نهیب مقام معظم رهبری مسوولان آل سعود را وادار به عقب نشینی کرد
تاريخ : 24 / 7 / 1394برچسب:, | 7:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فاجعه مصیبت بار منا و رفتارنامناسب رژیم آل سعود، گفت: نهیب و فریاد با صلابت مقام معظم رهبری باعث شد که مسوولان آل سعود عقب نشینی کنند.

 

 

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز جمعه در میان بازنشستگان و کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش در تبریز با بیان اینکه این فاجعه نشانه بی لیاقتی و بی کفایتی خاندان و حکومت آل سعود بود، افزود: در زمان حج نیروهای با تجریه و زبده سعودی در مرز یمن مردم یمن را به خاک و خون می کشیدند و نیروهای تازه کار مسوولیت نظم منا را برعهده داشتند.
وی با بیان اینکه به جز ایران اسلامی هیچ یک از کشورهای مسلمان نتوانستند موضع گیری خوبی در مقابل رژیم آل سعود داشته باشند، اظهار کرد: با سرکار آمدن پادشاه جدید آل سعود و فجایعی که در زمان حج رخ داد، زلزله سیاسی در عربستان ایجاد شده که زمینه سقوط این رژیم را فراهم کرده است.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اهمیت حوزه عقیدتی سیاسی ارتش در زمان جنگ،افزود: اکنون نیز عقیدتی سیاسی نقش بسیار ارزشمندی در عرصه های فرهنگی، نظامی و سیاسی ایفا می کند.
وی گفت: باتوجه به فرامین مقام معظم رهبری امروز رسالت ما در گسترش موضوع های فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن بسیار بالاست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تلاش های زیادی توسط مجاهدان عرصه دیپلماسی کشور در مذاکرات انجام گرفت و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری، تلاش دولت و ایستادگی مردم مقاوم ایران موفقیت هایی بدست آمده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جریان بررسی پرونده برجام ، اظهار کرد: باید مواظب نفوذ اقتصادی، نظامی ، سیاسی و فرهنگی دشمن باشیم همانطور که رهبری فرمودند بیش از همه اینها باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: تلاش آمریکا برای تبدیل برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران و همچنین ایجاد زیر ساختی برای نفوذ در کشورمان به بهانه های مختلف از جمله فضای پسا برجام مطرح است و باید نسبت به این موضوع بیش از پیش دقت داشته باشیم.
وی ادامه داد: یکی از تهدیدات بعد از برجام که مقام معظم رهبری آنرا تهدید بسیار بزرگ عنوان کردند، نفوذ دشمن از راه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در ایران اسلامی است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمن می خواهد از طریق نفوذ فرهنگی باورهای اسلامی و انقلابی مردم و مسئولان و ذائقه فرهنگی اجتماعی کشور را تغییر دهد و از طریق عرضه محصولات و کالاهای فرهنگی فرهنگ غرب را در بین جوانان ما ترویج دهد.
وی با اشاره به قصد نفوذ سیاسی دشمن بر کشور، گفت: دشمن قصد دارد در دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر نفوذ کرده، با ایجاد اختلاف میان دولت و ملت و ایجاد دو دستگی و فضای دو قطبی در کشور و فعال کردن شبکه های حامیان غرب بر کشور نفوذ کند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه برای شناخت توطئه های دشمن باید بصیرت داشته باشیم, افزود: بصیرت یعنی لحظه شناسی، شناخت از دیروز ، امروز و فردا و تشخیص بدهیم تا به دشمن کمک نکنیم.
وی اظهار کرد: ممکن است انسان هدفش کمک به دشمن نباشد اما به دلیل نداشتن بصیرت کافی، ناخودآگاه به دشمن کمک می کند .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر راه های مقابله با نفوذ دشمن را شناخت توطئه های دشمن، تقویت و استحکام روحیه انقلابی، حرکت مستمر برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ،ایستادگی و مقاومت و وحدت مسلمانان جهان برشمرد.
وی گفت: تنها راه مقابله و دفع شر دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت است این ایستادگی و مقاومت الزاماتی دارد، از جمله این الزامات تبیین سابقه سیاه آمریکا در ایران که همواره کوشیده است تا به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور ضربه بزند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: تحکیم ارزش ها و باورهای بنیادی نظام اسلامی در جامعه، تحکیم اعتماد توده ها به کارآمدی و لیاقت نظام اسلامی از دیگر الزاماتی است که باید نهادهای فرهنگی بر این مسایل کار کنند.
وی اظهار کرد: ارتقا سطح وحدت، همدلی و همبستگی در بین مردم و مسوولان، هوشیاری، هوشمندی، تیزبینی، تدبیر، آینده نگری، خودباوری و خود اتکایی به نیروهای داخل برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از مواردی است که باید نسبت به آن بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را اقتدار نیروهای مسلح برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از اقتدار بسیار خوبی برخوردار هستند.
وی تاکید کرد: نباید دشمن را رها کرد باید بر دشمن تمرکز داشته باشیم و روحیه انقلابی گری و موضع گیری سریع در برابر حوادث زمان خود را حفظ و موضع گیری درست داشته باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از راه های مبارزه ،ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است این اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد و باید دولت اقتصاد را به مردم بسپارد، اقتصاد نباید در دست دولت باشد، باید بانک های کشور به کمک اقتصاد کشور بیایند و اقتصاد را رونق ببخشند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تولید داخلی، افزود: باید با بهبود بخشیدن کیفیت تولیدات داخلی، مصرف تولید داخلی رونق بخشیده شود و از تولید خارجی در دستگاه های دولتی ها استفاده نشود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:همچنین دولتمردان و مجلسیان باید وابستگی کشور به نفت را کم کنند، این یکی از خیانت های شوم رژیم گذشته بود که اقتصاد کشور را به نفت وابسته کرده است.
وی همچنین با بیان جایگاه و اهمیت ولایت فقیه فخاطرنشان کرد: تداوم راه امام اطاعت کردن مقام معظم رهبری است، هرکس بگوید من خط امام هستم باید در عمل اطاعت خود را از مقام معظم رهبری نشان دهد.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: