کامران نجف‌زاده در ایلام خبرساز شد
تاريخ : 1 / 6 / 1394برچسب:, | 3:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

کامران نجف‌زاده مجری بخش صرفا جهت ‌اطلاع که پنجشنبه شب‌ها از شبکه دوم سیما پخش می‌شود در ایلام خبرساز شد.

 

خبرگزاری فارس: کامران نجف‌زاده در ایلام خبرساز شد
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی ساعت‌های گذشته خبری روی سایت‌های ایلام مبنی بر واکنش محمدرضا مروارید استاندار ایلام به سخنان چند شب پیش کامران نجف‌زاده خبرنگار صدا و سیما منتشر شد که واکنش‌های متعددی را در گروه‌های فضای مجازی از سوی خبرنگاران به دنبال داشته است.

 

کامران نجف‌زاده در بخش خبری صرفاً جهت اطلاع اخبار 20:30 پنجشنبه شب هفته گذشته(29 مرداد) گفت: اگر می‌بینید خبرها به این صورت شده بدانید حقوق ما دست دولت است و اگر غیر این عمل کنیم بودجه صدا و سیما را نمی‌دهند و حقوق ما را قطع می‌کنند پس مجبوریم بگیم همه جا آرومه...

 

این موضوع از سوی شماری از خبرنگاران استان ایلام مورد توجه و عنایت قرار گرفت که خبرگزاری فارس به بخش‌هایی از این اظهارنظرها می‌پردازد.

 

یکی از خبرنگاران معتقد است که استاندار ایلام نباید وارد توهین به اهالی رسانه شود و در این رابطه اظهار نظر کند و خبرنگار دیگری معتقد است که این نوع اطلاع‌رسانی رسانه‌ها نوعی سیاسی کاری است که نباید اینچنین اطلاع‌رسانی شود.

 

یکی دیگر از خبرنگاران هم معتقد است، سیاسی کاری را خود مسئولان استان شروع می‌کنند و خود برای خود زمینه رسانه‌ای شدن آن را فراهم می‌کنند.

 

این در حالی است که اظهارات استاندار ایلام در چت خصوصی نبوده بلکه در گروهی با عضویت 95 نفر این اظهارت آورده شده است.

 

وقتی امام جمعه محترم ایلام از توهین اصلاح‌طلبان به رئیس جمهور در خطبه‌های نماز جمعه از کسانی که ادعای طرفداری از دولت دارند را بیان می‌کند نشان می‌دهد که مسئولان خود به دنبال سیاسی کاری هستند نه رسانه و این اولین باری نیست که از جانب دولت این گونه با رسانه‌ها برخورد می‌شود و با این رویه آخرین بار هم نیست.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: