فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، یک سامانه فرماندهی واحد و همدل را تشکیل داده است

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، یک سامانه فرماندهی واحد و همدل را تشکیل داده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرتیپ احمد رضا پوردستان در مراسم بزرگداشت 24  مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت:: مجموعه فرماندهی نیروی زمینی امروز در خدمت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات است و اصلا جدایی وجود ندارد فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، یک سامانه فرماندهی واحد و همدل را تشکیل داده است و امروز این وحدت و انسجام و همدلی سبب شده که ما شاهد حرکت های گسترده در سطح نیروی زمینی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از زحمات مومنانه همکارانم در این سازمان مقدس تشکر و قدردانی می کنم. سازمان عقیدتی سیاسی کار بزرگی را انجام داد، زمانی که حضرت امام فرمودند ارتش باید بماند خیلی ها مخالفت می کردند و اصرار داشتند که ارتش باید منحل شود ولی با تلاش های مقام معظم رهبری و تصمیم نورانی امام راحل ارتش ماند.

 

 

سرتیپ پوردستان افزود: اما آن چیزی که خواست نظام بود در ارتش آن روز نبود پس باید سازمانی تاسیس می شد که بتواند ارتش را در مناسبات فرماندهی، انتصابات، ترفیعات، گزینش و ارتباط با مردم متناسب با خواست امام و انقلاب هماهنگ و همراه کند. بنابراین سازمان سیاسی ایدئولوژیک بر این مبنا پایه گذاری شد و وجود روحانیون عزیز و کسانی که در این کسوت انجام وظیفه کردند سبب شد ارتش بتواند در این زمینه قدم بردارد. این سازمان از همان ابتدای شکل گیری با هدف گذاری دقیق و منطقی، برنامه ریزی منظم، کار مداوم و خستگی ناپذیر و تحمل ناملایمات و سختی های فروان توانست در این مسیر ترسیمی قدم بردارد و آنچه که خواست حضرت امام خمینی(ره) بود را اجرایی کند.

 

 

وی گفت: وقتی در سال 1388 روحانیون ارتش در معیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم حضور فرمانده معظم کل قوا شرفیاب شدند ایشان فرمودند: امروز ارتش ما ارتشی متدین است، که سه نکته در این جمله حضرت آقا وجود داشت؛ نخست اینکه ایشان با این جمله یک خسته نباشید جانانه به سازمان عقیدتی گفتند، مطلب دوم اعلام رضایت ایشان از نحوه عملکرد عقیدتی سیاسی بود و مطلب سوم مطالبه ایشان از عقیدتی سیاسی بود یعنی از ارتش تدین مطالبه کردند و فرمودند این تدین را باید هم در ظاهر و هم در باطن ببینیم. سیمای یک ارتشی، یک خانواده ارتشی، یک کوی سازمانی و پادگان ارتش باید تدین داشته باشد و عقیدتی سیاسی در این مسیر باید هدف گذاری کند.

 

 

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در رابطه با جنگ نرم و جنگ فرهنگی گفت: ما باید به این باور برسیم که امروز تمرکز استکبار جهانی روی جنگ نرم است. چون در جنگ سخت شکست خوردند آن ها بعد از این که وارد منطقه شدند قصدشان حمله به کشور ما بود اما مولفه های قدرتی که در کشور ما بود مثل رهبری هوشمند و خردمند، ملت ولایتمدار و نیروهای مسلح پادر رکاب و آماده سبب شد که نتواند اراده خود را اجرایی کند. 14 سال هم در منطقه ماندند و چند بار هم تست زدند مثل جنگ 22 روزه با گردان های حزب الله جنگ 33 روزه با گردان های عزالدین قصام جنگ 7 روزه جنگ 51 روزه و یکسری رزمایش ها انجام دادند ولی وقتی به این نتیجه رسیدند که نمی توانند حمله نظامی به ایران بکنند راهبرد خود را عوض کردند و  جنگ نیمه سخت را در دستور کار خود قرار دادند و با تحریم های ظالمانه و به قول خودشان فلج کننده سعی کردند ما دست ها را بالا ببریم اما ملت از درون جوشید و به فضا، نانو و انرژی هسته ای دست پیدا کرد، در جنگ نیمه سخت هم شکست خوردند.

 

 

سرتیپ احمد رضا پوردستان در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: اما امروز همه تلاش دشمن روی جنگ نرم است چون دشمن از مسئولین و کسانی که فعلا در راس قدرت هستند ناامید شده و می داند روی این نفرات نمی تواند نفوذ کند ولی از طریق شبکه های ماهواره ای و از طریق سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی برای ده و بیست سال آینده در حال آینده سازی است. باید مراقب جوانانمان باشیم دشمن می خواهد سبک زندگی ها را عوض کند و به قول خودش روی قلب ها و دل ها کار می کند . ما هم باید هوشیار باشیم و در این صحنه از همه اندوخته هایمان استفاده کرده و با او مقابله کنیم. ان شاالله این توطئه هم با ولایت فرماندهی معظم کل قوا، هوشیاری مردم و برگزاری فعالیت های فرهنگی و تشکیل کلاس های بصیرت و آگاه سازی که عقیدتی سیاسی و حفاظت برگزار می کنند، مثل همیشه خنثی خواهد شد.
 
 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: