حجت الاسلام آل هاشم: اقتدار ارتش یکی از دغدغه های امام(ره) بود
تاريخ : 28 / 1 / 1394برچسب:, | 2:30 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

حجت الاسلام آل هاشم:

اقتدار ارتش یکی از دغدغه های امام(ره) بود / ارتش نشان داده است ارزش اعتماد امام راحل را داشت

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه عزت، عظمت و اقتدار ارتش یکی از دغدغه های اصلی حضرت امام (ره) بود، گفت: ارتش در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ارزش اعتماد امام راحل (ه) را داشت.
اقتدار ارتش یکی از دغدغه های امام(ره) بود / ارتش نشان داده است ارزش اعتماد امام راحل را داشت
  

به گزارش ائل به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز جمعه با حضور در پایگاه شکاری ترابری شهید سرلشکر خلبان حسین لشکری مهرآباد و بازدید از گردان های پروازی در جمع خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در رژه هوایی عنوان کرد و گفت: حضور در جمع خلبانان و پیشکسوتان نیروی هوایی مایه خرسندی است.

وی افزود: عزت، عظمت و اقتدار ارتش یکی از دغدغه های اصلی حضرت امام (ره) بود و از آغاز نهضت انقلاب اسلامی به این موضوع عنایت خاصی داشتند ودراین راستا در روز ۲۸ فروردین با صدور فرمانی راهبردی به رغم توطئه دشمنان داخلی و خارجی برای از بین بردن سازماندهی ارتش، ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

نماینده ولی فقیه درارتش اظهار داشت: این اقدام امام (ره) ناشی از شناخت و اعتماد کافی ایشان به ارتش بود که دستور دادند در روز ۲۹فروردین ۵۸ ارتش با تمام ساز وبرگ خود ضمن رژه، پشتیبانی خود را ازملت ومرزهای ایران اسلامی در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی اعلام کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود:ارتش در مقاطع مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن نشان داد که ارزش اعتماد حضرت امام (ره) را داشت.

وی بیان کرد: حرکت کارکنان غیور نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ برای همیشه ماندگار است و این حرکت بسیار بزرگ، کمر رژیم طاغوت را شکست و امیدش را به یأس مبدل ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید نقش بی بدیلی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد. 

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس مثال زدنی است، نیرویی که در اولین روزهای جنگ تحمیلی با عملیات ها اولین پاسخ و ۱۴۰ فروندی رؤیای دشمن در فتح چند روزه این کشور را نابود کرد.

وی افزود: تعبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا از ارتش به عنوان ارتش حزب الله و کلمه طیبه مایه دلگرمی است و نشان از حرکت صحیح ارتش دارد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه نقش همه پایگاه ها در رژه هوایی بسیار ستودنی است، از خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در این رژه تجلیل کرد.

مرحله پایانی تمرین جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آمادگی رژه ۲۹ فروردین و روز ارتش صبح روز جمعه درپایگاه شکاری ترابری شهید سرلشکر خلبان حسین لشکری مهرآباد انجام شد.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: