آئین اختتامیه بیست ونهمین دوره بدوخدمت روحانیون آجا با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به همت مرکز آموزش روحانیون دانشکده شهید محلاتی (ره)، آئین اختتامیه بیست و نهمین دوره آموزش بدوخدمت روحانیون ارتش جمهوری اسلامی در سالن همایش های شهید مطهری (ره) دانشکده شهید محلاتی (ره) برگزار شد.

به همت مرکز آموزش روحانیون دانشکده شهید محلاتی (ره)، آئین اختتامیه بیست و نهمین دوره آموزش بدوخدمت روحانیون ارتش جمهوری اسلامی در سالن همایش های شهید مطهری (ره) دانشکده شهید محلاتی (ره) برگزار شد. در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سنائی مسئول مرکز آموزش شهید میثمی (ره) ضمن ارائه گزارش از دوره آموزش بدوخدمت روحانیون ارتش، انتظار مقام فرماندهی معظم کل قوا از روحانیون نیروهای مسلح را معنویت افزایی و بصیرت افزایی در نیروهای مسلح دانستند و بیان داشتند: « یارگیری، یارپروری و سازماندهی یاران امام زمان از جمله وظایف روحانیون نیروهای مسلح است و این امر مستلزم آن است که روحانیون نیروهای مسلح در دوره های آموزشی ممحّض و تربیت شده باشند» ایشان همچنین با تأکید بر این نکته روحانیون منشأ تحول و تعالی معنوی در نیروهای مسلح هستند اشاره کردند: «هیچ یک از شهرهای کشور همانند شهر مقدس قم ظرفیت آموزش روحانیون مسلح را ندارد از همین رو لازم است که مسئولین محترم توجه ویژه ای به امر آموزش روحانیون نیروهای مسلح داشته باشند».

در ادامه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن پاسخ به سؤالات فراگیران از همکاری های گسترده ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دانشکده عقیدتی سیاسی شهید محلاتی (ره) در امر آموزش روحانیون و مربیان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی نمودند. ایشان در ادامه ویژگی های یک روحانی موفق و انتظاراتی که از روحانیون ارتش جمهوری اسلامی متصور است را به روحانیون سازمان خود یادآور شد.

حجت الاسلام آل هاشم برخورداری روحانیون از محبوبیت و مقبولیت ، آشنایی با دانش مدیریت، انس و مدارا با مردم، حُسن خلق و گشاده رویی، اخلاص، ساده زیستی و دوری از تجملات را از ویژگی های بارز یک روحانی موفق دانستند و افزودند: «روحانیون در ارتش جمهوری اسلامی بایستی مرکز وحدت و انسجام باشند و مانع گروه گرایی در نیروهای مسلح شوند. روحانیون نیروهای مسلح دنباله رو هیچ خط و گروهی جز خط ولایت فقیه نیستند و وظیفه دارند خط ولایت را در نیروهای مسلح ترسیم کنند و از ورود سایر گروه ها به نیروهای مسلح جلوگیری نمایند»

در پایان، برگزیدگان دوره لوح تقدیر و هدیه خود را از حجت الاسلام والمسلین آل هاشم و دکتر قنبری دریافت کردند.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: