تمدید مهلت نام‌نویسی در آزمون حافظان قرآن
تاريخ : 23 / 1 / 1394برچسب:, | 2:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نام‌نویسی در دهمین دوره آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که از ۱۷ اسفندماه آغاز شده است تا جمعه ۲۸ فروردین ماه تمدید شد.

 به گزارش مشرق،«محمد ضرغام» مدیر آموزش سازمان دارالقرآن گفت: نام‌نویسی در دهمین دوره آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 17 اسفندماه سال گذشته آغاز شد که تاکنون 2 هزار و 947 نفر از حافظان قرآن از طریق سایت تلاوت اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و 561 نفر را بانوان و 587 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند و یک هزار و 410 نفر در رشته حفظ کل شرکت کرده‌اند.

وی افزود: آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال به همت سازمان دارالقرآن در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن برگزار می‌شود که در دهمین دوره این آزمون‌ها تاکنون 2 هزار و 947 نفر از حافظان قرآن شرکت کرده‌اند که یک‌هزار و 99 نفر در رشته حفظ کل، 279 نفر در رشته حفظ 20 جزء، 531 نفر در رشته حفظ 10 جزء و 239 نفر در رشته حفظ 5 جزء نام‌نویسی کرده‌اند.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن مهلت نام‌نویسی در این دوره از آزمون‌ها که قبل از این تا 25 فروردین‌ماه اعلام شده بود را تا جمعه 28 فروردین ماه تمدید کرد. همچنین افرادی که ثبت نام کرده اند 26 تا 28 فروردین ماه می‌توانند برای ویرایش اطلاعات خود به سایت سازمان دارالقرآن مراجعه کنند.

دهمین دوره آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم طبق هر سال در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست آن 18 اردیبهشت‌ماه به صورت کتبی در استان‌‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.


این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: