حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم: ولایتمداری ویژگی بارز شهید صیاد بود
تاريخ : 23 / 1 / 1394برچسب:, | 7:34 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از برجسته ترین ویژگی های شهید صیاد شیرازی ولایتمداری و ولایت پذیری وی بود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام آل هاشم در حاشیه همایش مردمی بزرگداشت شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی  که عصر امروز در فرهنگسرای بهمن برگزار شد؛ ضمن اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی آن شهید والامقام، وی را یک فرمانده و مدیر کارآمد در تمام عرصه ها خواند که می تواند یک الگوی موفق برای فرماندهان و دیگر افراد باشد.

 

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی عاشق اهل بیت (علیهم السلام) بود، افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز آن شهید والامقام که باعث شد تا میان جامعه و مردم محبوب شود این بود که او محب اهل بیت بود.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه شهید صیاد را عامل وحدت میان رزمندگان اسلام در جبهه های نور علیه ظلمت دانست و در این خصوص تصریح کرد: زمانی که شعار ارتشی و سپاهی دو لشگر الهی مطرح می شود، شهید صیاد با هوشیاری شعار ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی را مطرح و آن را نهادینه نمود.

 

حجت الاسلام آل هاشم در پایان تاکید کرد: شهید صیاد شیرازی در زمان مسئولیتش فرماندهان با ایمان را شناسایی و سپس به آنان مسئولیت واگذار می کرد. وی به این کار اعتقاد راسخ داشت.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: