق ائمه و پیامبر بوده و هستند را جریحه‌دار کرد.

وی ادامه داد: توهین این شبکه به مقدسات مردم مسلمان غیرقابل گذشت و نابخشودنی است.

آیت‌الله آل‌هاشم ضمن محکوم کردن اقدام موهن این شبکه ماهواره‌ای توسط مردم غیور آذربایجان اظهار داشت: مردم آذربایجان عاشق اهل بیت، ولایت‌فقیه و معتقد به آن هستند و به هیچ وجه و در هیچ شرایطی از اهل بیت و ولی فقیه زمان خود جدا نشده و نخواهند شد.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید مجدد بر هوشیاری مردم در مقابل توطئه‌پردازی‌ها برای سواستفاده از این ماجرا گفت: مردم با هوشیاری و پایبندی به قانون جواب دشمن را می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جمع دانشگاهیان اشاره کرد و از تلاشگران در عرصه پیشرفت و علم کشور قدردانی کرد.

آل‌هاشم با بیان اینکه در موقعیت حساس و مهمی قرار گرفته‌ایم و بعد از مذاکرات هسته‌ای آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: خطر نفوذ دشمن در دوران پسابرجام جدی بوده و باید هوشیار بود.

وی خاطرنشان کرد: با رهبری و هدایت‌های رهبری قطعا دشمن در توطئه نفوذ نیز ناکام مانده و راه به جایی نخواهد برد که کنار این امر بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولی فقیه لازم و ضروری است.

آل‌هاشم با بیان اینکه مردم مسلمان و انقلابی ایران پیرو رهبری هستند گفت: ولایتمداری مسیر خیر و صلاح و سعادت است و در این شرایط ضروری است با حفظ هوشیاری گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم.

امام جمعه موقت تبریز بر گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه که زیر بنای محکمی برای تقویت بنیه فکری و اعتقادی به ویژه جوانان است، گفت: مردم اوقات‌ خود را به بطالت نگذارند و کتاب و کتابخوانی را در خانواده ترویج و فرهنگ‌سازی کنند.

 

خبرگزاری مهر : آذری‌ها هرگز از ولایت فقیه جدا نمی‌شوند/ آمریکا به دنبال نفوذ است

خبرگزاری جمهوری اسلامی : ملت آذربایجان توهین به پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصوم (س) را محکوم می کند

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران:: توهین برخی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند به مقدسات محکوم است

خبرگزاری صدا و سیما:: ضرورت هوشياري مردم آذربايجان در برابر دشمنان

باشگاه خبرنگاران جوان ::توهین شبکه‌ معاند به پیامبر(ص) به بهانه فیتیله محکوم است

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه: مردم آذربایجان عاشق اهل‌بیت هستند

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: