به گوشی همسرتان سرک نکشید
تاريخ : 3 / 5 / 1394برچسب:, | 8:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

باید این را قبول کرد که در زندگی مشترک لازم است به حریم خصوصی همسرتان احترام بگذارید.

 

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن همراه، رايانه و تبلت همسر شما محدوده‌هاي شخصي او هستند. تصور نكنيد ممنوع بودن وارد شدن به اين محدوده‌ها، به معناي اين است كه اتفاقات ممنوعه وحشتناكي در آنها مي‌گذرد. شما حق نداريد به تلفن همسرتان سرك بكشيد، نه به اين دليل كه ممكن است در پيامك‌ها و تماس‌هايش رد پاي رابطه ممنوعه‌اي را ببينيد؛ اين حق همسرتان است كه درد دل‌هاي پيامكي‌اش با خواهرش را دور از چشم شما نگه دارد يا اينكه در دفترچه يادداشت گوشي‌اش، حرف‌هاي دلش را بنويسد.

 

 

 

به گوشی همسرتان سرک نکشید

 

 

 اگر شما هم فكر مي‌كنيد فردی كه رمز ورودي رايانه، ايميل و تلفن همراهش را به همسرش نمي‌دهد، به طرف مقابل بي‌علاقه است يا به همسرش خيانت مي‌كند؛ بايد راهي براي شست‌و‌شوي ذهن‌تان پيدا كنيد و بفهميد شك‌هایتان از كجا آب مي‌خورد.

 

 

مریم عبدالهی کارشناس روانشناسی در گفتگویی با خبرنگار اخبار داغ باشگاه خبرنگاران در رابطه با این موضوع گفت: در زندگی زناشویی تا حد امکان نباید چیزی از یکدیگر پنهان شود .

 

 

اگر بنای یک زندگی بر پایه اعتماد متقابل پیش رود هیچ گاه سرک کشیدن به گوشی و یا چک کردن ایمیل های شخصی دغدغه زوجین در زندگی مشترک نمی شود.اما اگر تمام راهکارهای جلب اطمینان برای طرف مقابل انجام شود و هنوز هم به سرک کشیدن خود در مسائل شخصی طرف مقابل بدون خواست او ادامه دهد به احتمال زیاد مشکل ریشه در جایی دیگر دارد.

 

 

فردی که مدام همسرش را چک می‌کند دچار عدم امنیت و مشکلات مربوط به اعتمادبه‌نفس است.

 

 

حتی اگر ایمیل‌های خودمان را هم مشکوکانه چک کنیم، بالاخره یک ایمیل مشکوک پیدا خواهیم کرد. اگر نگاهتان اینطور باشد هر نوع صحبتی را ممکن است تیک زدن ببینید. اگر به دنبال پیدا کردن سند و مدرک برای شیطنت همسرتان هستید، مطمئناً آن را خواهید یافت.

 

 

در نهایت برای پایان دادن به این عذاب بزرگ در زندگی بهتر است از متخصص کمک بگیرید.

 

 

 

گزارش از نازنین روزبهانی
 
 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: